• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

ניסיון של אלטשולר לשנות את דעתי להעברת הכספים למסלול עוקב מדד בהלמן

  • פותח הנושא פותח הנושא ilyaf
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ilyaf

משתמש רגיל
הצטרף ב
13/5/17
הודעות
283
דירוג
78
היי,

ביקשתי לא מזמן להעביר את קרן ההשתלמות שלי להלמן אלדובי במסגרת הקבוצה של 8200 (0.3% דמי ניהול,מסלול עוקב מדד).
קיבלתי עכשיו מייל מסוכנת של אלטשולר שבו היא מנסה להניא אותי מההחלטה.
לפי כמות האדום במייל אני מאוד חשדן כלפי הרצון מאחוריו,וממה שהבנתי בינתיים מהמייל זה מתייחס בעיקר לניסיון לחזות את השוק. לכן כרגע השבתי בסירוב מנומס. עם זאת מה שהיא אומרת לגבי פיזור הסיכון על פני אזור נרחב יותר נשמע הגיוני.
אציין שאני עדיין לגמרי בעד הגישה הסולידית של הפחתת דמי ניהול במקום לנסות להכות את השוק, מה שמלכתחילה היווה את הרצון שלי לעבור למסלול של הלמן.
צדקתי לדעתכם?
תודה!

הנה מה שהיא כתבה:


איליה שלום,
שמי [נמחק - יוסיק] אני בעלת רישיון פנסיוני ואחראית בחברת אלטשולר שחם על העברות הכספים.
קיבלנו בקשה להעביר את קרן ההשתלמות שלך לחברת הלמן אלדובי ובטרם תבוצע העברת הכספים חשוב לי שתכיר מספר נתונים.

1) קרן ההשתלמות הנוכחיות שלך, נמצאת במסלול השקעה כללי בחברת אלטשולר שחם , זהו מסלול עם רמת סיכון בינונית שמושקע בלפחות 35% מניות המפוזרות בפיזור גיאוגרפי וסקטוריאלי.
2) קיבלנו בקשה להעביר את קרן ההשתלמות שלך למסלול מחקה מדד s&p בחברת הלמן אלדובי זהו מסלול עם רמת סיכון גבוהה העוקב אחר מדד אחד בלבד באיזור אחד בלבד (ארה"ב).



מצ"ב השוואת נתונים מתוך אתר הגמל נט של משרד האוצר ההשוואה הינה בין הקרן במסלול מניות באלטשולר שחם לבין הקרן שביקשת לעבור אליה בחברת הלמן אלדובי ולתקופת זמן מ1/2019 ועד 7/2019 (התאריך האחרון שמעודכן כעת באתר משרד האוצר)

האם אתה מודע למצב השווקים בזמן באחרון?



האם הכרת את הסיכון הנוסף לחשיפה מטבעית שתהיה חשוף אליו במעבר למסלול זה?





השלכות שער חליפין – דולר/שקל והשפעה על מסלול s&p 500 .



· ניתן לראות כי ההשקעות מורכבות מכ- 98% חשיפה למט"ח (דולר ארה"ב), הנובעת בין השאר מקניית אג"ח ממשלתי קצר טווח בדולרים ולפיכך יש לשים לב כי השקעה מסוג זה הנה סוג של "הימור כפול".(מט"ח + מניות)



· בשפה פשוטה לתנודתיות של המטבע יש השפעה ישירה על הבחירה במסלול זה.



· מצורפים מתוך אתר הגמל נט – אתר רשמי של רשות שוק ההון נתוני החשיפה למט"ח של המסלולים באלטשולר לעומת הלמן אלדובי וכן "התנהגות" הדולר בחמש השנים האחרונות ,


· מתוך נתונים אלו ניתן לראות באופן ברור את החלשות הדולר והתחזקות השקל וכן את התנודתיות הגלומה בכך .(נתונים 12 חודשים אחרונים +מתחילת השנה)

מצ"ב כתבה שפורסמה לא ממזמן על הפסקת רכישת דולרים של בנק ישראל וההשפעה הישירה על שער הדולר https://www.bizportal.co.il/capitalmarket/news/article/766577

בהיבט של ניהול סיכונים לטווחים השונים, חשיפה לסיכון של יבשת אחת, גם בהיבט הצמיחה וגם בהיבט המטבעי – אינו אופטימאלי!

