אהלן,
לאחרונה אישתי הגישב בקשה למענק עבודה ולאחר בחינה היא נמצאה זכאית.
באשור האישי ברשות המיסים רשום כך-
מצב זכאות: זכאי - לאחר השלמה.
האם הכוונה היא שכבר השלמתי את המסמכים שנדרשים או שעלי להשלים מסמכים כלשהם? לא מצאתי לזה כל התייחסות באתר, אשמח לעזרה ממי שיודע!
לאחרונה אישתי הגישב בקשה למענק עבודה ולאחר בחינה היא נמצאה זכאית.
באשור האישי ברשות המיסים רשום כך-
מצב זכאות: זכאי - לאחר השלמה.
האם הכוונה היא שכבר השלמתי את המסמכים שנדרשים או שעלי להשלים מסמכים כלשהם? לא מצאתי לזה כל התייחסות באתר, אשמח לעזרה ממי שיודע!