• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

מנסה לקנות CSPX ב IB אבל רשום לי שאין לי מספיק כסף?

  • פותח הנושא פותח הנושא Harel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Harel

משתמש רשום
הצטרף ב
23/8/16
הודעות
19
דירוג
3
שלום לכולם.
פתחתי חשבון ב IB ויש לי שם 26363 דולר. אני רוצה לקנות 59 יחידות של CSPX בשער של 441.6דולר שזה יוצא 26054 דולר.
IB אומרים ל יאין לי מספיק כסף כי צריך 27351 דולר.

למה?
 
שלום לכולם.
פתחתי חשבון ב IB ויש לי שם 26363 דולר. אני רוצה לקנות 59 יחידות של CSPX בשער של 441.6דולר שזה יוצא 26054 דולר.
IB אומרים ל יאין לי מספיק כסף כי צריך 27351 דולר.

למה?
עכשיו ניסית?
המסחר בלונדון עוד לא נפתח, בזמן שאין מסחר הם לוקחים באפר גדול ליתר בטחון.
 
זה קשור לעצם העובדה שהחשבון שלי מוגדר כ Cash Account?
אני רואה שכל פעם שאני רוצה לקנות משהו הם לוקחים באפר מאוד גדול ויותר מצב שאני נתקע עם דולרים לא מושקעים.

האם יש דרך להקטין את הבאפר כמה שניתן?
אולי לתת הוראה אחרת חוץ מ market?


בנוסף איך אני יכול לדעת כמה עמלה אני אמור לשלם על כל רכישה או מכירה?
 
נערך לאחרונה ב:
זה קשור לעצם העובדה שהחשבון שלי מוגדר כ Cash Account?
אני רואה שכל פעם שאני רוצה לקנות משהו הם לוקחים באפר מאוד גדול ויותר מצב שאני נתקע עם דולרים לא מושקעים.

האם יש דרך להקטין את הבאפר כמה שניתן?
אולי לתת הוראה אחרת חוץ מ market?


בנוסף איך אני יכול לדעת כמה עמלה אני אמור לשלם על כל רכישה או מכירה?
לא מבין שום דבר שספציפי לIB אבל עקרונית הוראת מרקט היא אכן הוראה "מסוכנת" שעשויה (תאורטית) להתבצע במחיר שונה מאוד מהמחיר כרגע. ניסית לשלוח הוראת לימיט?
 
