InvestingNoob
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 20/9/18
- הודעות
- 319
- דירוג
- 139
היי,
אז אני מפתח תוכנה עם 4 שנות ניסיון וכרגע עובד על מערכת די ישנה ורק מתחזק אותה.
אני מעוניין להתקדם טכנולוגית וחושב שזה יקרה רק אם אחליף עבודה, אבל חושב שתהיה לי בעיה עם ראיונות עבודה (עברו 4 שנים מאז האחרון שעברתי) ובכלל עושה רושם שאני מעוניין לעבור למערכות/טכנולוגיות שאין לי ניסיון בהן.
עד כה, אני חושב לתרגל ליטקוד.
אשמח לעצות, רעיונות וכיוונים
אז אני מפתח תוכנה עם 4 שנות ניסיון וכרגע עובד על מערכת די ישנה ורק מתחזק אותה.
אני מעוניין להתקדם טכנולוגית וחושב שזה יקרה רק אם אחליף עבודה, אבל חושב שתהיה לי בעיה עם ראיונות עבודה (עברו 4 שנים מאז האחרון שעברתי) ובכלל עושה רושם שאני מעוניין לעבור למערכות/טכנולוגיות שאין לי ניסיון בהן.
עד כה, אני חושב לתרגל ליטקוד.
אשמח לעצות, רעיונות וכיוונים