• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

מילוי טופס 1322 ו-135

  • פותח הנושא פותח הנושא ZC2
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ZC2

משתמש רשום
הצטרף ב
27/9/23
הודעות
4
דירוג
2
שאלה לגבי מילוי טפסים 135 ו-1322 לשנת 2019 (יש לי עוד כמה ימים...):
יש לי טופס 867 א' + ב' מהבנק, זה הטופס היחיד שיש לי. יש בו רווחים הנושאים במס של 25% (קוד 13), נניח (אני מעגל מספרים) 4,000 ש"ח, והפסדים ברי קיזוז בסך 5,000 ש"ח. המס שנוכה במקור הוא 0 (לא נוכה מס, כנראה כי ההפסדים גבוהים מהרווחים).
אני מבין שבטופס 1322 בשורה 1 שדה 13 אני ממלא 4,000, ובשורה 2 שדה 33 גם כן 4,000 (החלק מההפסד שניתן לקזז מול הרווח).
כך שיוותרו הפסדים לא מקוזזים בסך 1,000 ש"ח. אני מנסה להבין מה לעשות אתם ואיפה לרשום אותם בטפסים 1322 ו-135. אני מבין שבטופס 135 אני צריך לרשום 0 (אפס) בשדה 157, אבל לא ברור לי איך ואיפה אני צריך לרשום את יתרת ההפסד כדי שאוכל להשתמש בה עבור 2020.

האם אני צריך למלא את טבלת העזר? אם כן, כיצד? אין לי רווחים מדיבידנדים (אין לי 867 ג').

ממה שהבנתי עד עכשיו את יתרת ההפסד (1,000) אני לא יכול לקזז בדיווח של השנה עבורה אני מגיש את הדוח (כי אין ממה), וכנראה יכול להעביר לשנה הבאה? (ב-2020 היו לי רווחים גבוהים יותר, כך שאם אני יכול להעביר את יתרת ההפסד של 2019 ל-2020 יגיע לי כנראה החזר).

אשמח לעזרתכם, ותודה מראש.
 
נערך לאחרונה ב:
האם אני צריך למלא את טבלת העזר? אם כן, כיצד? אין לי רווחים מדיבידנדים (אין לי 867 ג').
אם אין קיזוז דיבידנד או ריבית, אז אין צורך למלא את טבלת העזר.
כך שיוותרו הפסדים לא מקוזזים בסך 1,000 ש"ח. אני מנסה להבין מה לעשות אתם ואיפה לרשום אותם בטפסים 1322 ו-135. אני מבין שבטופס 135 אני צריך לרשום 0 (אפס) בשדה 257, אבל לא ברור לי איך ואיפה אני צריך לרשום את יתרת ההפסד כדי שאוכל להשתמש בה עבור 2020.
לא זכור לי שדה 257
את ההפסד בשדה 166
את מחזור המכירות בשדה 256
 
תודה ירח אפל.
לא זכור לי שדה 257
טעות שלי, תיקנתי כבר, התכוונתי ל-157. השדה נקרא "ריבית על ניירות ערך...", אבל זה אכן השדה הנכון? (למרות שמדובר ברווחי הון ולא בריבית).
את ההפסד בשדה 166
וזה הכל עבור הדיווח של 2019? ואז אוכל להשתמש בזה כדי להתקזז כנגד רווחים בשנה מאוחרת יותר, שוב על ידי מילוי טופס 1322 ורישום ההפסד של 2019 בשורה 3 "קיזוז הפסדי הון מועברים..." בחלק ג'?

ועוד שאלה אחת - נניח שמצב הרווחים/הפסדים בטופס 867 הוא כפי שתיארתי, אבל עבור 2019 לא מגיעים לי החזרי מס - שילמתי בדיוק מה שהיה צריך. האם כדי שאוכל בשנה מאוחרת יותר לנצל את ההפסד העודף שנוצר ב-2019 אני חייב להגיש דוח עבור 2019, או שאני לא צריך ובכל זאת אוכל לנצל את ההפסד בשנה מאוחרת יותר?
 
טעות שלי, תיקנתי כבר, התכוונתי ל-157. השדה נקרא "ריבית על ניירות ערך...", אבל זה אכן השדה הנכון? (למרות שמדובר ברווחי הון ולא בריבית).
רווחי הון לא נרשמים בטופס 135, ובכל מקרה 157 זה ריבית.
וזה הכל עבור הדיווח של 2019? ואז אוכל להשתמש בזה כדי להתקזז כנגד רווחים בשנה מאוחרת יותר, שוב על ידי מילוי טופס 1322 ורישום ההפסד של 2019 בשורה 3 "קיזוז הפסדי הון מועברים..." בחלק ג'?
כן, יתרה שנרשמה בשדה 166 ניתנת לניצול בשנה הבאה.
יש לדאוג בשתי השנים למלא גם טופס 1344
 
תודה, רק אנסה לסכם כדי לראות שהבנתי...

נתון: ב-2019 ההפסדים מניירות ערך גבוהים מהרווחים.

