• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

מתלבט מה ללמוד אובד עצות

  • פותח הנושא פותח הנושא Floki
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Floki

משתמש רגיל
הצטרף ב
6/11/20
הודעות
177
דירוג
28
שאלתי פה על משפטים שבוע שעבר הבנתי שלהיות עורך דין זה לא נוצץ כמו שהיה נשמע באמת עשיתי מחקר על השוק מעמיק יותר והבנתי שאין לי תקשרים או תפריבלגיה ללכת למוסד כמו העברית או תל אביב וירדתי מזה

אני בן 22.5 בלי בגרות מלאה (אני ביינתים רשום למכינה ברופין שמחליפה בגרות ) אורכת 9 חודשים ואחריו עם התעודה אוכל ללמוד ברוב המכללות כמו הבינתחומי המכללה למנהל או להמשיך ברופין זה מכינה של מדעי החברה ככה שזה לא למקצועות טכנולוגים

אין לי ראש מתמטי בקושי 3 יחידות עשיתי במתמטיקה קשה לי לקלוט דברים רק אחרי שמסבירים לי כמה פעמים ויש לי קשב וריכוז ברמה קשה אני לוקח אדרל כדי ללמוד


מחפש בעצם מקצוע/תואר שיש לו תמורה כספית ואני דיי אובד עצות כי מה יש היום רווחי חוץ ממדעי המחשב או הנדסה ?
 
תתחיל מללכת לימים פתוחים, לקרוא על מקצועות ולדבר עם סטודנטים ובוגרים. אנחנו לא יכולים לדעת מה מעניין אותך.

בנוסף, לא היתי מתחיל מכינה לפני שאני יודע מה אני רוצה ללמוד ואיפה
 
שאלתי פה על משפטים שבוע שעבר הבנתי שלהיות עורך דין זה לא נוצץ כמו שהיה נשמע באמת עשיתי מחקר על השוק מעמיק יותר והבנתי שאין לי תקשרים או תפריבלגיה ללכת למוסד כמו העברית או תל אביב וירדתי מזה

אני בן 22.5 בלי בגרות מלאה (אני ביינתים רשום למכינה ברופין שמחליפה בגרות ) אורכת 9 חודשים ואחריו עם התעודה אוכל ללמוד ברוב המכללות כמו הבינתחומי המכללה למנהל או להמשיך ברופין זה מכינה של מדעי החברה ככה שזה לא למקצועות טכנולוגים

אין לי ראש מתמטי בקושי 3 יחידות עשיתי במתמטיקה קשה לי לקלוט דברים רק אחרי שמסבירים לי כמה פעמים ויש לי קשב וריכוז ברמה קשה אני לוקח אדרל כדי ללמוד


מחפש בעצם מקצוע/תואר שיש לו תמורה כספית ואני דיי אובד עצות כי מה יש היום רווחי חוץ ממדעי המחשב או הנדסה ?

כבר הזכרתי בשרשור הקודם שלך שיש מכוני אבחון שנועדו לסייע בהחלטה מה ללמוד. לא מייעצת ולא ממליצה...
 
כבר הזכרתי בשרשור הקודם שלך שיש מכוני אבחון שנועדו לסייע בהחלטה מה ללמוד. לא מייעצת ולא ממליצה...
אני מחפש משהו אבל רווחי .. אני מתחבר לשוק ההון וכלכלה וכספים אבל הבנתי שזה תואר בלי כסף
 
אני מחפש משהו אבל רווחי .. אני מתחבר לשוק ההון וכלכלה וכספים אבל הבנתי שזה תואר בלי כסף

התכוונתי שיש מכונים (נניח מכון פילת או מכון הדס, ויש עוד בשוק) שאתה עובר אצלם מבחנים ושיחה עם פסיכולוג, ולפי זה הם מייעצים לך איזה כיוון מתאים לך. הם גם לוקחים בחשבון את הרצונות שלך כמובן.
 