הכספים שלך עדיין נמצאים באלטשולר שחם וניתן לעצור את ההעברה.

בחתימה מטה יש לך את כל פרטי ההתקשרות עמי כולל הנייד.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
היי,

ביקשתי לא מזמן להעביר את קרן ההשתלמות שלי להלמן אלדובי במסגרת הקבוצה של 8200 (0.3% דמי ניהול,מסלול עוקב מדד).
קיבלתי עכשיו מייל מסוכנת של אלטשולר שבו היא מנסה להניא אותי מההחלטה.
לפי כמות האדום במייל אני מאוד חשדן כלפי הרצון מאחוריו,וממה שהבנתי בינתיים מהמייל זה מתייחס בעיקר לניסיון לחזות את השוק. לכן כרגע השבתי בסירוב מנומס. עם זאת מה שהיא אומרת לגבי פיזור הסיכון על פני אזור נרחב יותר נשמע הגיוני.
אציין שאני עדיין לגמרי בעד הגישה הסולידית של הפחתת דמי ניהול במקום לנסות להכות את השוק, מה שמלכתחילה היווה את הרצון שלי לעבור למסלול של הלמן.
צדקתי לדעתכם?
תודה!

הנה מה שהיא כתבה:


איליה שלום,
שמי רוני אני בעלת רישיון פנסיוני ואחראית בחברת אלטשולר שחם על העברות הכספים.
קיבלנו בקשה להעביר את קרן ההשתלמות שלך לחברת הלמן אלדובי ובטרם תבוצע העברת הכספים חשוב לי שתכיר מספר נתונים.

1) קרן ההשתלמות הנוכחיות שלך, נמצאת במסלול השקעה כללי בחברת אלטשולר שחם , זהו מסלול עם רמת סיכון בינונית שמושקע בלפחות 35% מניות המפוזרות בפיזור גיאוגרפי וסקטוריאלי.
2) קיבלנו בקשה להעביר את קרן ההשתלמות שלך למסלול מחקה מדד s&p בחברת הלמן אלדובי זהו מסלול עם רמת סיכון גבוהה העוקב אחר מדד אחד בלבד באיזור אחד בלבד (ארה"ב).



מצ"ב השוואת נתונים מתוך אתר הגמל נט של משרד האוצר ההשוואה הינה בין הקרן במסלול מניות באלטשולר שחם לבין הקרן שביקשת לעבור אליה בחברת הלמן אלדובי ולתקופת זמן מ1/2019 ועד 7/2019 (התאריך האחרון שמעודכן כעת באתר משרד האוצר)

האם אתה מודע למצב השווקים בזמן באחרון?



האם הכרת את הסיכון הנוסף לחשיפה מטבעית שתהיה חשוף אליו במעבר למסלול זה?





השלכות שער חליפין – דולר/שקל והשפעה על מסלול s&p 500 .



· ניתן לראות כי ההשקעות מורכבות מכ- 98% חשיפה למט"ח (דולר ארה"ב), הנובעת בין השאר מקניית אג"ח ממשלתי קצר טווח בדולרים ולפיכך יש לשים לב כי השקעה מסוג זה הנה סוג של "הימור כפול".(מט"ח + מניות)



· בשפה פשוטה לתנודתיות של המטבע יש השפעה ישירה על הבחירה במסלול זה.



· מצורפים מתוך אתר הגמל נט – אתר רשמי של רשות שוק ההון נתוני החשיפה למט"ח של המסלולים באלטשולר לעומת הלמן אלדובי וכן "התנהגות" הדולר בחמש השנים האחרונות ,


· מתוך נתונים אלו ניתן לראות באופן ברור את החלשות הדולר והתחזקות השקל וכן את התנודתיות הגלומה בכך .(נתונים 12 חודשים אחרונים +מתחילת השנה)

מצ"ב כתבה שפורסמה לא ממזמן על הפסקת רכישת דולרים של בנק ישראל וההשפעה הישירה על שער הדולר https://www.bizportal.co.il/capitalmarket/news/article/766577

בהיבט של ניהול סיכונים לטווחים השונים, חשיפה לסיכון של יבשת אחת, גם בהיבט הצמיחה וגם בהיבט המטבעי – אינו אופטימאלי!

הכספים שלך עדיין נמצאים באלטשולר שחם וניתן לעצור את ההעברה.

בחתימה מטה יש לך את כל פרטי ההתקשרות עמי כולל הנייד.

"היי [נימח - יוסיק] יקרה, בהנחה שאת אכן צודקת, יש לי מס' מסלולים דומים, מקבילים ואף עולים על התשואות של החברה שלך בחברה החדשה.
בהינתן העובדה ששום דבר לא בטוח מלבד המוות והדמי ניהול, עדיף לי להמר על דמי ניהול נמוכים יותר עם עבר "טוב" יותר,
קצת תמוה בעיניי המייל הזה ועצם זה ששכחת להוסיף את המשפט האל-מותי
תשואות העבר לא מעידות כו' וכו''
אם תרצי, אצרף לך גרף שמראה את הקורלציה ההפוכה שיש בין הקופות שעשו את התשואה הגבוהה ביותר ב5 שנים, ואף 5 שנים לפני כן.
בתור התחלה, אשמח אם תשווי את הדמי ניהול ולא "תפחידי" אותי במיילים. "

כמובן שאני טיפש מטופש וזה מה שאני הייתי רושם.
לא יועץ, לא רועץ, עץ.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
"היי רוני יקרה, בהנחה שאת אכן צודקת, יש לי מס' מסלולים דומים, מקבילים ואף עולים על התשואות של החברה שלך בחברה החדשה.
בהינתן העובדה ששום דבר לא בטוח מלבד המוות והדמי ניהול, עדיף לי להמר על דמי ניהול נמוכים יותר עם עבר "טוב" יותר,
קצת תמוה בעיניי המייל הזה ועצם זה ששכחת להוסיף את המשפט האל-מותי
תשואות העבר לא מעידות כו' וכו''
אם תרצי, אצרף לך גרף שמראה את הקורלציה ההפוכה שיש בין הקופות שעשו את התשואה הגבוהה ביותר ב5 שנים, ואף 5 שנים לפני כן.
בתור התחלה, אשמח אם תשווי את הדמי ניהול ולא "תפחידי" אותי במיילים. "

כמובן שאני טיפש מטופש וזה מה שאני הייתי רושם.
לא יועץ, לא רועץ, עץ.

תודה :)
לא הייתי עד כדי כך מתוחכם, פשוט כתבתי לה תודה על המידע אבל אני לא מעוניין לשנות שום דבר בהחלטה שלי וביקשתי לאשר שהכספים יעברו כפח שביקשתי (והיא אכן אישרה זאת במייל חוזר).
עדיף אם הייתי מתמקח איתה על דמי הניהול ונשאר באלטשולר? (אישית אני ממש לא אוהב להתמקח... כיוון שהייתה לי הצעה טובה בהלמן מגובה במסמכים וקבוצת רכישה גדולה שעברה יחד איתי ויש יותר סיכוי שתעשה בלאגן אם משהו ישתבש - נראה לי יותר נכון להמשיך את המעבר לשם)
 
(אישית אני ממש לא אוהב להתמקח...
אתה בישראל, לא תתמקח, תאכל שיט.
עדיף אם הייתי מתמקח איתה על דמי הניהול ונשאר באלטשולר?
אם הנך מהמר כי שאלטשולר יתנו תשואות טובות בעתיד, אכן היה עדיף שתישאר שמה.
אם אתה מבין שאינך מהמר, אז לא מעניין.
 
לא הייתי נשאר באלטשולר מסיבה אחרת לגמרי.
מנסיון עם חברות אחרות - מיקוח על דמי ניהול אפשרי.
לפני כשנה, עשיתי מהלך של ניוד - קיבלתי תנאים מעולים של 0.3% בחברה מסויימת לעומת 0.5% בחברה שהייתי בה.
הייתי מאוד מרוצה מהחברה - תשואות, שירות והידידותיות האתר שלהם, אבל הפער בדמי ניהול משמעותי לאור הסכום שאשתי ואני צברנו ב-15 שנות עבודה.
קיבלתי מהם טלפון עם הצעה כמו בפוקר - משווה ומעלה. נתנו לי 0.3% דמי ניהול עם מתנה לשנתיים - זיכוי של 0.05% לשנה (כלומר 0.25% שנתי) אם אני נשאר אצלם. כאשר ההחזר של דמי הניהול יהיו כל 6 חודשים כפרס על התמדה.
 
