היי לאחרונה מבין שלבצע עסקת נדלן כדירה ראשונה יכול להיות עסק מאוד משתלם למרות ששנים סלדתי מכך.
אני במקור בפריפריה וחשבתי לנסות להיכנס למכרז רמי של בניה ביתך של קרקע לבניה. ההנחה הנוספת של רמי יכולה להיות משמעותית בפריפריה.
כמובן שיש גם חסרונות צריך לבנות בית וזה התעסקות לא קטנה אבל אני מוכן לצלול זה פנימה.
מה שכן מפחיד אותי הוא הנושא של חובת המגורים לאחר הבניה, ללא אפשרית להשכיר ב5 שנים הראשונות. ככה שהאופציה של לסגור את המשכנתא עם השכירות ולהנות מדירה כהשקעה פחות על הפרק.
איני יודע איפה היה בעוד 3 שנים בוודאות ומרגיש לי שזו התחייבות גדולה מידי. שמעתי מאנשים שזה לא נכון ולא נמצא בפיקוח. היו כאלה שאמרו לי להתעלם מהסעיף הזה למרות שהוא מופיע שחור על גבי לבן
״
המפתח
דרוש לו למגורי קבע ביישוב, וכי לאחר הקצאת המגרש
המציע מצהיר ומתחייב כי המגרש
ובניה בו כמפורט בחוברת המכרז, בכוונתו לקבוע את מרכז חייו ביישוב. כמו כן, המציר
שנים מסיום הבניה ולא להשכיר
מתחייב להתגורר במוחכר במשך 5 שנים
פי שיקול
- זו תהווה הפרה יסודית של ההסכם, ורמ"י תהא רשאית לבטלו בגין ההפרה על
דעתה הבלעדי
אשמח לשמוע עם למישהו יצא להתעסק עם הנושא ועבר את התהליך? האם תמיד יש חובת מגורים בשטח? מה אם ברצוני להשכיר את הדירה תחילה ואולי לשוב לגור בה בהמשך?
אני במקור בפריפריה וחשבתי לנסות להיכנס למכרז רמי של בניה ביתך של קרקע לבניה. ההנחה הנוספת של רמי יכולה להיות משמעותית בפריפריה.
כמובן שיש גם חסרונות צריך לבנות בית וזה התעסקות לא קטנה אבל אני מוכן לצלול זה פנימה.
מה שכן מפחיד אותי הוא הנושא של חובת המגורים לאחר הבניה, ללא אפשרית להשכיר ב5 שנים הראשונות. ככה שהאופציה של לסגור את המשכנתא עם השכירות ולהנות מדירה כהשקעה פחות על הפרק.
איני יודע איפה היה בעוד 3 שנים בוודאות ומרגיש לי שזו התחייבות גדולה מידי. שמעתי מאנשים שזה לא נכון ולא נמצא בפיקוח. היו כאלה שאמרו לי להתעלם מהסעיף הזה למרות שהוא מופיע שחור על גבי לבן
״
המפתח
דרוש לו למגורי קבע ביישוב, וכי לאחר הקצאת המגרש
המציע מצהיר ומתחייב כי המגרש
ובניה בו כמפורט בחוברת המכרז, בכוונתו לקבוע את מרכז חייו ביישוב. כמו כן, המציר
שנים מסיום הבניה ולא להשכיר
מתחייב להתגורר במוחכר במשך 5 שנים
פי שיקול
- זו תהווה הפרה יסודית של ההסכם, ורמ"י תהא רשאית לבטלו בגין ההפרה על
דעתה הבלעדי
אשמח לשמוע עם למישהו יצא להתעסק עם הנושא ועבר את התהליך? האם תמיד יש חובת מגורים בשטח? מה אם ברצוני להשכיר את הדירה תחילה ואולי לשוב לגור בה בהמשך?