עלו פה שאלות רבות על מה לעשות עם כספי הפנסיה, מתי ואיך למשוך.
שאלה תיאורטית לגבי אדם שהצבירה הנוכחית שלו כבר היום צפויה להניב לו פנסיה גבוהה ויש לו הכנסות נוספות ולפניו עוד שנות עבודה רבות.
נניח והוא מעוניין למשוך חלק נכבד מהכספים במכה אחת בעת פרישה ולצמצם את הקצבה לסכום שיתאים לו ולניצול מקסימלי לפי שיקולי מס.
האם יש חלוקה אחרת של ההפרשות, כבר מעכשיו, כך שיהיה "קל" או "זול" יותר מבחינת מס למשוך כספים כהון ולא כקצבה? או שזה לא משנה מה יעשה, הכל יהיה אותו דבר לקראת פרישה?
דגש על משיכת כספים ולא על הורשה
שאלה תיאורטית לגבי אדם שהצבירה הנוכחית שלו כבר היום צפויה להניב לו פנסיה גבוהה ויש לו הכנסות נוספות ולפניו עוד שנות עבודה רבות.
נניח והוא מעוניין למשוך חלק נכבד מהכספים במכה אחת בעת פרישה ולצמצם את הקצבה לסכום שיתאים לו ולניצול מקסימלי לפי שיקולי מס.
האם יש חלוקה אחרת של ההפרשות, כבר מעכשיו, כך שיהיה "קל" או "זול" יותר מבחינת מס למשוך כספים כהון ולא כקצבה? או שזה לא משנה מה יעשה, הכל יהיה אותו דבר לקראת פרישה?
דגש על משיכת כספים ולא על הורשה