שאלה לגבי מילוי טפסים 135 ו-1322 לשנת 2019 (יש לי עוד כמה ימים...):
יש לי טופס 867 א' + ב' מהבנק, זה הטופס היחיד שיש לי. יש בו רווחים הנושאים במס של 25% (קוד 13), נניח (אני מעגל מספרים) 4,000 ש"ח, והפסדים ברי קיזוז בסך 5,000 ש"ח. המס שנוכה במקור הוא 0 (לא נוכה מס, כנראה כי ההפסדים גבוהים מהרווחים).
אני מבין שבטופס 1322 בשורה 1 שדה 13 אני ממלא 4,000, ובשורה 2 שדה 33 גם כן 4,000 (החלק מההפסד שניתן לקזז מול הרווח).
כך שיוותרו הפסדים לא מקוזזים בסך 1,000 ש"ח. אני מנסה להבין מה לעשות אתם ואיפה לרשום אותם בטפסים 1322 ו-135. אני מבין שבטופס 135 אני צריך לרשום 0 (אפס) בשדה 157, אבל לא ברור לי איך ואיפה אני צריך לרשום את יתרת ההפסד כדי שאוכל להשתמש בה עבור 2020.
האם אני צריך למלא את טבלת העזר? אם כן, כיצד? אין לי רווחים מדיבידנדים (אין לי 867 ג').
ממה שהבנתי עד עכשיו את יתרת ההפסד (1,000) אני לא יכול לקזז בדיווח של השנה עבורה אני מגיש את הדוח (כי אין ממה), וכנראה יכול להעביר לשנה הבאה? (ב-2020 היו לי רווחים גבוהים יותר, כך שאם אני יכול להעביר את יתרת ההפסד של 2019 ל-2020 יגיע לי כנראה החזר).
אשמח לעזרתכם, ותודה מראש.
יש לי טופס 867 א' + ב' מהבנק, זה הטופס היחיד שיש לי. יש בו רווחים הנושאים במס של 25% (קוד 13), נניח (אני מעגל מספרים) 4,000 ש"ח, והפסדים ברי קיזוז בסך 5,000 ש"ח. המס שנוכה במקור הוא 0 (לא נוכה מס, כנראה כי ההפסדים גבוהים מהרווחים).
אני מבין שבטופס 1322 בשורה 1 שדה 13 אני ממלא 4,000, ובשורה 2 שדה 33 גם כן 4,000 (החלק מההפסד שניתן לקזז מול הרווח).
כך שיוותרו הפסדים לא מקוזזים בסך 1,000 ש"ח. אני מנסה להבין מה לעשות אתם ואיפה לרשום אותם בטפסים 1322 ו-135. אני מבין שבטופס 135 אני צריך לרשום 0 (אפס) בשדה 157, אבל לא ברור לי איך ואיפה אני צריך לרשום את יתרת ההפסד כדי שאוכל להשתמש בה עבור 2020.
האם אני צריך למלא את טבלת העזר? אם כן, כיצד? אין לי רווחים מדיבידנדים (אין לי 867 ג').
ממה שהבנתי עד עכשיו את יתרת ההפסד (1,000) אני לא יכול לקזז בדיווח של השנה עבורה אני מגיש את הדוח (כי אין ממה), וכנראה יכול להעביר לשנה הבאה? (ב-2020 היו לי רווחים גבוהים יותר, כך שאם אני יכול להעביר את יתרת ההפסד של 2019 ל-2020 יגיע לי כנראה החזר).
אשמח לעזרתכם, ותודה מראש.
נערך לאחרונה ב: