• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

מניה נמחקה / מחיר אפס? ומגן מס

Aair

משתמש סולידי
הצטרף ב
28/12/15
הודעות
70
דירוג
20
שלום רב,
אני עוזר לחבר משפחה לסדר את התיק הזוועתי שהיה לו.
קראתי פוסטים רלוונטיים של הסולידית וחיפשתי בפורום אבל אני עדיין לא מצאתי תשובות שהצלחתי להבין עד הסוף. (ולכן פותח את השרשור)

1. יש שתי מניות
Isracann Biosciences ו Vaxil Bio Ltd שהשווי קרוב ל0. (אולי הם בכלל כבר לא נסחרות?)
אם אני לא מצליח למכור אותה יש דרך להיפטר ממנה ולקבל את המגן מס? הבנק בודק אבל חושב שלא..

2. אם מופיע לדוגמא הפסד 100,000K- על המכירות שבן המשפחה עשה השנה.
זה אומר שאני יכול למכור מניות שיש עליהם רווח של 25K ולהתקזז? (אני שואל כי אני מבולבל אם זה מכירה של רווח של 25K או 100K שמתקזזת.)
קראתי את הפוסט של הסולידית לגבי קיזוז רווח הון אני רק רוצה לוודא שהבנתי נכון איך עושים את החישוב.
והניירות של ההפסד והרווח הם במקומות שונים (בנק ובית השקעות) ולכן אקבל את ההחזר רק שהוא יעשה דוח שנתי ויהיה לי את שני טפסי ה867 נכון?

3. מכיוון שבן המשפחה הוא מבוגר. מבלי להיות מורבידי מדי הבנתי מרואה חשבון שהמגן מס נעלם כאשר בעל החשבון נפטר. לכן נשמע לי שכדאי למכור ברווח ולהתקזז ולא לגרור את המגן מס לשנים הבאות. (למרות שהרווח הוא על מדדים שאני כן הייתי שומר אבל לא אכפת לי למכור ולקנות משהו דומה אחר) נשמע הגיוני או שאני מפספס שלא כדאי לממש את המגן מס כרגע?

המון המון תודה!
 
נערך לאחרונה ב:
אם מופיע לדוגמא הפסד 100,000K- על המכירות שבן המשפחה עשה השנה.
זה אומר שאני יכול למכור מניות שיש עליהם רווח של 25K ולהתקזז? (אני שואל כי אני מבולבל אם זה מכירה של רווח של 25K או 100K שמתקזזת.)
קראתי את הפוסט של הסולידית לגבי קיזוז רווח הון אני רק רוצה לוודא שהבנתי נכון איך עושים את החישוב.
מכירת מניות ברווח של 100,000 תביא לזה שלא תשלם מס על המכירה. אם קורה באותה שנה של ההפסד הממומש של ה100000.
 
3. מכיוון שבן המשפחה הוא מבוגר. מבלי להיות מורבידי מדי הבנתי מרואה חשבון שהמגן מס נעלם כאשר בעל החשבון נפטר. לכן נשמע לי שכדאי למכור ברווח ולהתקזז ולא לגרור את המגן מס לשנים הבאות. (למרות שהרווח הוא על מדדים שאני כן הייתי שומר אבל לא אכפת לי למכור ולקנות משהו דומה אחר) נשמע הגיוני או שאני מפספס שלא כדאי לממש את המגן מס כרגע?
אתה מפסיד עמלות של מכירה וקניה, ויכול להפסיד בשער הקניה מחדש. יכול לקנות חזרה את אותן קרנות ולא משהו דומה אחר.
אישית מעדיף לנצל מגן מס כשיש משהו שאני באמת רוצה למכור ברווח.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
1. יש שתי מניות
Isracann Biosciences ו Vaxil Bio Ltd שהשווי קרוב ל0. (אולי הם בכלל כבר לא נסחרות?)
אם אני לא מצליח למכור אותה יש דרך להיפטר ממנה ולקבל את המגן מס? הבנק בודק אבל חושב שלא..
ענו לי מהבנק Isracann Biosciences בתהליכי מחיקה. מישהו יודע כמה זמן לרוב דברים כאלה לוקחים?
Vaxil Bio Ltd אין קונה שמוכן לקנות בצד השני. מישהו יודע איך ניתן בכל זאת לקצור את ההפסד מס רווח הון?