[אוף טופיק]
בבקשה לא לנקוב בשמות העובדים בחברות השונות אלא אם יש לכם משהוא טוב להגיד.
תודה
 
נערך לאחרונה ב:
מה המשהו הזה ?
הוא יכול לבחור כל מסלול שהוא רוצה עם דמי ניהול פחותים יותר.
כן ברור, אבל הוא בחר במסלול s&p 500. זה "המשהו הזה" - זה כל מה שכתוב במייל.
אפשר פשוט לבחור במסלול אחר שגם קיים אצל הלמן אלדובי ונותן פיזור עדיף.
 
כן ברור, אבל הוא בחר במסלול s&p 500. זה "המשהו הזה" - זה כל מה שכתוב במייל.
אפשר פשוט לבחור במסלול אחר שגם קיים אצל הלמן אלדובי ונותן פיזור עדיף.
זה מה שהוצע למצטרפי 8200 להבנתי, אני מקווה שיתנו אותם דמי ניהול למסלולים האחרים..אבדוק.תודה
 
כן ברור, אבל הוא בחר במסלול s&p 500. זה "המשהו הזה" - זה כל מה שכתוב במייל.
זה לא רלוונטי משום שיש סיכוי שהסנופי ייתן בראש למה שהיא אומרת ולהיפך.
מצווה עלינו לבחור במינ' דמי ניהול.
בהנחה שאתה יכול לקבל דמי ניהול מופחתים על כל מסלול שיש בהלמן. זה די סותם על הגולל על כל מה שהיא אומרת שמה.

למיטב ידיעתי וגם יש לי איש קשר לכל דכפין [אין לי שום קשר עם אף בית השקעות מלבד לנסות לעזור ליושבים בפורום]
ניתן לקבל 0.5% בכל מסלול בהלמן.
שזה *כמעט* המינ' שהאדם הסביר יכול למצוא...
 
מדד אחד בלבד
מתנצל, הפסקתי לקרוא פה. אין לה הבנה במקרה הטוב, יש לה והיא מטעה אותך מאינטרס במקרה הרע.
היה פה שרשור השבוע של בחור שפיזר את ההשקעה בין שני מדדים, גם ת"א 90 וגם ת"א 125. לפי השיטה שלה זה יותר מפוזר מנגיד msci world שזה מדד אחד. אחלה.
 
מתנצל, הפסקתי לקרוא פה. אין לה הבנה במקרה הטוב, יש לה והיא מטעה אותך מאינטרס במקרה הרע.
היה פה שרשור השבוע של בחור שפיזר את ההשקעה בין שני מדדים, גם ת"א 90 וגם ת"א 125. לפי השיטה שלה זה יותר מפוזר מנגיד msci world שזה מדד אחד. אחלה.

מצחיק לראות שהיא מדברת על פיזור ואומרת שמדד אחד זה לא מפסיק מפוזר כשהקרן משקיעה כ-25% מהנכסים שלה במניות וחצי מהם מרוכזים ב27 מניות של מדינה קטנטה ששמה ישראל (16 מניות מתל אביב 35, 11 מניות מתל אביב 90).
וזה לפני שדיברנו על שאר הנכסים שמניבים תשואה כמעט אפסית (ואף ייתכן ריאלית שלילית):
7.5% מזומן
41% אג"ח ממשלתי (בערך חצי צמוד חצי לא צמוד)
7% אג"ח קונצרני (הרבה מהם של בנקים)
7.5% הלוואות (הרוב הלוואות לעימיתים, בריבית של אג"ח ממשלתי).
 
פיזור עדיף.

מי קבע? ככה קראת איפהשהו? אנא, אם כותבים משהו כדי לסייע לאחרים, כדאי מאוד לפרט את הסיבות שהובילו למסקנה.
כך אותו אדם יוכל לקבל החלטה מודעת אם הוא מסכים עם הנאמר ואם לא.
 
מי קבע? ככה קראת איפהשהו? אנא, אם כותבים משהו כדי לסייע לאחרים, כדאי מאוד לפרט את הסיבות שהובילו למסקנה.
כך אותו אדם יוכל לקבל החלטה מודעת אם הוא מסכים עם הנאמר ואם לא.
יתרון של פיזור אכן מופיע במייל שנשלח אליו וזו הנקודה שלי.

