בהגיון שלי לפחות (לא תמיד הבנק מסכים איתי (-

אם 2/3 ממשכנתא חדשה צריך להיות בריבית פריים שהיא משמעותית יותר זולה משאר המסלולים
הפיצוי של הבנק יהיה בתצורה של העלה של הריבית הקבועה
אם הריבית הקבועה למשכנתאות חדשות עולות אז עלות הפרעון המוקדם תרד
בנוסף בנק ישראל רצה להוריד לבעלי משכנתאות קיימות את העלות ריבית שלהם
אם בשביל לעשות את זה כולם יצטרכו לשלם "קנס" משמעותי אז המהלך לא ממש יצא לפועל
להבנתי זה למה נאמר שרק החל מה28.2 ניתן יהיה למחזר ב2/3 פריים
כן יכול להגיד לפחות מחברים שעכשיו לוקחים משכנתא שנותנים היום שליש פריים במינוס 0.6 ואם רוצים 2/3 פריים אז השליש השני הוא בפריים + 0.6
לםחות זה המספרים שמתחילים...