בדיווח של 2019: אני ממלא טופס 1322, מקזז מהרווח את חלק ההפסד שהוא בגובה הרווח. בהקשר זה, בטופס 135 אני צריך רק למלא את חלק ו', 256 - סה"כ מכירות, ו-166 - יתרת ההפסד שלא קוזזה. בנוסף ממלא טופס 1344.

בדיווח של 2020: ממלא טופס 1322, מציין בו את הרווחים וההפסדים של 2020, ובנוסף את יתרת ההפסד מ-2019 (שלא קוזזה). ממלא טופס 135 ו-1344.

זה תיאור נכון?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
המון תודות, ירח אפל
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
A מילוי טופס 1322 ו 1324 עבור הכנסות מדיבידנדים מ- RSU מיסים 12
Z מילוי נכון של טופס 1322 בדו"ח שנתי מיסים 5
ש מילוי טופס 1322 לפי טופס 106 מיסים 16
S מילוי טופס W-8BEN בחשבון השקעות ברוקר ישראלי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 6
T פתרון מילוי אוטומטי של טופס 134 מיסים 0
W מילוי טופס 1301 - החזר עבור פרמיה לאכ"ע מיסים 2
B מילוי טופס W-8BEN שוק ההון 1
yossik מילוי טופס PDF און ליין אוף טופיק 22
M טופס מילוי מוטבים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 11
S מילוי טופס 135 החזר מס מקוצר ודיווח רווח הון מניות אמריקאיות בברוקר ישראלי מיסים 2
J קיבוע זכויות - מילוי טופס 161ד פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
stamEhad שאלה על תשלום מס יסף (מילוי טופס 135 - דו"ח מס שנתי מקוצר) בעקבות מימוש אופציות. האם אני חייב? מיסים 13
Octopus מילוי טופס 1325 - כמה שאלות מיסים 24
C שאלה לגבי מילוי טופס הצטרפות לקרן השתלמות צרכנות פיננסית 2
O מילוי טופס 1399י -לחישוב שבח מיסים 17
M מילוי פרטים בהעברת כסף מהבנק ל IBKR USA שוק ההון 3
V מילוי אגורות בדוח החזר מס לשכירים מיסים 3
B מילוי לוטו כאסטרגיה רציונאלית קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 47
H מילוי 1301 למתחילים: כלי תוכנה מיסים 4
U מילוי של W8 ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
S אופן מילוי דוח שנתי כתושב חוץ מיסים 0
natnat מילוי נתוני 867 וטופס 1322 מיסים 7
ה מילוי דוח שנתי לשכיר + עוסק פטור מיסים 4
F מילוי דו''ח שנתי על הכנסה מריבית מ-IB מיסים 8
הק995 חובת מילוי סקר פולשני של הלמ"ס אוף טופיק 47
T שאלות עזרה בדבר מילוי דוח 1301/1399 רווחי הון קריפטו מיסים 5
R מילוי טפסים רווחי הון - מכשירים פיננסיים לא סחירים מיסים 7
E מילוי הצהרת הון למי שאינו נשוי ע"פ חוקי מדינת ישראל אוף טופיק 4
L מילוי דו״ח שנתי - מה מספר התיק מיסים 14
Q מילוי דוח שנתי אישי עי רואה חשבון - דיבידנדים שוק ההון 2
A האם נדרש מילוי טפסים של ה-IRS בקניית ETF ארה"ב שוק ההון 3
M עזרה במילוי טופס 1322 . תמיד מסתבכת עם זה מיסים 11
W מימוש זיכוי מס חו"ל - טופס 1301 מיסים 0
S טופס 1301 דיווח על החזר מס משנה שעברה מיסים 5
י גמל IRA - טופס 867 / ניכוי מס במקור פוסטים מאיכות נמוכה 11
ר הבנת טופס 867 לפני יישומו בטופס 1301 (שימוש בדוגמא) מיסים 14
ר כיצד להגיש טופס 116א על מנת לקבל 2 נקודות זכות בגין ילד נטול יכולת מיסים 4
נ טופס 134 מיסים 14
G בקשה להחזר מס - טופס 135 מקוון מיסים 2
ר טופס 867, קיזוז הפסדי הון כנגד הכנסה מרבית או מדיבידנד מיסים 5
G טופס 1322 ו 1301 - אופן דיווח מיסים 6
י טופס 101 - עבור מי ששכיר ומקבל פנסיה בו זמנית מיסים 2
לאץ' בקשת החזר מס לשכירה- טופס 135 או 1301? מיסים 5
H אי התאמה בין טופס 106 ו דיווחים של קרן פנסיה וביטוח מנהלים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
עידו ג טופס 161 - סיום העסקה מיסים 17
Z דיווח קופת גמל להשקעה טופס 806 בדוח השנתי 1301 מיסים 0
F טופס 161 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
flower טופס 101: האם יש לציין הכנסה מריבית שאינה מנוכה ממס במקור? מיסים 2
כ טופס W-8BEN הפחתת מס דיבידנד שוק ההון 1
T טופס 1301 - דיווח על מכירת דירה, הכנסות מהשקעה אלטרנטיבית ומכירת גמל להשקעה וקרן כספית מיסים 44

נושאים דומים

Back
למעלה