בהיבט של ניהול סיכונים לטווחים השונים, חשיפה לסיכון של יבשת אחת, גם בהיבט הצמיחה וגם בהיבט המטבעי – אינו אופטימאלי!

בכל אופן יש מספיק מידע פה על פיזור ועל השקעה פסיבית מול אקטיבית.

ההעברה שהוא ביצע היא למסלול פאסיבי של מניות ארה"ב.
אמנם מקבלים השקעה פאסיבית (=יתרון) אך עם פיזור קטן יותר (=חיסרון) - לפחות מבחינתי.
סך הכל אמרתי שתוכן המייל הנוגע לפיזור די נכון למרות הסגנון / ניסיון ההפחדה / שימור וכו'.
אך זה לא אומר שצריך להשאיר את הכספים באלטשולר אלא לבחור במסלול אחר שגם קיים אצל הלמן אלדובי.
 
ההעברה שהוא ביצע היא למסלול פאסיבי של מניות ארה"ב.
אמנם מקבלים השקעה פאסיבית (=יתרון) אך עם פיזור קטן יותר (=חיסרון) - לפחות מבחינתי.
סך הכל אמרתי שתוכן המייל הנוגע לפיזור די נכון למרות הסגנון / ניסיון ההפחדה / שימור וכו'.
אך זה לא אומר שצריך להשאיר את הכספים באלטשולר אלא לבחור במסלול אחר שגם קיים אצל הלמן אלדובי.

פעם הבאה שאתה כותב את הנקודות האלו כשאתה מציע דברים לאנשים אחרים, תכתוב למה.
מה הסיבה שלדעתך זהו חיסרון? למה אתה חושב שהחלק המדבר על פיזור מעבר לארה"ב הוא נכון?
ככה יוכל פות"ש לעשות חשיבה בעצמו אם הוא מסכים איתך או לא.
 
פעם הבאה שאתה כותב את הנקודות האלו כשאתה מציע דברים לאנשים אחרים, תכתוב למה.
מה הסיבה שלדעתך זהו חיסרון? למה אתה חושב שהחלק המדבר על פיזור מעבר לארה"ב הוא נכון?
ככה יוכל פות"ש לעשות חשיבה בעצמו אם הוא מסכים איתך או לא.
אפשר להפנות למקורות קיימים.
https://www.hasolidit.com/פירמידת-הצרכים-של-המשקיע
 
