קרה לי דבר מעניין השנה, בגלל ירידת חדה בשער הדולר מול השקל. אני אמריקני ומשלם מס גם בארץ וגם בארה"ב. חישוב המס ע"פ הלכת מוזס על השקעות בארה"ב מוביל לכך שהמס הישראלי קטן מהאמריקני ואז אין מספיק מס ישראלי לבצע קיזוז (גם לאחר גרירה של קרדיט משנים קודמות). לכן השנה יוצא לי לראשונה לשלם מס ריווחי הון ל- IRS (מעבר למס יסף שלהם המעצבן (NIIT) שאין מה לעשות נגדו). מעניין אם קרה גם לאחרים. תלוי כמובן אם בצעת פעולות בכלל בבורסה ומתי עשית אותן.
נערך לאחרונה ב: