שלום רב,
אני עוזר לחבר משפחה לסדר את התיק הזוועתי שהיה לו.
קראתי פוסטים רלוונטיים של הסולידית וחיפשתי בפורום אבל אני עדיין לא מצאתי תשובות שהצלחתי להבין עד הסוף. (ולכן פותח את השרשור)
1. יש שתי מניות
Isracann Biosciences ו Vaxil Bio Ltd שהשווי קרוב ל0. (אולי הם בכלל כבר לא נסחרות?)
אם אני לא מצליח למכור אותה יש דרך להיפטר ממנה ולקבל את המגן מס? הבנק בודק אבל חושב שלא..
2. אם מופיע לדוגמא הפסד 100,000K- על המכירות שבן המשפחה עשה השנה.
זה אומר שאני יכול למכור מניות שיש עליהם רווח של 25K ולהתקזז? (אני שואל כי אני מבולבל אם זה מכירה של רווח של 25K או 100K שמתקזזת.)
קראתי את הפוסט של הסולידית לגבי קיזוז רווח הון אני רק רוצה לוודא שהבנתי נכון איך עושים את החישוב.
והניירות של ההפסד והרווח הם במקומות שונים (בנק ובית השקעות) ולכן אקבל את ההחזר רק שהוא יעשה דוח שנתי ויהיה לי את שני טפסי ה867 נכון?
3. מכיוון שבן המשפחה הוא מבוגר. מבלי להיות מורבידי מדי הבנתי מרואה חשבון שהמגן מס נעלם כאשר בעל החשבון נפטר. לכן נשמע לי שכדאי למכור ברווח ולהתקזז ולא לגרור את המגן מס לשנים הבאות. (למרות שהרווח הוא על מדדים שאני כן הייתי שומר אבל לא אכפת לי למכור ולקנות משהו דומה אחר) נשמע הגיוני או שאני מפספס שלא כדאי לממש את המגן מס כרגע?
המון המון תודה!
אני עוזר לחבר משפחה לסדר את התיק הזוועתי שהיה לו.
קראתי פוסטים רלוונטיים של הסולידית וחיפשתי בפורום אבל אני עדיין לא מצאתי תשובות שהצלחתי להבין עד הסוף. (ולכן פותח את השרשור)
1. יש שתי מניות
Isracann Biosciences ו Vaxil Bio Ltd שהשווי קרוב ל0. (אולי הם בכלל כבר לא נסחרות?)
אם אני לא מצליח למכור אותה יש דרך להיפטר ממנה ולקבל את המגן מס? הבנק בודק אבל חושב שלא..
2. אם מופיע לדוגמא הפסד 100,000K- על המכירות שבן המשפחה עשה השנה.
זה אומר שאני יכול למכור מניות שיש עליהם רווח של 25K ולהתקזז? (אני שואל כי אני מבולבל אם זה מכירה של רווח של 25K או 100K שמתקזזת.)
קראתי את הפוסט של הסולידית לגבי קיזוז רווח הון אני רק רוצה לוודא שהבנתי נכון איך עושים את החישוב.
והניירות של ההפסד והרווח הם במקומות שונים (בנק ובית השקעות) ולכן אקבל את ההחזר רק שהוא יעשה דוח שנתי ויהיה לי את שני טפסי ה867 נכון?
3. מכיוון שבן המשפחה הוא מבוגר. מבלי להיות מורבידי מדי הבנתי מרואה חשבון שהמגן מס נעלם כאשר בעל החשבון נפטר. לכן נשמע לי שכדאי למכור ברווח ולהתקזז ולא לגרור את המגן מס לשנים הבאות. (למרות שהרווח הוא על מדדים שאני כן הייתי שומר אבל לא אכפת לי למכור ולקנות משהו דומה אחר) נשמע הגיוני או שאני מפספס שלא כדאי לממש את המגן מס כרגע?
המון המון תודה!
נערך לאחרונה ב: