שלום לכולם.
פתחתי חשבון ב IB ויש לי שם 26363 דולר. אני רוצה לקנות 59 יחידות של CSPX בשער של 441.6דולר שזה יוצא 26054 דולר.
IB אומרים ל יאין לי מספיק כסף כי צריך 27351 דולר.
שלום לכולם.
פתחתי חשבון ב IB ויש לי שם 26363 דולר. אני רוצה לקנות 59 יחידות של CSPX בשער של 441.6דולר שזה יוצא 26054 דולר.
IB אומרים ל יאין לי מספיק כסף כי צריך 27351 דולר.
זה קשור לעצם העובדה שהחשבון שלי מוגדר כ Cash Account?
אני רואה שכל פעם שאני רוצה לקנות משהו הם לוקחים באפר מאוד גדול ויותר מצב שאני נתקע עם דולרים לא מושקעים.
האם יש דרך להקטין את הבאפר כמה שניתן?
אולי לתת הוראה אחרת חוץ מ market?
בנוסף איך אני יכול לדעת כמה עמלה אני אמור לשלם על כל רכישה או מכירה?
זה קשור לעצם העובדה שהחשבון שלי מוגדר כ Cash Account?
אני רואה שכל פעם שאני רוצה לקנות משהו הם לוקחים באפר מאוד גדול ויותר מצב שאני נתקע עם דולרים לא מושקעים.
האם יש דרך להקטין את הבאפר כמה שניתן?
אולי לתת הוראה אחרת חוץ מ market?
בנוסף איך אני יכול לדעת כמה עמלה אני אמור לשלם על כל רכישה או מכירה?
לא מבין שום דבר שספציפי לIB אבל עקרונית הוראת מרקט היא אכן הוראה "מסוכנת" שעשויה (תאורטית) להתבצע במחיר שונה מאוד מהמחיר כרגע. ניסית לשלוח הוראת לימיט?