מסחר עצמאי - ביטחון בבתי השקעות
דובר פה רבות על עמלות, דמי ניהול, דמי קניה מכירה, אבל אין כמעט התייחסות לביטחון וערבויות.
מה קורה אם חברת ההשקעות פושטת רגל, מי מבטח לי את היתרה? מי מבטח לי את הני״ע שקניתי בנאסד״ק?
בפסגות טרייד יש קוד זיהוי טלפוני פשוט ולא משתנה, מה קורה אם מישהו עולה לי על הקוד ומוציא כספים שלי, האם יש ביטוח?
זה נראה שהבתי השקעות הרבה פחות בטיחותיים ויש הרבה פחות הגנות מהבנקים. לפחות זאת ההתרשמות שלי מפסגות.
הבנק שפסגות עובדים איתו הוא הבינלאומי, בנק קטן וזניח ובמציאות המטורללת של ימנו, בנקים קטנים יכולים לפשוט רגל.
איזה בנק השקעות מציע את הביטחונות הטובים ביותר?
דובר פה רבות על עמלות, דמי ניהול, דמי קניה מכירה, אבל אין כמעט התייחסות לביטחון וערבויות.
מה קורה אם חברת ההשקעות פושטת רגל, מי מבטח לי את היתרה? מי מבטח לי את הני״ע שקניתי בנאסד״ק?
בפסגות טרייד יש קוד זיהוי טלפוני פשוט ולא משתנה, מה קורה אם מישהו עולה לי על הקוד ומוציא כספים שלי, האם יש ביטוח?
זה נראה שהבתי השקעות הרבה פחות בטיחותיים ויש הרבה פחות הגנות מהבנקים. לפחות זאת ההתרשמות שלי מפסגות.
הבנק שפסגות עובדים איתו הוא הבינלאומי, בנק קטן וזניח ובמציאות המטורללת של ימנו, בנקים קטנים יכולים לפשוט רגל.
איזה בנק השקעות מציע את הביטחונות הטובים ביותר?
נערך לאחרונה ב: