מחפש תשובה לשאלה שלא מצאתי ברשת:
ישנם קרנות - כדוגמת QQQI, שבנוסף לדיבדנד מחלקות הון, מה שנקרא ROC.
בארה"ב הן בכלל מחושבות כהחפתה מעלות הרכישה, וארוע המס מתרחש רק במכירת הניר.
בארץ ככל הנראה מחוייבים מיידית בדומה לדיבדנד -
עיין כאן https://www.hasolidit.com/kehila/threads/vnq-ומיסוי-return-of-capital.2346/
השאלה - האם זה נחשב לדיבדנד או למכירת ני"ע?
הנפקותא - יש לי הפסדים צבורים מהעבר, שניתן לקזזם רק כנגד רווח הון, ולא כנגד דיבדנד,
האם ניתן לקזז אותם או לא?
אשמח לפתרון.
תודה רבה!
ישנם קרנות - כדוגמת QQQI, שבנוסף לדיבדנד מחלקות הון, מה שנקרא ROC.
בארה"ב הן בכלל מחושבות כהחפתה מעלות הרכישה, וארוע המס מתרחש רק במכירת הניר.
בארץ ככל הנראה מחוייבים מיידית בדומה לדיבדנד -
עיין כאן https://www.hasolidit.com/kehila/threads/vnq-ומיסוי-return-of-capital.2346/
השאלה - האם זה נחשב לדיבדנד או למכירת ני"ע?
הנפקותא - יש לי הפסדים צבורים מהעבר, שניתן לקזזם רק כנגד רווח הון, ולא כנגד דיבדנד,
האם ניתן לקזז אותם או לא?
אשמח לפתרון.
תודה רבה!