אני עומד להיות מפוטר עקב סגירת המשרה שלי בישראל. המעסיק ישלם פיצוי בגובה של 4 משכורת (לא מדובר בפיצויי פיטורים אלא בסוג של דמי הסתגלות שסגרתי בהסכם העסקה מראש). הוא רוצה לשלם את הכל בתשלום אחד.
אודה להמלצות של בעלי ניסיון בתחום המיסוי האם מבחינת המיסוי כדאי לדרוש לקבל את התשלום ב4 תשלומים או אפשר להסכים לתשלום בפעימה אחת.
בכל מקרה בסוף השנה אני עומד להגיש דו״ח שנתי למס הכנסה (יש עסק משותף עם אשתי)
תודה מראש.
אודה להמלצות של בעלי ניסיון בתחום המיסוי האם מבחינת המיסוי כדאי לדרוש לקבל את התשלום ב4 תשלומים או אפשר להסכים לתשלום בפעימה אחת.
בכל מקרה בסוף השנה אני עומד להגיש דו״ח שנתי למס הכנסה (יש עסק משותף עם אשתי)
תודה מראש.