• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

מישהו מכיר את חברת קליימקס

זרטוסטרא

משתמש רגיל
הצטרף ב
31/5/15
הודעות
178
דירוג
245
התקשרו אלי מהחברה הזו והציעו מעין צ'קאפ פיננסי, ללא התחייבות, גם בתיק ההשקעות וגם בפנסיה.
מצד אחד ברור שהם מנסים למכור לי משהו, מן הסתם שאנהל אצלם או דרכם או בתיווך שלהם חלק מהמוצרים הפיננסיים שיש לי.
מצד שני אני מדי פעם נפגש עם כל מיני יועצי השקעות ומשווקים פיננסיים, ככה גם שומע רעיונות שאני פחות מכיר או חידושים בענף, וגם מאתגר את עצמי על דרכי החשיבה שלי בזה שאני מסביר למה אני מתנהל כך היום, מתוך כוונה אמיתית לחשוב על שאלות שאותו יועץ מעלה.

עכשיו, אני לא מכיר את קליימקס ולא שמעתי עליהם מעודי.
אתר שלהם http://climax.co.il/

האם מישהו מכיר אותם? עבד איתם?
דיס/המלצה עליהם?
 
מכיר.
חבר מאוד טוב שלי עובד שם בתור יועץ פיננסי.
יושבים בקריית מטלון, פתח תקווה.
יכול לקשר אותך אליו / לחברה במידת הצורך.
 
עכשיו, אני לא מכיר את קליימקס ולא שמעתי עליהם מעודי.
אתר שלהם http://climax.co.il/
האם מישהו מכיר אותם? עבד איתם?
דיס/המלצה עליהם?
זפזפתי באתר הישן שלהם - בלאגן טוטאלי.
זה אתר? זה חרטא.
כחבר וותיק אני מתפלא עליך, אין חדש תחת השמש, יש 'יועצים' כמו זבל ואין שום דבר שמייחד אותם אלא להיפך - אתר חרא שגורם לך לנוס מהם...
 
תודה.
@yossik באמת התלבטתי אם לשאול עליהם או להתעלם.
גם האתר שלהם מוזר. למרות שמותר לחברה לעדכן מאתר עתיק למשהו מעוצב וחדשני יותר.
מתנצל על זמנכם
 
תודה.
@yossik באמת התלבטתי אם לשאול עליהם או להתעלם.
גם האתר שלהם מוזר. למרות שמותר לחברה לעדכן מאתר עתיק למשהו מעוצב וחדשני יותר.
מתנצל על זמנכם
תשמע, אין בעיה, תמשיך לעקוב ותעדכן אותנו.
 
מה הקטע הזה שכל יום נפתח שרשור עם " מכירים את חברת X"?
אתם עושים פה פרסומת למישהו?
אם לא נשאל איך נדע? אני חושב שאפשר לסמוך על יכולת המנהלים להבחין בין פרסומת לבין שאלה אמיתית.
 
פנו לקרוב משפחה שהחליט לעבוד איתם. הוא מרוצה בגדול (שנה אחרי). הם מפזרים את ההשקעה אצל יותר מבית השקעות אחד ומציעים גם מוצרים שלהם. אפגש איתם כנראה כדי להתרשם בעצמי ואעדכן.
 
