איך כל התהליך הזה ייראה? בהינתן ואני סוגרת חשבון מסחר ועושה משיכת כספים לבנק, ומשם לבית השקעות חדש. רק מלחשוב על זה אני מדמיינת הר עמלות על כל פעולה ונייר.
איך כל התהליך הזה ייראה? בהינתן ואני סוגרת חשבון מסחר ועושה משיכת כספים לבנק, ומשם לבית השקעות חדש. רק מלחשוב על זה אני מדמיינת הר עמלות על כל פעולה ונייר.
התהליך שהצגת הוא לא ניוד, אלא מכירה וקניה מחדש.
כשאומרים ניוד בדרך כלל הכוונה לנייד את הניירות כפי שהם.
זה או דרך הבנק (ברוקר>בנק>ברוקר), או ישירות מבורקר לברוקר, במקרה כזה סביר שתדרש פתיחת החשבון (זיהוי פא"פ במשרדי החברה/שליחת תצהיר חתום ע"י עו"ד).
התהליך שהצגת הוא לא ניוד, אלא מכירה וקניה מחדש.
כשאומרים ניוד בדרך כלל הכוונה לנייד את הניירות כפי שהם.
זה או דרך הבנק (ברוקר>בנק>ברוקר), או ישירות מבורקר לברוקר, במקרה כזה סביר שתדרש פתיחת החשבון (זיהוי פא"פ במשרדי החברה/שליחת תצהיר חתום ע"י עו"ד).
לפי מה שרשמת עדיפות היא דרך הבנק. השאלה היא איפה הניירות יהיו פיזית בהעברה? האם הם ייכנסו לשבת בחשבון המסחר בבנק בהינתן והוא קיים? ואם כן אני זאת שמחליטה אילו ניירות להעביר לברוקר החדש?
לפי מה שרשמת עדיפות היא דרך הבנק. השאלה היא איפה הניירות יהיו פיזית בהעברה? האם הם ייכנסו לשבת בחשבון המסחר בבנק בהינתן והוא קיים? ואם כן אני זאת שמחליטה אילו ניירות להעביר לברוקר החדש?
מבחינת עלות, סביר שזה יעלה כמה שקלים יותר (משמורת על הכמה ימים שזה בבנק, והעברה הנוספת לברוקר - תלוי בהיקף התיק ובמספר הניירות).
מבחינת נוחות - טעם וריח.
ברוקר לברוקר אמנם תצטרך לשלוח תצהיר או לעשות זיהוי פא"פ, אבל אז אח"כ אתה מעביר ישיר.
דרך הבנק זה אומר לחכות שעבר לבנק, לוודא שכל הנתונים עברו נכון - ואז להעביר מחדש לברוקר השני. (כמובן לוודא שיש לך בכלל אישור לסחור באיזור האישי בבנק)
בכל מקרה שניהם 'תהליך', כנהוג במורשת של מדינת ישראל.