קהילה,
אולי מישהו פה בעל נסיון בעבודה עם מערכות לגביית תשלומים?
התנדבתי להקים מערכת לגביית תשלום בעבור אירועים שונים (המוצר הוא אירוע, לא משהו פיסי ששולחים). זה בעמותה חדשה, אבל יהיה שם די הרבה פעילות ככה מקווים.
הכל נראה מאוד פשוט וכולם אומרים לך תחתום איתי, בלי התחייבות, "יש לי בדיוק את מה שאתה צריך" וכו'.
אשמח לעצה ממי שעובדים עם מערכת כזו. מה כדאי? מה עבד בשבילכם? מה חשוב לשאול? איפה אפשר ליפול?
תודה!
אולי מישהו פה בעל נסיון בעבודה עם מערכות לגביית תשלומים?
התנדבתי להקים מערכת לגביית תשלום בעבור אירועים שונים (המוצר הוא אירוע, לא משהו פיסי ששולחים). זה בעמותה חדשה, אבל יהיה שם די הרבה פעילות ככה מקווים.
- אני מבין שיש את חברת האשראי עצמה שצריך להתחבר אליה (האם אני צודק?)
- שיש משהו בשם UPAY שזה סוג של מתווך במקום לעבוד ישירות מול חברת האשראי(?)
- ויש חברות נוספות שמארגנות לך דפי נחיתה ודפי תשלום (Tranzila, payplus) והן רוצות שתעשה הכל דרכן.
הכל נראה מאוד פשוט וכולם אומרים לך תחתום איתי, בלי התחייבות, "יש לי בדיוק את מה שאתה צריך" וכו'.
אשמח לעצה ממי שעובדים עם מערכת כזו. מה כדאי? מה עבד בשבילכם? מה חשוב לשאול? איפה אפשר ליפול?
תודה!