• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

מה עושים?

  • פותח הנושא פותח הנושא Yohiko
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Yohiko

משתמש רגיל
הצטרף ב
10/4/26
הודעות
54
דירוג
69
שלום לכולם פוסט ראשון, מתרגש כמו בלידה.
אחרי זמן מה התחלתי לפתוח דף חדש עם עצמי, לא לעסוק במה שעשיתי תואר בהמשך החיים.
איזה הסבות מקצוע את ממליצים לעשות?
בן 30 רווק.
 
אבל במה עסקת עד כה? פרט ללגדול עד גיל 30 רווק.
כדי שנוכל לדעת מה לא להציע.
 
חשמלאי/שרברב תעשה הרבה כסף ולא תהיה חייב להיות שכיר כמו הרבה מקצועות אחרים
חשמלאי נאמר לי שיש כמו עורכי דין בארץ.
שרברב אופציה, אפילו אופציה טובה, יש כאלה פה בקהל? שיכול לספר מיד ראשונה?
הובלות, יש הרבה עבודה ומחסור גדול בעובדים. אפשר לעשות 10-12 נטו די בקלות
הובלות של דירה? כואב לי הגב רק מלשמוע את זה, משלוחים? נלחש לי שאם יש לי וואן אני יכול להשיג אלפיה יומית בזמן קצר
אבל במה עסקת עד כה? פרט ללגדול עד גיל 30 רווק.
כדי שנוכל לדעת מה לא להציע.
הייתי פרמדיק בצבא, עשיתי בזה תואר, לאחרונה הסטרס התחיל לאכול אותי, פלוס המצב במדינה והמילואים לא עזרו, החלטתי שנמאס לי ממערכות הבריאות בארץ והפסקתי לקבל סיפוק מהעניין...בגלל זה חשבתי לחתוך למשהו יותר "שקט"

חשבתי אולי על מכונאות רכב/ מסגרות, יש דעות בנושא?
 
הובלות של דירה? כואב לי הגב רק מלשמוע את זה, משלוחים? נלחש לי שאם יש לי וואן אני יכול להשיג אלפיה יומית בזמן קצר
זה די קומודוטי, בעיקר תחרות של מחיר ועבודה מאוד קשה, לא ממליץ.

חשמלאי נאמר לי שיש כמו עורכי דין בארץ.
אני לא חושב שזה המצב, יצא לי לחפש כמה פעמים בשנים האחרונות, וחלק גדול ממי שפניתי אליהם היו עסוקים מידי או הנפיצו מחירים מוגזמים, כמו למשל 900 שקל (300*3) להחלפה של 3 גופי תאורה.
והיה חשמלאי אחר שהתחברתי אליו, שעשה עבודה של 19.5 אלף שקל ב4-5 ימים בדירה שגרתי בה, שאמר שיש המון עבודה בתחום, ואגב יכל לסיים את העבודה הרבה יותר מהר אם לא היה מעשן קופסא וחצי ביום והיה מתחיל לעבוד לפני עשר בבוקר.

חשבתי אולי על מכונאות רכב/ מסגרות, יש דעות בנושא?
השאלה היא אם יש לך רצון להיות עצמאי, בתור מוסכניק למשל יותר קשה להיות עצמאי כי פתיחת מוסך זה עניין יקר, לעומת חשמלאי/שרברב/צבעי וכו שמאוד מצאים לעצמאים והסיכון די נמוך.
 
זה די קומודוטי, בעיקר תחרות של מחיר ועבודה מאוד קשה, לא ממליץ.


אני לא חושב שזה המצב, יצא לי לחפש כמה פעמים בשנים האחרונות, וחלק גדול ממי שפניתי אליהם היו עסוקים מידי או הנפיצו מחירים מוגזמים, כמו למשל 900 שקל (300*3) להחלפה של 3 גופי תאורה.
והיה חשמלאי אחר שהתחברתי אליו, שעשה עבודה של 19.5 אלף שקל ב4-5 ימים בדירה שגרתי בה, שאמר שיש המון עבודה בתחום, ואגב יכל לסיים את העבודה הרבה יותר מהר אם לא היה מעשן קופסא וחצי ביום והיה מתחיל לעבוד לפני עשר בבוקר.


השאלה היא אם יש לך רצון להיות עצמאי, בתור מוסכניק למשל יותר קשה להיות עצמאי כי פתיחת מוסך זה עניין יקר, לעומת חשמלאי/שרברב/צבעי וכו שמאוד מצאים לעצמאים והסיכון די נמוך.
אני לא מסכים ב100 אחוז. להיות עצמאי זה סיכון די גבוה ודורש גם דרייב, וגם יכולות שהן לא רק מקצועיות (לא צריך רק להיות שרברב מוצלח, בעיקר צריך להיות טוב בלמצוא לקוחות). אולי חסם הכניסה להיות צבעי או שרברב נמוך יותר, אבל בשביל שהעסק יצליח צריך להשקיע זמן וכסף ותמיד יש סיכון שהעסק לא ישרוד יותר משנתיים - שלוש.
 
