שלום,
שמתי לב שהמק"מים הארחונים מונפקים בשער גבוה יותר (ולדעתי התשואה ירדה) ואני לא מבין למה.
לדוגמה: מקמ 714, 814 הונפקו בשער 95.35
מקמ 1014, 1114 הונפק בשער 96.
מה אני מפספס? ריבית בנק ישראל לא השתנתה.
אני רוצה לקנות מקמ של בחודש הבא אבל התשואה נמוכה יותר מבעבר
תודה לעונים
שמתי לב שהמק"מים הארחונים מונפקים בשער גבוה יותר (ולדעתי התשואה ירדה) ואני לא מבין למה.
לדוגמה: מקמ 714, 814 הונפקו בשער 95.35
מקמ 1014, 1114 הונפק בשער 96.
מה אני מפספס? ריבית בנק ישראל לא השתנתה.
אני רוצה לקנות מקמ של בחודש הבא אבל התשואה נמוכה יותר מבעבר
תודה לעונים