מערכות סליקת אשראי וניהול תשלומים

הנושא בפורום 'צרכנות פיננסית' פורסם ע"י חיפאי, ‏15/7/19.

  1. חיפאי

    חיפאי משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏2/3/15
    הודעות:
    418
    לייקים שהתקבלו:
    580
    קהילה,
    אולי מישהו פה בעל נסיון בעבודה עם מערכות לגביית תשלומים?
    התנדבתי להקים מערכת לגביית תשלום בעבור אירועים שונים (המוצר הוא אירוע, לא משהו פיסי ששולחים). זה בעמותה חדשה, אבל יהיה שם די הרבה פעילות ככה מקווים.
    1. אני מבין שיש את חברת האשראי עצמה שצריך להתחבר אליה (האם אני צודק?)
    2. שיש משהו בשם UPAY שזה סוג של מתווך במקום לעבוד ישירות מול חברת האשראי(?)
    3. ויש חברות נוספות שמארגנות לך דפי נחיתה ודפי תשלום (Tranzila, payplus) והן רוצות שתעשה הכל דרכן.
    בזה מסתכם הידע שלי.
    הכל נראה מאוד פשוט וכולם אומרים לך תחתום איתי, בלי התחייבות, "יש לי בדיוק את מה שאתה צריך" וכו'.
    אשמח לעצה ממי שעובדים עם מערכת כזו. מה כדאי? מה עבד בשבילכם? מה חשוב לשאול? איפה אפשר ליפול?
    תודה!
     
  2. yossik

    yossik מודרטור

    הצטרף ב:
    ‏24/1/15
    הודעות:
    6,609
    לייקים שהתקבלו:
    7,912
    תשמע, יש מספר חברות שמתעסקות בזה, לא כדאי להמציא את הגלגל.
    מהי פלטפורמת האתר? אם זה וורדפרס אז יש מספר תוספים אמינים שנותנים כמה עשרות תשלומים בחודש חינם ומעבר מחייבים את בעל האתר [העמותה] פר תשלום.
    אולי @זאב יכול להוסיף מהנסיון שלו ממיזם 'מתייעלים'.
     
    חיפאי ו-זאב אוהבים את זה.
  3. זאב

    זאב משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏11/2/15
    הודעות:
    963
    לייקים שהתקבלו:
    1,708
    אין צורך להקים מערכת ייעודית, כאשר מדובר באירועים עדיף להשתמש בפלטפורמות קיימות.
    דבר זה חוסך אמצעי אחזקה אינטרנטיים ושטח אחסון, אתה רק מטמיע את הלינק באתר\פייסבוק וסיימת עם זה.

    אנחנו משתמשים בפלטפורמת איוונטבאזז.
    דבר זה מאפשר לנו לצפות בנתוני רוכשי הכרטיסים, יחד עם צירופם לרשימת תפוצה, ויכולת לשלוט במכירת הכרטיסים לאירועים מראש.
    זה כרוך בשני עמלות: עמלת 7% פר כרטיס שנמכר, ועמלת משיכה לחשבון הבנק (אפשר למשוך את הכסף בכל שלב נתון).
    ויתרון נוסף בשבילנו, המערכת מוכרת לצורכי ניהול חשבונות של העמותה. מערכת שנבנתה מאפס מחוייבת לקבל את אישור הרואה חשבון בשביל הצגת אישורים כספיים לרשות המיסים.
     
    חיפאי ו-yossik אוהבים את זה.
  4. חיפאי

    חיפאי משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏2/3/15
    הודעות:
    418
    לייקים שהתקבלו:
    580
    קודם כל תודה! זה מועיל.
    בינתיים עשיתי עוד בירורים. נשמע לי יקר בשבילנו 7%. צופים מחזור גדול אז כל אחוז משמעותי.
    מישהו מחוץ לפורום המליץ לי על icredit שזה מערכת שגם מנהלת את החשבונות, ויש לה אופציה לניהול "לקוחות". העמלה היא בסביבות 1.4% + תשלומים קבועים לא גדולים.
    אמשיך לעדכן, ואשמח לשמוע עוד דעות ונסיונות.
     
  5. yossik

    yossik מודרטור

    הצטרף ב:
    ‏24/1/15
    הודעות:
    6,609
    לייקים שהתקבלו:
    7,912
    [אוף טופיק]
    @חיפאי יקר,
    לעמותה חדשה לוקח בערך 2-3 שנים למצב עצמה ולקבל כספים עבור אירועים או סתם תרומות.
    האם לעמותה יש כבר אתר פעיל? אם כן כמה גולשים נכנסים כל יום, שבוע או חודש?
    כמה מהגולשים נרשמים לניוזלטרז?
    האם לעמותה יש טוויטר ופייסבוק עם עוקבים?
    האם icredit גם מארגנים אירועים? אם לא אז לא בדיוק הפתרון למה ששאלת:
    אני מבין את הרצון לחסוך לעמותה משאבים אבל לפעמים רצוי לשלם למומחים כדי לעבור מהמורות טכניות/טכנולוגיות שיכולות לשים טריזים בגלגלים.
    הייתי שם וזה מנסיון.
     
    זאב אוהב/ת את זה.
  6. חיפאי

    חיפאי משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏2/3/15
    הודעות:
    418
    לייקים שהתקבלו:
    580
    @yossik
    זה שאלות טובות
    המקרה הזה טיפה מורכב, כי היא אמורה להמשיך פעילות שכבר תקיימת במקום אחר.
    אז יש תקווה ריאלית שיחסית מהר יהיו הכנסות. אבל יש גם קייס להתחיל עם אופציה מהירה וזולה לכרטיסים. ובמקביל להתעסק עם המורכבות של סליקה.
    הצפת נקודות חשובות. תודה.
    אני כן בעצמי נזהר מהקמת משהו זמני ויקר כי הזמני הופך קבוע. וההפרש של 5% על כל הכנסה הופך צ'יק צ'ק לעשרות אלפי שקלים שאפשר לנצל למשהו אחר.
    אני לא יודע מה המחזור בעמותה של @זאב אך על 100ķ זה כניראה לא קריטי, על 500ķ כבר חבל על הכסף, ועל מליון ומעלה, זה ממש בזבוז. ויש עמותות שכמובן מריצות מחזור גדול הרבה יותר. נראה מה יהיה אצלנו...
     
  7. AF1k

    AF1k משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏1/2/15
    הודעות:
    407
    לייקים שהתקבלו:
    540
    היי, שווה לבדוק על פייפאל. יש להם אינטגרציה אוטומטית עם icount שמאפשרת להוציא קבלות אוטומטית ולשלוח ללקוחות, וחיבור אוטומטי למערכת הנהלת חשבונות זה יתרון גדול בעיניי.
    לא מכיר במדויק את העמלות, אבל למיטב זכרוני הם בסביבות 3% ואמורה להיות הנחה לעמותות ללא מטרות רווח.
     
    חיפאי אוהב/ת את זה.
מוזמנים להשתמש בקישורי השותפים הבאים כדי לקנות באמאזון , להוריד ספרי שמע, או להקים אתר אינטרנט משלכם (מדריך מפורט - כאן). תודה על תמיכתכם באתר.
טוען...
נושאים דומים פורום תאריך
מסחר עצמאי - השוואה של מערכות מסחר/שירות לקוחות בבתי השקעות השונים צרכנות פיננסית ‏6/11/17
  1. אתר זה משתמש בעוגיות דפדפן. אין באמור בפורום כדי להוות ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו של כל אדם.