תודה!
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
M האם זה תקין שעמלת הקניה של מניה מחושבת כחלק ממחיר המניה? שוק ההון 1
ב מיסוי Return of Capital - דיבדנד, או מכירת מניה? שוק ההון 0
מ ריטיינג, או כמה שווי לבטחונות יש לכל מניה שוק ההון 9
N פלטפורמת מסחר המציאה לי ערך קניה של מניה - האם זו ההוראה של המפקח על שוק ההון? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 5
א שינוי במחיר ממוצע של מניה שוק ההון 18
B מניה ירדה אבל השווי הכספי עלה, איך זה יכול להיות? שוק ההון 9
J מניה שעברה מיזוג שוק ההון 2
א קביעת שער סגירה של מניה שוק ההון 5
P ADR או מניה אירופאית שוק ההון 0
vaccinium מניה בודדת ולרוץ איתה לאורך שנים שוק ההון 35
A החזרי מס על מניה שנסגרה שוק ההון 3
E השקעת דיווידנדים עד צבירת סכום מספיק לרכישת מניה שוק ההון 14
B מכירה וקנייה של מניה באותו מחיר שוק ההון 1
ד האם משקיעים משפיעים על מחיר מניה של קרן סל שוק ההון 10
ד איך נקבע מחיר של מניה שוק ההון 4
A הימנעות מאירוע מס - החזקת מניה מחלקת בIB שוק ההון 17
J שאלת מיסוי על קניה של מניה זרה שוק ההון 5
ד השוואת מניה לקרן סל? שוק ההון 2
S האם מניה אמריקאית בברוקר ישראלי נחשבת נכס בחול? מיסים 4
ד איך מוכרים/קונים מניה הלכה למעשה ? שוק ההון 8
M עד לפני שנה לא ידעתי מה זו מניה. בהצלחה לי יומני מסע אישיים 6
R רכישת שבר מניה בבנק שוק ההון 5
A איך אני בודק את התאריך שבו קניתי מניה במערכת ספארק? פוסטים מאיכות נמוכה 1
L שינוי רישום מניה שוק ההון 2
J אופציות put ו call כדי לגדר סיכון על מניה ספציפית שוק ההון 43
D קניית מניה בפעם הראשונה, מניה ספציפית לא השקעה כללית שוק ההון 19
ה שברי מניה שוק ההון 1
S "דוח שאילתת מס הכוללת שערי מניות לכל מניה לפי שכבות" בדולרים פוסטים מאיכות נמוכה 1
א קניתי מניה של חברה, לאן הכסף הולך? שוק ההון 3
T מס על מניה אמריקאית בברוקר ישראלי מיסים 6
J מימוש אופציה על מניה בארה״ב שוק ההון 5
S מינימום רכישה של מניה? שוק ההון 5
הדבורה מיה עלות מניה עם מכירת אופציות שוק ההון 2
H מגן מס בגין מחיקת מניה ? מיסים 3
D איך מחושב מחיר מניה בזמן אמת? פוסטים מאיכות נמוכה 10
R האם יש מערכת התראות על מניה ספציפית שקניתי שוק ההון 6
ש רכישת שברי מניה ב-Interactive Brokers ברוקרים ופלטפורמות מסחר 7
A החזקת מניה בתיק שהבנק הפסיק לסחור בה ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
A גידור מניה חסומה -- הכרה במניות שמוחזקות מחוץ לברוקראז׳ לצורך margin שוק ההון 6
D דיווח על מניה שהתקבלה בספין-אוף מיסים 17
עתיד מתוק איך מוכרים מניה מחוץ למסחר ללקוח בחו"ל? שוק ההון 3
ש גובה/ערך מניה שוק ההון 13
א מידע על מניה שוק ההון 5
ה שער מניה דואלית שוק ההון 6
M שאלת קיזוז מס רווח הון והפסד מניה שוק ההון 9
M היגיון ברכישת מניה שמתחילה לעלות פוסטים מאיכות נמוכה 40
A מניה paypal שוק ההון 4
ט מה הדרך הכי פשוטה לבדוק אם מניה X נמצאת במדדים? שוק ההון 2
ש מניה ספציפית או קרן שוק ההון 4
ש שווי מניה שוק ההון 1

נושאים דומים

Back
למעלה