זה קשור לעצם העובדה שהחשבון שלי מוגדר כ Cash Account
כן.
בחשבון כזה אתה לא יכול להיכנס למינוס.
האם יש דרך להקטין את הבאפר כמה שניתן?
תקנה בלימיט ואז לא צריך באפר.
בנוסף איך אני יכול לדעת כמה עמלה אני אמור לשלם על כל רכישה או מכירה?
רשום אצלהם באופן ברור במחירון באתר
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
@Harel צלצל לשירות לקוחות.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Homer מנסה ליצור יועץ ai ולא הולך לי צרכנות פיננסית 33
R למה החברה החילונית נראית כאילו היא מנסה להכחיד את עצמה? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 11
A כאשר אני מנסה לפתוח חשבון באינטרקטיב ברוקרס הוא אומר לי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
A אני מנסה לפתוח חשבון באינטרקטיב ברוקרס אבל אני ניתקל בדברים לא מובנים: ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
D מנסה להבין דיבידנד של VT שוק ההון 13
A מנסה למצוא עבודה ולא מצליח התפתחות אישית 86
ש מנהלת המשרד מנסה לבודד אותי. מה עושים? אוף טופיק 3
יבגני_ל מנסה להבין את העלות של ביטוח אובדן כושר עבודה בקרן פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
M מנסה לעבור מסלול השקעה בפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
י מנסה לעשות סדר בפנסיה שוק ההון 6
stamEhad זכייה במחיר למשתכן - אז עשיתי סימולציות. מנסה כעת להבין מה הצעדים הבאים ומשתדל לא לעשות טעויות יקרות נדל"ן 33
ד מנסה להרשם כחברה בע"מ ישראלית לחשבון באינטראקטיב ברוקרז ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
M תכנון השקעה בשוק ההון לטווח של 20 שנים, מנסה להבין מה עדיף. שוק ההון 3
stamEhad אג"ח ממשלתי של ישראל מול ארה"ב - פער גדול מאד בתשואות היסטוריות (לטובת ישראל), מנסה להבין מדוע שוק ההון 15
ה שרשור מפורט - מנסה להתחיל את חיי בגיל 28 יומני מסע אישיים 34
ה טירון. מנסה להבין דברים בסיסיים בקשר לקרן השתלמות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
M מנסה למצוא תוכנה לעסק. אוף טופיק 23
Y מנסה להבין על המלכודות שיש בפנסיה.... פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 130
מוריה מינוף של קרן השתלמות- מנסה להבין את הלוגיקה המוטעית פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 54
נ אזרח אמרקאי מנסה להבין שוק ההון 3
י בן 23 מנסה לארגן את עתידו הפיננסי. שוק ההון 24
S אני מנסה להבין מה המטרה הראשית של העוצר והסגרים (תעזבו שניה פוליטיקה בצד) אוף טופיק 9
P מנסה להבין איך עובדת הפרשה לקרן השתלמות צרכנות פיננסית 5
W מנסה להבין את הפערים בדיבידנדים בין VT לVWRD שוק ההון 1
S מנסה לבנות סימולציה על שוק המניות האמריקאי אוף טופיק 0
P מנסה להבין כמה דברים לגבי קופת הגמל להשקעה שוק ההון 3
G מנסה לחשב איך אוכל לשרוד את שנות התואר. צרכנות פיננסית 54
G מנסה להבין כמה דברים בסיסיים שוק ההון 5
Y מנסה להבין שורה לדוגמה שמתארת מחיר אופציה על הSPY שוק ההון 8
ל אשמח לעזרה - מנסה לארגן את קרן ההשתלמות שלי שוק ההון 3
ש מנסה להבין מה הסיפור של תשואות האגחים האמריקאיים שוק ההון 3
Jasper כרגע מנסה לקרוא את כל הבלוג, נתקלתי במשהו שדורין אומרת שהוא הכי חשוב. שוק ההון 14
מ מנסה לבחור מכשיר השקעה נכון לאמא שוק ההון 8
S מנסה לעשות סדר בקופת גמל להשקעה של אלטשולר שחם שוק ההון 4
D מנסה להבין איך אני טכנית יכול לסחור במניות + עוד כמה שאלות שוק ההון 16
D ביטוח בריאות - מנסה להשוות, ואומרים לי לא לוותר על מה שיש לי כי זו פוליסה ישנה צרכנות פיננסית 6
מ מנסה להבין את טבלת הדיבדנטים של וונגארד שוק ההון 30
bar1 מנסה להרכיב תיק.. שוק ההון 86
O מנסה לקפוץ למים ... חסכון לארבעה ילדים מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 40
ה מנסה להבין את העמלות של IB שוק ההון 3
A האם עדיף לקנות חברה (או מדד) שמחלק דבידנדים, צובר את הדבידנדים שחילק או לא מחלק כלל? שוק ההון 15
S כמה תהיות על איך לקנות מדד עולמי שוק ההון 0
$$$ טראמפ $$$ מדד עולמי, לקנות בשקלים או דולרים. שוק ההון 53
S מעוניין לקנות דירה וחושב אם הרצון ריאלי נדל"ן 48
Y איך לקנות ביטקוין אחזקה ישירה ב2025 קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 33
A כדאי לקנות קרן סל באירופה צוברת או מחלקת? שוק ההון 2
T האם כדאי לקנות דירה או לגור בשכירות? התפתחות אישית 21
S איפה מומלץ לקנות מוצרים ללא גלוטן? אוף טופיק 2
M מי בא עם דולרים ומתעקש לקנות שקלים? שוק ההון 23
G איזה מניות בבורסה בישראל מותר לאזרח אמריקראי לקנות (כאלה שהן לא PFIC)? שוק ההון 11

נושאים דומים

Back
למעלה