במה אתה טוב? מה מעניין אותך?
יש נושא שאתה יודע יותר טוב מאחרים ואפשר להתמקצע בו?
 
בסה״כ שאלתי על תארים ומקצועות רווחים שהם לא טכנולוגים... זה הכל
אדם שסיים תואר במדעי המחשב יכול להרוויח פחות מאדם ללא תואר. תואר בימינו זאת לא תעודת מקצוע שצמוד לו שכר.
כדי להרוויח צריך להיות מספיק טוב במה שאתה עושה כדי שיהיו מוכנים לשלם לך בהתאם. או לחילופין, לדעת לנהל עסק כדי להצליח כעצמאי.
יש עוד אפשרויות כמובן כדי להיות רווחיים אבל הן כנראה פחות רלוונטיות לדיון.
 
אדם שסיים תואר במדעי המחשב יכול להרוויח פחות מאדם ללא תואר. תואר בימינו זאת לא תעודת מקצוע שצמוד לו שכר.
כדי להרוויח צריך להיות מספיק טוב במה שאתה עושה כדי שיהיו מוכנים לשלם לך בהתאם. או לחילופין, לדעת לנהל עסק כדי להצליח כעצמאי.
יש עוד אפשרויות כמובן כדי להיות רווחיים אבל הן כנראה פחות רלוונטיות לדיון.
ברור אפשר להיות רואה חשבון שכיר להרוויח 10 נטו אחרי 5 שנות ניסיון או לפתןח משרד אחרי 5 שנות ניסיון ולהרוויח 40 נטו

אין חוקים.. מה שאני שואל זה איזה מקצועות ותארים יכולים להיות רווחים בסקטור של להיות שכיר
 
אין חוקים.. מה שאני שואל זה איזה מקצועות ותארים יכולים להיות רווחים בסקטור של להיות שכיר
סיעוד זו אופציה יחסית רווחית, השכר הממוצע לאח הוא 19k, אבל זה מן הסתם לא מתאים לכולם.
 
