• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

מישהו מכיר שיטה להתקשר חינם למספר חינם בארהב

  • פותח הנושא פותח הנושא שלמה 123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שלמה 123

משתמש רגיל
הצטרף ב
10/10/19
הודעות
1,782
דירוג
247
רוצה להתקשר לשירות לקוחות של IB במספר חינם לתושבי ארה"ב. יש איזה תוכנה באינטרנט שנותנת את זה? ממש בעיה שאין לIB צ'ט אנושי.
 
סקייפ לפעמים נותנים להתקשר למספרי 1800 בארה"ב.
 
לא שאני מכיר, זו בעייה.
אבל אפשר לקנות מספר דקות בגרושים בסקייפ.
לפעמים המספר החינמי הוא גם בינלאומי, תשאל בבזק או בחברת הסלולר שלך על המספר.
 
בלי תוכנה:
תתקשר 03-9150800 בארץ
וכשיתחיל התקליט חיייג כוכבית ואת המספר 1800 שרצית
 
בלי תוכנה:
תתקשר 03-9150800 בארץ
וכשיתחיל התקליט חיייג כוכבית ואת המספר 1800 שרצית
זה ממש עובד... ממש תודה... רק שצריך לרשום בצד ולהקיש מהר... אפשר לרשום את המחרוזת כולל המספר האמריקאי ולחייג הכל או חייבים להקיש כוכבית אחרי התקליט ואז המספר?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
W האם מישהו מכיר שיטה יותר יעילה מ- cost average? פוסטים מאיכות נמוכה 19
מ ברוקר שנותן טריגר לטריילנג TRAILING NIS כלומר רק כאשר המניה תגיע למחיר הטריגר אז יתחיל לפעול הפקודה העוקבת, האם מישהו מכיר ? שוק ההון 0
ח פרוייקט מתחם ראשונים - ראשון לציון - מישהו מכיר? נדל"ן 0
B מישהו מכיר את MSTY? נראית טוב מידי כדי להאמין מבחינת דיבידנד שוק ההון 20
A מישהו מכיר את הבנקים האלו: צרכנות פיננסית 0
S מיטב טוענים שכדי לסחור ב - IB דרכם צריך תיק של לפחות 25K דולר, האם מישהו מכיר את ההגבלה הזו והאם יש משהו לעשות בנידון? שוק ההון 4
נ פרויקט 'שובל ברמות' ירושלים מישהו מכיר? נדל"ן 1
N מישהו מכיר מסלול במיטב הנקרא "מיטב גמל עוקב מדדים גמיש" פוסטים מאיכות נמוכה 3
M קורס ברוקר למסחר בבורסה של אינטראקטיב ישראל- מישהו מכיר יכול להמליץ ? פוסטים מאיכות נמוכה 1
A האם מישהו מכיר מקור מידע שיראה לי בכמה עלו ממדי המניות של אירופה (stoxx600) , ארה"ב (S&P500) ומדד המניות העולמי? פוסטים מאיכות נמוכה 3
A מישהו מכיר רו״ח שיתאים לאזרח אמריקאי, תושב חוזר, עם הגשת מסים של סוחר תחת MTM election? מיסים 10
מ tastyworks מישהו מכיר/משתמש? פוסטים מאיכות נמוכה 0
I מישהו מכיר סוכן של בית השקעות מומלץ? פוסטים מאיכות נמוכה 0
G שאלת מטח עם מישהו מכיר שוק ההון 5
E הציעו לי להצטרף לBNI האם שווה ? מישהו מכיר ויכול להמליץ? פוסטים מאיכות נמוכה 6
ה השקעה באינטו (iintoo) - מישהו מכיר/ממליץ? נדל"ן 1
M בעיות עם ניהול בהלמן - מישהו מכיר? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
א האם מישהו מכיר קבוצת וואטסאפ של משקיעים ? פוסטים מאיכות נמוכה 5
G מישהו מכיר קרן (מחקה או נאמנות) בשקלים על שוק ההון 1
הסולידית פוסטים בסגנון "מישהו מכיר את, מישהו שמע על" - יימחקו ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
G [שם החברה נמחק]- מישהו מכיר ? שוק ההון 79
C האם מישהו מכיר דרך לעשות אוטומציה לדוחות מס של ברוקר זר? שוק ההון 2
S מישהו מכיר מנגנון קיים שבודק השוואה של שני ETF? שוק ההון 2
זרטוסטרא מישהו מכיר את חברת קליימקס צרכנות פיננסית 15
ש האם מישהו מכיר את השיטה והיא עובדת? שוק ההון 7
A We Check...מישהו מכיר/ניסה? נדל"ן 109
A מישהו מכיר קבוצה\פורום לעזרה בתיקוני בית שונים? התפתחות אישית 1
Z האם מישהו כאן מכיר את חברת "קרקעות ישראל"? שוק ההון 29
L תיאורויות מתנגדות ל'סולידית'? מישהו מכיר? שוק ההון 105
פ מישהו מכיר את חברת נטו תכנון פיננסי צרכנות פיננסית 14
גרהם שאלה של כופר - מישהו מכיר פקדונות בנקאיים? שוק ההון 18
לא חשוב שמות מחפש שמפו אקולוגי ללא שום חומר מזיק לגוף האדם, מישהו מכיר? אוף טופיק 69
ב מישהו מכיר חברה טובה שמתעסקת בהשקעות נדל״ן ברוסיה? שוק ההון 9
c881 לכל מי שיש חוב מול הוצל"פ/ מכיר מישהו... מבצע מהיום - 40% הנחה אוף טופיק 5
ס זכיתי במחיר למשתכן בקרית מוצקין. מישהו מכיר את האיזור? נדל"ן 69
S מישהו מכיר שמאי מקרקעין מומלץ? אוף טופיק 0
mudale222 מישהו מכיר נעליים waterproof במחיר סולידי? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 41
amidar מישהו מכיר או שמע על "סוויט-הום"? או על השקעות נדל"ן בברלין? שוק ההון 55
Lamur מישהו מכיר את ספארקי? צרכנות פיננסית 0
light007 מישהו עשה kyc עם חברת השקעות? שוק ההון 0
JBUZZ מישהו/י התנסה/תה בעיסוי בהולמס פלייס? אוף טופיק 1
V צעיר מבולבל/ מישהו עובד בסקטור האנרגיה? התפתחות אישית 5
H באסה עקב הירידות בתיק לאחרונה. עוד מישהו? שוק ההון 56
מ מישהו בבקשה יכול להסביר לי את ההבדל בין RSI ל ממוצעים נעים שוק ההון 1
A מישהו יודע מהי הריבית על אג"ח באירופה? שוק ההון 17
ג תשלום מס הכנסה עבור מישהו אחר מיסים 28
Rio ניהול השקעות ללא רשיון - מחפש מישהו שהתנסה בנושא שוק ההון 31
א RSU במאות אלפי שקלים, מישהו יודע אם הטריק IBKR משתלם ? שוק ההון 4
ה מישהו נייד תיק מניות מברוקר ישראלי לאינטראקטיב ושרד כדי לספר? צרכנות פיננסית 10
N מישהו ניתקל בIRA (לקרן השתלמות) שאפשר להשיג ב0.2 שנתי ומטה? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 5

נושאים דומים

Back
למעלה