ש שלמה 123 משתמש רגיל הצטרף ב 10/10/19 הודעות 1,782 דירוג 247 13/11/19 #1 רוצה להתקשר לשירות לקוחות של IB במספר חינם לתושבי ארה"ב. יש איזה תוכנה באינטרנט שנותנת את זה? ממש בעיה שאין לIB צ'ט אנושי.
רוצה להתקשר לשירות לקוחות של IB במספר חינם לתושבי ארה"ב. יש איזה תוכנה באינטרנט שנותנת את זה? ממש בעיה שאין לIB צ'ט אנושי.
F FIYaacov מודרטור הצטרף ב 22/3/15 הודעות 22,032 דירוג 20,873 13/11/19 #2 סקייפ לפעמים נותנים להתקשר למספרי 1800 בארה"ב.
yossik מודרטור הצטרף ב 24/1/15 הודעות 14,205 דירוג 16,454 13/11/19 #3 לא שאני מכיר, זו בעייה. אבל אפשר לקנות מספר דקות בגרושים בסקייפ. לפעמים המספר החינמי הוא גם בינלאומי, תשאל בבזק או בחברת הסלולר שלך על המספר.
לא שאני מכיר, זו בעייה. אבל אפשר לקנות מספר דקות בגרושים בסקייפ. לפעמים המספר החינמי הוא גם בינלאומי, תשאל בבזק או בחברת הסלולר שלך על המספר.
N nomad משתמש רגיל הצטרף ב 26/5/18 הודעות 463 דירוג 565 13/11/19 #4 בלי תוכנה: תתקשר 03-9150800 בארץ וכשיתחיל התקליט חיייג כוכבית ואת המספר 1800 שרצית
ש שלמה 123 משתמש רגיל הצטרף ב 10/10/19 הודעות 1,782 דירוג 247 13/11/19 #5 נכתב ע"י FIYaacov: סקייפ לפעמים נותנים להתקשר למספרי 1800 בארה"ב. לחץ כדי להרחיב... הורדתי סקייפ ואיך עושה את זה?
נכתב ע"י FIYaacov: סקייפ לפעמים נותנים להתקשר למספרי 1800 בארה"ב. לחץ כדי להרחיב... הורדתי סקייפ ואיך עושה את זה?
ש שלמה 123 משתמש רגיל הצטרף ב 10/10/19 הודעות 1,782 דירוג 247 13/11/19 #6 נכתב ע"י nomad: בלי תוכנה: תתקשר 03-9150800 בארץ וכשיתחיל התקליט חיייג כוכבית ואת המספר 1800 שרצית לחץ כדי להרחיב... זה ממש עובד... ממש תודה... רק שצריך לרשום בצד ולהקיש מהר... אפשר לרשום את המחרוזת כולל המספר האמריקאי ולחייג הכל או חייבים להקיש כוכבית אחרי התקליט ואז המספר?
נכתב ע"י nomad: בלי תוכנה: תתקשר 03-9150800 בארץ וכשיתחיל התקליט חיייג כוכבית ואת המספר 1800 שרצית לחץ כדי להרחיב... זה ממש עובד... ממש תודה... רק שצריך לרשום בצד ולהקיש מהר... אפשר לרשום את המחרוזת כולל המספר האמריקאי ולחייג הכל או חייבים להקיש כוכבית אחרי התקליט ואז המספר?
P Penguin משתמש רגיל הצטרף ב 3/11/15 הודעות 758 דירוג 661 13/11/19 #7 נכתב ע"י שלמה 123: תוכנה באינטרנט שנותנת את זה? לחץ כדי להרחיב... כן, כמה כאלו Rebtel Keku יתנו לכל מספר אמריקאי שתבקש מספר ישיר בארץ. חינם לגמרי ועובד מעולה.
נכתב ע"י שלמה 123: תוכנה באינטרנט שנותנת את זה? לחץ כדי להרחיב... כן, כמה כאלו Rebtel Keku יתנו לכל מספר אמריקאי שתבקש מספר ישיר בארץ. חינם לגמרי ועובד מעולה.
פתחו חשבון למסחר עצמאי פסגות טרייד ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון מיטב טרייד ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪5,000 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון פסגות טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול פתיחת חשבון מיטב טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000 ⌄ ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
ש שלמה 123 משתמש רגיל הצטרף ב 10/10/19 הודעות 1,782 דירוג 247 13/11/19 #8 נכתב ע"י Penguin: כן, כמה כאלו Rebtel Keku יתנו לכל מספר אמריקאי שתבקש מספר ישיר בארץ. חינם לגמרי ועובד מעולה. לחץ כדי להרחיב... Rebtel עובד ממש טוב... ממש תודה...
נכתב ע"י Penguin: כן, כמה כאלו Rebtel Keku יתנו לכל מספר אמריקאי שתבקש מספר ישיר בארץ. חינם לגמרי ועובד מעולה. לחץ כדי להרחיב... Rebtel עובד ממש טוב... ממש תודה...