• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

מתלבט באפיקי השקעה

  • פותח הנושא פותח הנושא bw
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bw

משתמש רשום
הצטרף ב
10/7/21
הודעות
7
דירוג
2
שלום,
אני חדש בפורום המדהים הזה.
אשמח לחוות דעת שלכם באפיק להשקעה.
קצת רקע, בן 42 עם 4 ילדים.
בעל נכס טוב עם משכנתא סביב 500k.
פנויים לי כרגע 300k להשקעה(ק.ה 150 וק. גמל 150)
מאוד רוצה לעשות משהו עם הכסף אך לא יודע מה כדאי.
המטרה שלי להפוך את ה300k לכמה שיותר על מנת שאוכל לעזור לילדי בעוד 15 שנים( חתונות, בית וכו.. )
מתלבט האם לרכוש דירה להשקעה סביב 850k( עם מינוף מלא)או להמשיך בקופות כמו שהן כרגע ולסמוך על התשואות.
אני לא מבין לצערי בשוק ההון, למרות שלא פוחד להשקיע.
אשמח לעצות
תודה
 
אני לא מבין לצערי בשוק ההון, למרות שלא פוחד להשקיע.
השקעה היא גם עניין של פסיכולוגיה וניהול סיכונים, אי אפשר סתם להציע לך "השקעה טובה".

או שתקדיש זמן ללמוד את הנושא, או שתמשיך להשקיע במה שאתה מכיר (נדל"ן).
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
תודה, בנדלן אני די מנוסה.
מאחר ואיני מבין בשוק ההון, התלבטות האם להשאיר את הכסף בקופות גמל והשתלמות במסלול מניות או לרכוש דירה?
המיסים של רכישת דירה להשקעה הורסת את כדאיות ההשקעה.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
A בן 23 מתלבט לגבי הנדסת חשמל \ הנדסת מכונות התפתחות אישית 3
S מתלבט מה לעשות במצב הנוכחי של שוק העבודה התפתחות אישית 4
א מתלבט אם לבטל את חברותי בשב"ן צרכנות פיננסית 22
P בן 19 שוקל לנשור מתואר בהנדסת חשמל, מתלבט מה לעשות התפתחות אישית 32
A תואר שני במדמ"ח, מתלבט האם ללמוד פיזיקה אוף טופיק 10
הירהורים האם זה נכון לעשות ביטוח שארים בפנסיה? מתלבט בעקבות פידבק שקיבלתי מסוכן פנסיוני. פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 26
A מתלבט לגבי תואר ראשון – סטטיסטיקה ומדע הנתונים(בשילוב כלכלה): עברית מול תל-אביב התפתחות אישית 7
S מתלבט אם להחליף עבודה התפתחות אישית 13
L מתלבט האם להעביר קרן השתלמות ל-IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
ל אזרח ישראלי-אמריקאי מתלבט: דירה ראשונה בארץ, בארה״ב – או המשך השקעה בשוק ההון? נדל"ן 14
א מתלבט לגבי נאסד״ק והבנקים שוק ההון 76
I בן 23 מתלבט אם להיכנס לתחום ההייטק אוף טופיק 11
NeonDrift מתלבט האם לעביר את הפנסיה ל IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 9
V מתלבט כמה משכנתא לקחת נדל"ן 5
koko85 מתלבט אם לפתוח קרן השתלמות רק בשביל להשקיע דרך IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 6
א מתלבט באיזו קרן לבחור עבור השווקים המתפתחים ואירופה שוק ההון 9
B מתלבט אם IB/IB Israel/בית השקעות ישראלי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 17
ג קרוב לשחרור. מתלבט איפה לעבוד לפני הלימודים התפתחות אישית 15
G מתלבט בין שתי תוכניות לימודים התפתחות אישית 1
ג תכף חייל משוחרר, מתלבט אם "מגזים" בפינוקים יומני מסע אישיים 11
K אזרח אמריקאי לא מדווח ל-IRS עם כמה שנים של PFIC, מתלבט אם לעבור לIB ברוקרים ופלטפורמות מסחר 25
K מתלבט בין שני ניי'ע מה אתם חושבים שוק ההון 5
D מתלבט אם למכור את חלקי בירושה נדל"ן 2
E מתלבט איך להשקיע- בן זוג אמריקאי מיסים 11
M מתלבט אם להשקיע בנדלן או לסגור את המשכנתא נדל"ן 5
B מתלבט לגבי 2 השקעות נדלן דומות נדל"ן 7
S מתלבט האם כדאי לקנות דירה שניה - עזרה נדל"ן 4
M מתלבט על הצעד הבא בתחום הנדל״ן נדל"ן 6
L הגעתי למצב שבו אני מתלבט אם להפריש כספים לתיק מנוהל אישית שוק ההון 5
הבנקאי מתלבט מה ללמוד התפתחות אישית 5
Y מתלבט איזה מדד לבחור בין 3 מדדים ל-20-30 שנה הבאות שוק ההון 3
P מתלבט אם להשאיר בבנק או להעביר לאינטראקטיב שוק ההון 43
J מתלבט מאוד מה לעשות, אשמח לכל עצה והארה התפתחות אישית 9
F מתלבט אם לקנות דירה חדשה 20/80 ולקוות לטוב נדל"ן 51
Henchman34 מתלבט בין אג"ח לאג"ח צמוד מדד כחלק מ-ETF קצר טווח שוק ההון 10
N מתלבט מה לעשות ברקע הירידות האחרונות בשוק ההון שוק ההון 26
avivaviv מתלבט בין קרן 1159169 לבין 1159235 פוסטים מאיכות נמוכה 0
X מתלבט בין VOO לבין SPY שוק ההון 5
MaorRocky זוג שמתחתן בקרוב עם הון של 300K שח, מתלבט איך לתכנן את העתיד הפיננסי הקרוב שוק ההון 4
N מתלבט היכן להתחיל ללמוד השנה (בן 24) התפתחות אישית 12
N מתלבט בין 2 תארים באוניברסיטת רייכמן ומסלול לעתיד אוף טופיק 16
מ מתלבט האם ובאיזה אופן לקנות דירה למגורים נדל"ן 71
I מתלבט לגבי התיק שלי שוק ההון 1
F תיק חדש. מתלבט האם הוא מתאים שוק ההון 6
P תיק רולטה, מתלבט כיצד לנהוג. שוק ההון 64
Y יומן מסע של בחור מתלבט יומני מסע אישיים 25
T כמה גישות שאני, חייל ממוצע, מתלבט ביניהן שוק ההון 40
R מתלבט האם שווה לקחת פקדון "נטול סיכון" בבנק שוק ההון 30
שיר הלל לטבע מתלבט על אילו נכסים לבסס את התיק שוק ההון 17
K מתלבט לגבי רכישת תנור אפייה משולב כיריים חדש פוסטים מאיכות נמוכה 5

נושאים דומים

Back
למעלה