המקצוע שאתה אוהב ומתאים לכישוריך.
ואללה עוד לא יודע מה אני אוהב מה אני טוב .. באסה בגלל שאין לי בגרות כמעט אני דיי בלחץ לעשות מכינה מחליפת בגרות ולהתתחיל כבר שלא יהיה מאוחר מידי רוב האנשים מתחילים תתואר בגיל 23-24 ולא באלי להתחיל מאוחר
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
ואללה עוד לא יודע מה אני אוהב מה אני טוב .. באסה בגלל שאין לי בגרות כמעט אני דיי בלחץ לעשות מכינה מחליפת בגרות ולהתתחיל כבר שלא יהיה מאוחר מידי רוב האנשים מתחילים תתואר בגיל 23-24 ולא באלי להתחיל מאוחר
למה אתה חושב שאתה תהיה טוב דווקא במקצוע שדורש תואר?
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
A תואר שני במדמ"ח, מתלבט האם ללמוד פיזיקה אוף טופיק 10
הבנקאי מתלבט מה ללמוד התפתחות אישית 5
N מתלבט היכן להתחיל ללמוד השנה (בן 24) התפתחות אישית 12
N מתלבט על ללמוד לרכב על סוסים. התפתחות אישית 2
W רוצה ללמוד,מתלבט בין תואר לקורס התפתחות אישית 7
H מתלבט איפה ללמוד .... התפתחות אישית 4
A בן 23 מתלבט לגבי הנדסת חשמל \ הנדסת מכונות התפתחות אישית 3
S מתלבט מה לעשות במצב הנוכחי של שוק העבודה התפתחות אישית 4
א מתלבט אם לבטל את חברותי בשב"ן צרכנות פיננסית 22
P בן 19 שוקל לנשור מתואר בהנדסת חשמל, מתלבט מה לעשות התפתחות אישית 32
הירהורים האם זה נכון לעשות ביטוח שארים בפנסיה? מתלבט בעקבות פידבק שקיבלתי מסוכן פנסיוני. פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 26
A מתלבט לגבי תואר ראשון – סטטיסטיקה ומדע הנתונים(בשילוב כלכלה): עברית מול תל-אביב התפתחות אישית 7
S מתלבט אם להחליף עבודה התפתחות אישית 13
L מתלבט האם להעביר קרן השתלמות ל-IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
ל אזרח ישראלי-אמריקאי מתלבט: דירה ראשונה בארץ, בארה״ב – או המשך השקעה בשוק ההון? נדל"ן 14
א מתלבט לגבי נאסד״ק והבנקים שוק ההון 76
I בן 23 מתלבט אם להיכנס לתחום ההייטק אוף טופיק 11
NeonDrift מתלבט האם לעביר את הפנסיה ל IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 9
V מתלבט כמה משכנתא לקחת נדל"ן 5
koko85 מתלבט אם לפתוח קרן השתלמות רק בשביל להשקיע דרך IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 6
א מתלבט באיזו קרן לבחור עבור השווקים המתפתחים ואירופה שוק ההון 9
B מתלבט אם IB/IB Israel/בית השקעות ישראלי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 17
ג קרוב לשחרור. מתלבט איפה לעבוד לפני הלימודים התפתחות אישית 15
G מתלבט בין שתי תוכניות לימודים התפתחות אישית 1
ג תכף חייל משוחרר, מתלבט אם "מגזים" בפינוקים יומני מסע אישיים 11
K אזרח אמריקאי לא מדווח ל-IRS עם כמה שנים של PFIC, מתלבט אם לעבור לIB ברוקרים ופלטפורמות מסחר 25
K מתלבט בין שני ניי'ע מה אתם חושבים שוק ההון 5
D מתלבט אם למכור את חלקי בירושה נדל"ן 2
E מתלבט איך להשקיע- בן זוג אמריקאי מיסים 11
M מתלבט אם להשקיע בנדלן או לסגור את המשכנתא נדל"ן 5
B מתלבט לגבי 2 השקעות נדלן דומות נדל"ן 7
S מתלבט האם כדאי לקנות דירה שניה - עזרה נדל"ן 4
M מתלבט על הצעד הבא בתחום הנדל״ן נדל"ן 6
L הגעתי למצב שבו אני מתלבט אם להפריש כספים לתיק מנוהל אישית שוק ההון 5
Y מתלבט איזה מדד לבחור בין 3 מדדים ל-20-30 שנה הבאות שוק ההון 3
P מתלבט אם להשאיר בבנק או להעביר לאינטראקטיב שוק ההון 43
J מתלבט מאוד מה לעשות, אשמח לכל עצה והארה התפתחות אישית 9
F מתלבט אם לקנות דירה חדשה 20/80 ולקוות לטוב נדל"ן 51
Henchman34 מתלבט בין אג"ח לאג"ח צמוד מדד כחלק מ-ETF קצר טווח שוק ההון 10
N מתלבט מה לעשות ברקע הירידות האחרונות בשוק ההון שוק ההון 26
avivaviv מתלבט בין קרן 1159169 לבין 1159235 פוסטים מאיכות נמוכה 0
X מתלבט בין VOO לבין SPY שוק ההון 5
MaorRocky זוג שמתחתן בקרוב עם הון של 300K שח, מתלבט איך לתכנן את העתיד הפיננסי הקרוב שוק ההון 4
N מתלבט בין 2 תארים באוניברסיטת רייכמן ומסלול לעתיד אוף טופיק 16
מ מתלבט האם ובאיזה אופן לקנות דירה למגורים נדל"ן 71
I מתלבט לגבי התיק שלי שוק ההון 1
F תיק חדש. מתלבט האם הוא מתאים שוק ההון 6
P תיק רולטה, מתלבט כיצד לנהוג. שוק ההון 64
Y יומן מסע של בחור מתלבט יומני מסע אישיים 25
T כמה גישות שאני, חייל ממוצע, מתלבט ביניהן שוק ההון 40

נושאים דומים

Back
למעלה