• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

מענק קורונה לאזרחי ארה"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא Sarar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Sarar

משתמש רשום
הצטרף ב
31/3/20
הודעות
1
דירוג
0
הי חברים,

מקווה שזה הפורום הנכון.
מישהו הגיש את הבקשה למענק ויוכל לכוון אותי?
באותה הזדמנות אשמח גם להכוונה לגבי הצהרת הון (אמורה להיות פשוטה יחסית, אין הרבה על מה להצהיר...) וקבלת מענק סטודנטים לאזרחים אמריקאים.

תודה רבה :)
 
לא צריך להגיש, זה תהליך אוטמטי בהנחה שאתה זכאי.
אם מגיע לך, יזכו את חשבון הבנק שלך שרשום ב IRS או סוסיאל סקיוריטי.
באותה הזדמנות אשמח גם להכוונה לגבי הצהרת הון (אמורה להיות פשוטה יחסית, אין הרבה על מה להצהיר...) וקבלת מענק סטודנטים לאזרחים אמריקאים.
הצהרת הון - רואה חשבון, זה לא פשוט כפי שאתה חושב, יש לזה השלכות לעתיד.
מענק סטודנטים - איפה בארץ או בחו"ל.
בפעם הבאה בבקשה לפתוח שרשור לכל נושא, תודה.
 
נערך לאחרונה ב:
מי שדיווח עבור 2018, ישלחו לו צ׳ק בדואר לכתובת שמעודכנת בדיווח באופן אוטומטי - לא צריך להגיש שום בקשה.
כך לפחות הסביר לי הרו״ח שמדווח עבורי.
 
הי חברים,

מקווה שזה הפורום הנכון.
מישהו הגיש את הבקשה למענק ויוכל לכוון אותי?
באותה הזדמנות אשמח גם להכוונה לגבי הצהרת הון (אמורה להיות פשוטה יחסית, אין הרבה על מה להצהיר...) וקבלת מענק סטודנטים לאזרחים אמריקאים.

תודה רבה :)

אם הכוונה בהצהרת הון זה ה F-BAR אז באתר של FIYACOV יש הסבר מצויין (דרך אגב, איך מקשרים מישהו להודעה?). תחפש את ה'מתורגמן הפיננסי' בגוגל.

באותה הזדמנות, יעקב, תודה רבה. אתה מנגיש לאזרחים האמריקאים את הדברים בצורה יוצאת דופן.
 
יש כאן מישהו שלא מחזיק חשבון בנק בארה"ב, וקיבל כבר את המענק דרך הדואר?
FIYaacov@
 
נערך לאחרונה ב:
הגשתי על 2018, ו2019
בשניהם הגשתי דיווח משותף לי ולאשתי, שהיא לא אמריקאית,
ראיתי עכשיו בIRS, שמי שמדווח משותף ואחד מבני הזוג לא אמריקאי, לא מקבלים שום החזר, גם לא לאמריקאי, וגם לא על הילדים,

https://www.irs.gov/coronavirus/economic-impact-payment-information-center#eligibility

Q23. I filed a joint return with my spouse. Will we receive a Payment if I have a valid SSN and my spouse has an IRS Individual Taxpayer Identification Number (ITIN)?

A23. No, when spouses file jointly, both spouses must have valid SSNs to receive a Payment with one exception. If either spouse is a member of the U.S. Armed Forces at any time during the taxable year, only one spouse needs to have a valid SSN.

If spouses file separately, the spouse who has an SSN may qualify for a Payment; the other spouse without a valid SSN will not qualify.
 
האם יש עדכונים מחברים נוספים.
אני עדיין לא קיבלתי.
 
שאלה ל @FIYaacov
המענק מחולק לשני סוגי אוכלוסיה.
האחד, האזרחים העובדים והלא עובדים שמילאו או לא מילאו את החזר מס 2018-19
במקרה הזה המענק נכנס לחשבון הבנק בארה"ב או שיק אם אין חשבון בארה"ב.
השני, אזרחים וותיקים שמקבלים SS.
במקרה הזה המענק אמור היה להיכנס ע"י SS ולא ע"י ה IRS.
ז"א לא חשוב היכן אתה גר ביקום, המענק ישולם לאותו חשבון שביטוח הלאומי מפקיד את הקיצבה החודשית.
אני למשל מקבל כל חודש בשקלים לחשבון בנק בארץ.
אבל עדיין לא קיבלי והשאלה, איך אני מברר איפה הכסף?
הלינק לשאלות ועידכונים:
Get My Payment הוא לא עבור גימלאים שלא עובדים.
מה האופציות שלי?
 
עדכון -
ביום שישי ציפתה לי הפתעה נעימה בתיבת הדואר.
קיבלתי את השיק ע"ס 1200$ מדוד טראמפ :)
 
ביום שישי ציפתה לי הפתעה נעימה בתיבת הדואר.
קיבלתי את השיק ע"ס 1200$ מדוד טראמפ :)
מזל טוב,ידוע לך למה היה עיקוב כזה?(הרוב קיבלו לפני 3 חודשים)
 
מזל טוב,ידוע לך למה היה עיקוב כזה?(הרוב קיבלו לפני 3 חודשים)
כנראה בעיות בדוארע ישראל שלא קיבלו מארה"ב חבילות ומכתבים כשהקורונה הייתה בשיאה בגל הראשון.
 