אהלן, אבדוק את המידע, בגדול הוא דיבר על שירות טוב וחיסכון בעמלות עם תשואה סבירה (חשיפה נמוכה למניות). אני לא בטוח איך מחשבים את המדד מול תיק שמורכב מקרנות שונות עם חשיפה לנירות שונים o_o.בכל מקרה אברר פרטים נוספים.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
הם משתמשים ב- self signed certificate?
הדפדן לא נותן לי אפילו להכנס לאתר. לא הייתי סומך עליהם עם הכסף שלי.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
B מישהו מכיר את MSTY? נראית טוב מידי כדי להאמין מבחינת דיבידנד שוק ההון 20
A מישהו מכיר את הבנקים האלו: צרכנות פיננסית 0
S מיטב טוענים שכדי לסחור ב - IB דרכם צריך תיק של לפחות 25K דולר, האם מישהו מכיר את ההגבלה הזו והאם יש משהו לעשות בנידון? שוק ההון 4
הסולידית פוסטים בסגנון "מישהו מכיר את, מישהו שמע על" - יימחקו ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
ש האם מישהו מכיר את השיטה והיא עובדת? שוק ההון 7
Z האם מישהו כאן מכיר את חברת "קרקעות ישראל"? שוק ההון 29
פ מישהו מכיר את חברת נטו תכנון פיננסי צרכנות פיננסית 14
ס זכיתי במחיר למשתכן בקרית מוצקין. מישהו מכיר את האיזור? נדל"ן 69
Lamur מישהו מכיר את ספארקי? צרכנות פיננסית 0
מ ברוקר שנותן טריגר לטריילנג TRAILING NIS כלומר רק כאשר המניה תגיע למחיר הטריגר אז יתחיל לפעול הפקודה העוקבת, האם מישהו מכיר ? שוק ההון 0
ח פרוייקט מתחם ראשונים - ראשון לציון - מישהו מכיר? נדל"ן 0
נ פרויקט 'שובל ברמות' ירושלים מישהו מכיר? נדל"ן 1
N מישהו מכיר מסלול במיטב הנקרא "מיטב גמל עוקב מדדים גמיש" פוסטים מאיכות נמוכה 3
M קורס ברוקר למסחר בבורסה של אינטראקטיב ישראל- מישהו מכיר יכול להמליץ ? פוסטים מאיכות נמוכה 1
A האם מישהו מכיר מקור מידע שיראה לי בכמה עלו ממדי המניות של אירופה (stoxx600) , ארה"ב (S&P500) ומדד המניות העולמי? פוסטים מאיכות נמוכה 3
A מישהו מכיר רו״ח שיתאים לאזרח אמריקאי, תושב חוזר, עם הגשת מסים של סוחר תחת MTM election? מיסים 10
W האם מישהו מכיר שיטה יותר יעילה מ- cost average? פוסטים מאיכות נמוכה 19
מ tastyworks מישהו מכיר/משתמש? פוסטים מאיכות נמוכה 0
I מישהו מכיר סוכן של בית השקעות מומלץ? פוסטים מאיכות נמוכה 0
G שאלת מטח עם מישהו מכיר שוק ההון 5
E הציעו לי להצטרף לBNI האם שווה ? מישהו מכיר ויכול להמליץ? פוסטים מאיכות נמוכה 6
ה השקעה באינטו (iintoo) - מישהו מכיר/ממליץ? נדל"ן 1
M בעיות עם ניהול בהלמן - מישהו מכיר? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
א האם מישהו מכיר קבוצת וואטסאפ של משקיעים ? פוסטים מאיכות נמוכה 5
G מישהו מכיר קרן (מחקה או נאמנות) בשקלים על שוק ההון 1
G [שם החברה נמחק]- מישהו מכיר ? שוק ההון 79
C האם מישהו מכיר דרך לעשות אוטומציה לדוחות מס של ברוקר זר? שוק ההון 2
S מישהו מכיר מנגנון קיים שבודק השוואה של שני ETF? שוק ההון 2
ש מישהו מכיר שיטה להתקשר חינם למספר חינם בארהב מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 7
A We Check...מישהו מכיר/ניסה? נדל"ן 109
A מישהו מכיר קבוצה\פורום לעזרה בתיקוני בית שונים? התפתחות אישית 1
L תיאורויות מתנגדות ל'סולידית'? מישהו מכיר? שוק ההון 105
גרהם שאלה של כופר - מישהו מכיר פקדונות בנקאיים? שוק ההון 18
לא חשוב שמות מחפש שמפו אקולוגי ללא שום חומר מזיק לגוף האדם, מישהו מכיר? אוף טופיק 69
ב מישהו מכיר חברה טובה שמתעסקת בהשקעות נדל״ן ברוסיה? שוק ההון 9
c881 לכל מי שיש חוב מול הוצל"פ/ מכיר מישהו... מבצע מהיום - 40% הנחה אוף טופיק 5
S מישהו מכיר שמאי מקרקעין מומלץ? אוף טופיק 0
mudale222 מישהו מכיר נעליים waterproof במחיר סולידי? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 41
amidar מישהו מכיר או שמע על "סוויט-הום"? או על השקעות נדל"ן בברלין? שוק ההון 55
light007 מישהו עשה kyc עם חברת השקעות? שוק ההון 0
JBUZZ מישהו/י התנסה/תה בעיסוי בהולמס פלייס? אוף טופיק 1
V צעיר מבולבל/ מישהו עובד בסקטור האנרגיה? התפתחות אישית 5
H באסה עקב הירידות בתיק לאחרונה. עוד מישהו? שוק ההון 56
מ מישהו בבקשה יכול להסביר לי את ההבדל בין RSI ל ממוצעים נעים שוק ההון 1
A מישהו יודע מהי הריבית על אג"ח באירופה? שוק ההון 17
ג תשלום מס הכנסה עבור מישהו אחר מיסים 28
Rio ניהול השקעות ללא רשיון - מחפש מישהו שהתנסה בנושא שוק ההון 31
א RSU במאות אלפי שקלים, מישהו יודע אם הטריק IBKR משתלם ? שוק ההון 4
ה מישהו נייד תיק מניות מברוקר ישראלי לאינטראקטיב ושרד כדי לספר? צרכנות פיננסית 10
N מישהו ניתקל בIRA (לקרן השתלמות) שאפשר להשיג ב0.2 שנתי ומטה? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 5

נושאים דומים

Back
למעלה