אם אתה עובר ממסלול 35% מניות למסלול 100% מניות אז מן הסתם רמת הסיכון עולה משמעותית, בכך היא צודקת.
אבל, היא לא רואה את כל שאר התיק שלך ולא יודעת איך זה משתלב. אם הקרן הזו היא חלק קטן מהתיק שלך, כך שבראיה הוליסטית בעקבות המעבר הזה אתה עולה נגיד מ 60 ל 65 אחוז מניות, וזה מתאים לפרופיל הסיכון מתאים לך, אז אין שום בעיה.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
טוב עשית שעברת, לא הייתה לך שום סיבה להישאר במצב הנתון.
היא רק מילאה את חובתה כעובדת אלטשולר שחם, היא לא באמת חושבת מה שהיא כתבה...
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
I איך להשתפר כמפתח תוכנה עם ניסיון של כשנתיים התפתחות אישית 8
O שאלה פרקטית של מתחילים בעת ניסיון קניה של קרן סל במערכת + שאלת הבנה על מוצרי ISHARES הנסחרים בארץ שוק ההון 3
ג האם למישהו יש ניסיון עם השירות של רמי לוי תקשורת(סלולר)? צרכנות פיננסית 3
flower להזמין מארצות הברית דרך שילוח צד שלישי – ניסיון והמלצות אוף טופיק 8
A מה אפשר לעשות עם תואר במדעי המחשב שלא מצריך ניסיון ? התפתחות אישית 20
מ ניסיון בפועל עם Wecheck להשכיר דירה נדל"ן 0
I מפתח תוכנה: איך להתכונן לראיון עבודה עם 4 שנות ניסיון התפתחות אישית 9
H האם יש משקל רב כל כך לתואר מדמח כשיש כבר ניסיון, או שעדיף להשקיע בכיוונים אחרים? התפתחות אישית 26
א ציפיות שכר ב - Embedded עם שנתיים ניסיון. התפתחות אישית 9
עידו ג תסמונת GBS - ניסיון לעזור למשפחה אוף טופיק 49
S משיכת דולרים מקראקן, למישהו יש ניסיון? קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 1
B משרת סטודנט מדעי המחשב למישהו עם ניסיון התפתחות אישית 9
M שכר מקובל למשרות פיתוח תוכנה עם 2-3 שנות ניסיון התפתחות אישית 83
B ניסיון עוקץ מוזר - מישהו מבין מה מטרתו? אוף טופיק 41
א הטבות הבנקים לפותחי חשבון עו"ש - האם למישהו יש ניסיון בהשגתן בחשבון קיים? צרכנות פיננסית 18
H מלווה / יועץ - כמה חשוב לבעל ניסיון שמחפש סקליבליות? נדל"ן 23
Tim_Duncan ראיון (פרקטי?) למשרה מלאה כג'וניור בפיתוח ללא ניסיון - רשימת נושאים התפתחות אישית 32
Emilia צומת דרכים - בודקת תוכנה עם ניסיון יומני מסע אישיים 69
Y עבודה בהייטק אחרי תואר בפיזיקה עם ניסיון התפתחות אישית 20
S חיפוש משרה ראשונה בפיתוח תוכנה כאשר אין ניסיון רלוונטי התפתחות אישית 11
ז התלבטות מקצועית לגבי ניסיון התפתחות אישית 1
W האם ניסיון במנכ"לות בארה"ב יספיק בכדי לפתח קריירה דומה בישראל? התפתחות אישית 9
W האם רק ניסיון במנכ"לות בארה"ב יקנה לי קריירה בארץ? התפתחות אישית 2
1337justme הלוואת גישור כנגד פק"מ שקלי - ניסיון לחמוק מסיכון אינפלציה שוק ההון 4
painblanc ניסיון אישי במכירת דולרים בבנק שוק ההון 6
Oracle ניסיון מיקוח לא מוצלח מול הלמן והצעה עדכנית ממיטב שוק ההון 0
מ חסר ניסיון בהשקעות,מעוניין להתחיל.. שוק ההון 9
NightStyle הקצאת נכסים, ניסיון הכאת השוק? חלק 2 שוק ההון 2
D זיכיון לייבא מוצר לחסר ניסיון בתחום אוף טופיק 15
S ניסיון לתיק ראשון שוק ההון 7
ח אנחנו ממש חכמים אבל בלי ניסיון :) נדל"ן 23
M ניסיון מינוף שוק ההון 10
doc29 ביטוח דירה- ניסיון לסכם את כל המידע ושאלות צרכנות פיננסית 93
NightStyle הקצאת נכסים, ניסיון הכאת השוק? שוק ההון 33
R ניסיון להבין את תוצאות המסלקה שלי פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 2
משה למישהו יש ניסיון בהעברת שיעורים פרטים? אוף טופיק 17
amidar מחפש אנשים עם ניסיון ב"עידן פלוס". אוף טופיק 11
דימה למישהו יש ניסיון במענקי מילואים ומכתבים למוסד לביטוח הלאומי? צרכנות פיננסית 6
doc29 ניסיון לעשות קצת סדר בנושא האג"ח שוק ההון 65
מוריה ביטוח סיעודי? בית אבות סיעודי? למישהו ניסיון? אוף טופיק 12
$$$ טראמפ $$$ תיק ההשקעות של טראמפ?! שוק ההון 48
V פטור ממס הכנסה ורווחי הון במצב נכות של 100% מיסים 1
H פנסיה גדולה מדי - צרות של עשירים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
ל דרישה של הברוקר הישראלי לסגור את התיק עקב מעבר לחו"ל ברוקרים ופלטפורמות מסחר 4
רם בוסני פרויקט "מנהטן 101" (פרויקט מס' 32) של חברת ההשקעות SDB. נדל"ן 2
J משיכת של כספים שהופקדו לקצבה מוכרת פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
מ שאלות דיווח שנתי של עובד הייטק עם חשבון השקעות רגיל בבנק מיסים 4
ר איזה יועץ אני מחפשת?(השקעות בני"ע עם היבט מיסויי של מגורים באירופה וחיים ביורו) שוק ההון 2
N מיקסום של צבירות נמוכות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
R חלוקה מחדש של תיק השקעות 1.1m שוק ההון 8

נושאים דומים

Back
למעלה