נערך לאחרונה ב:
ולא רק זה, כשאפקיד בבנק מחר ואבקש להמיר לשקלים ילכו עוד כ- 1-2% :(
בהנחה שאתה משלם עמלות העברה והמרת מט"ח גם על העברות הקבועות אולי שווה לשקול בנק אמריקאי,בשוואב תוכל להגיע לשקלים מזומן אצלך ביד בישראל בעלות כוללת של בערך 0.2%.
אפשר גם להפקיד שם את הצ'ק דרך הטלפון :)
 
עדכון...
אז קבעתי תור באינטרנט לסניף הקרוב לביתי בנהריה כדי להפקיד את השיק.
הגעתי ואז נאמר לי שאני לא יכול להפקיד ב ׳אשנב כל׳ מטבע זר ורק ע״י פקיד אישי.
אז ווט-דה-פאק זה אשנב כל?
ביקשתי לדבר עם המנהל כדי שמישהו יקבל את הכסף שלי והתשובה הייתה - תקבע תור באינטרנט.
קבעתי שוב תור אבל התאריך הקרוב ביותר היה לעוד שבוע וחצי.
התייאשתי
לפני כחצי שעה קבעתי תור לכפר יאסיף [15 דקות נסיעה] למחר בבוקר.
הגעתי היום לכפר ואמרו לי שבסניף הזה אין הפקדות מט"ח והסניפים הקרובים אלי הם נהריה וכרמיאל.
נו טוב, אז יש לי פגישה עם פקיד/ה ל 23 לחודש בנהריה.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ע איזה אתרים מומלצים לאזרחי ארה"ב (F-BAR, החזר מס, מענק טראמפ(קורונה))? מיסים 2
ע מענק קורונה ראשון ושני לאזרחי ארה"ב שעדיין לא הגישו שום הצהרה\בקשה לארה"ב בעבר אוף טופיק 2
א מענק קורונה USA מיסים 18
Zegman דיווח על החזר מענק קורונה למס הכנסה בטופס 1301 מיסים 0
בורג מענק קורונה, סף עשירון 7 אוף טופיק 53
ח מענק "קורונה" לעצמאיים צרכנות פיננסית 10
ה מענק עבודה מיסים 6
ס השתחרר מענק חתימה מהעבודה ומעוניין לפתוח תיק השקעות שוק ההון 2
ס מענק עם כלביא - עזרו לי להבין למה אני לא זכאי מיסים 2
ל מענק עם כלביא - הבקשה שלי נדחתה מיסים 15
W השקעה זמנית של מענק חתימה שוק ההון 1
ח החזר מענק עבודה מיסים 0
ש פתרון בעיית מענק מחיר למשתכן נדל"ן 0
ש מענק מחיר למשתכן נדל"ן 4
K מכירת RSU - מאיזה מענק? שוק ההון 6
ס "מענק פרישה" וטופס 161 החדש פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
L פוטרתי וקיבלתי מענק, מה התשלום מס בגינו? מיסים 11
עידו ג מענק האכלוס אוף טופיק 2
מ מיסוי מענק אכלוס למפונים עבור אזרחים אמריקאיים מיסים 1
ס מיסוי על מענק מיסים 4
ס מענק עבודה בשל המלחמה לעובד חדש אוף טופיק 1
singleton מענק עבודה במדינות אירופה מיסים 1
ז מענק עבודה - "מס' נכסים לא מזכה" מיסים 2
V דוח שנתי 1301 -מענק פרישה מיסים 3
C תכנון מס עבור מענק פרישה מיסים 2
M הטבת פתיחת חשבון- מענק או הלוואה צרכנות פיננסית 6
Y מס על מענק שימור - retention מיסים 8
Wonko קבלת מענק פיצויים נמוך מהצפוי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
ח האם ניתן לקבל מענק עבודה על ימי אבטלה? פוסטים מאיכות נמוכה 1
ג מענק עידוד שימוש בערוצים ישירים צרכנות פיננסית 4
ע מה צריך לעשות כדי לקבל את מענק הקורונה של טראמפ? אוף טופיק 1
S ביטוח לאומי מענק לכל אזרח לא התקבל צרכנות פיננסית 6
cypriano de rore מענק עבודה (מס הכנסה שלילי) אוף טופיק 14
T הטבות של מועדון הוט בבנק לאומי (מענק 2100 ש"ח או הלוואה ללא ריבית) צרכנות פיננסית 57
D הגדרת ״עסק פעיל״ לצורך מענק הקורונה צרכנות פיננסית 9
Williamsburg מענק כספי בפתיחת חשבון בנק צרכנות פיננסית 20
Oran Hashai מענק לידה אוף טופיק 2
TunaGolem מענק הצטרפות לבעלי כתובת דיוור בארה"ב שוק ההון 2
קפיצת הדרך סין - קורונה - ומה שביניהן אוף טופיק 69
ח קיזוז הפסדים ומענקי קורונה בדוח השנתי 2021 מיסים 1
D סיוע לעצמאים קורונה - האם נחשב שכר לא מבוטח? האם נחשב הכנסה מעסק? מיסים 6
ש החזר מענקי קורונה מיסים 18
קורומאטצו פליט קורונה. התפתחות אישית 0
G בין קורונה לאוניברסיטה שוק ההון 7
ס פוסט קורונה == ירידות שערים? שוק ההון 10
1337justme תור למנה שניה של חיסון קורונה אוף טופיק 48
G עבודה לקשישים בזמן קורונה? אוף טופיק 7
ב ימי קורונה - יומנה של בת העמק אוף טופיק 618
amikal חריגה זמנית מאסטרטגיית השקעה בזמן קורונה לצורך ניצול הזדמנויות שוק ההון 16
C פיקדון קורונה למשתחררים משירות מ-2015 צרכנות פיננסית 3

נושאים דומים

Back
למעלה