אני לא מסכים ב100 אחוז. להיות עצמאי זה סיכון די גבוה ודורש גם דרייב, וגם יכולות שהן לא רק מקצועיות (לא צריך רק להיות שרברב מוצלח, בעיקר צריך להיות טוב בלמצוא לקוחות). אולי חסם הכניסה להיות צבעי או שרברב נמוך יותר, אבל בשביל שהעסק יצליח צריך להשקיע זמן וכסף ותמיד יש סיכון שהעסק לא ישרוד יותר משנתיים - שלוש.
סתם בשביל הסקרנות...איך מוצאים לקוחות? רשתות חברתיות השם ישמרני?
 
השאלה היא אם יש לך רצון להיות עצמאי
תמיד סקרן אותי כמה זה באמת שווה, מגניב שאין לך בוס על הראש, מצד שני אתה יכול להפסיד הרבה יותר מדי, יותר משכיר
 
אני לא מסכים ב100 אחוז. להיות עצמאי זה סיכון די גבוה ודורש גם דרייב, וגם יכולות שהן לא רק מקצועיות (לא צריך רק להיות שרברב מוצלח, בעיקר צריך להיות טוב בלמצוא לקוחות). אולי חסם הכניסה להיות צבעי או שרברב נמוך יותר, אבל בשביל שהעסק יצליח צריך להשקיע זמן וכסף ותמיד יש סיכון שהעסק לא ישרוד יותר משנתיים - שלוש.
לא אמרתי שזה קסם ושכל מי שבתחום נהיה עצמאי ומצליח ברגע, פשוט שאלו תחומים שמתאימים לעצמאים.

לא סתם אחוז השרברבים/חשמלאים/הנדימנס/צבעים העצמאים הרבה יותר גבוה מאחוז המתכנתים/אנליסטים/מורים וכו
 
סתם בשביל הסקרנות...איך מוצאים לקוחות? רשתות חברתיות השם ישמרני?
עושים עבודה טובה ומקבלים המלצות, עובדים כקבלני משנה של עסקים אחרים בתחום(פחות כסף כמובן), לוחות כמו מידרג, פרסום בגוגל, פרסום בסושיאל מדיה, וגם פרסום בסושיאל מדיה לא חייב להיות כל שבוע סרטון חדש, יש כאלו עם מודעה אחת ממומנת שרצים עליה שנים.
ורוב מי שבתחומים האלו בקושי עושה פרסום, אבל עדיף כן לעשות כדי לעבוד ישירות מול הלקוח ולא כקבלן משנה (יוצר כסף) ולבחור את הלקוחות שלך ולא להתאבד על כל פנייה.
 
תמיד סקרן אותי כמה זה באמת שווה, מגניב שאין לך בוס על הראש, מצד שני אתה יכול להפסיד הרבה יותר מדי, יותר משכיר
יש הרבה עצמאים שעושים חיל.
הייתי עצמאי 3 שנים, חזרתי בשמחה להיות שכיר. היו לי 2 ילדים קטנים, ההוצאות שלי היו קבועות, אבל ההכנסות לא קבועות. "מגניב שאין לך בוס על הראש" זו גישה נאיבית: יש לך לקוחות על הראש, יש לשלם מקדמות לביטוח לאומי ומס הכנסה, יש הוצאות לספקים, וכל הרווח או ההפסד קשורים ישירות לכיס שלך. ניהול התזרים של העסק הוא הדבר הכי חשוב, וזה ממש ממש לא קל.
כבעל עסק, כל דקה שאתה לא עובד, זו דקה שאתה לא מרוויח כסף. אמנם אפשר להרוויח המון, אבל אפשר גם לא להרוויח בכלל.
 
תמיד סקרן אותי כמה זה באמת שווה, מגניב שאין לך בוס על הראש, מצד שני אתה יכול להפסיד הרבה יותר מדי, יותר משכיר
מכיר חשמלאי מוסמך שעובד כמנהל אחזקה שכיר ובמקביל מקבל עבודות באופן עצמאי, גם זו אופציה
 
מכיר חשמלאי מוסמך שעובד כמנהל אחזקה שכיר ובמקביל מקבל עבודות באופן עצמאי, גם זו אופציה
כמובן, ואז הוא גם יכול להשאר בהיקף של עוסק פטור, ולא לשלם מעמ, זה משמעותי אם רוב העבודה כעצמאי היא למול השוק הפרטי.
 
יש הרבה עצמאים שעושים חיל.
הייתי עצמאי 3 שנים, חזרתי בשמחה להיות שכיר. היו לי 2 ילדים קטנים, ההוצאות שלי היו קבועות, אבל ההכנסות לא קבועות. "מגניב שאין לך בוס על הראש" זו גישה נאיבית: יש לך לקוחות על הראש, יש לשלם מקדמות לביטוח לאומי ומס הכנסה, יש הוצאות לספקים, וכל הרווח או ההפסד קשורים ישירות לכיס שלך. ניהול התזרים של העסק הוא הדבר הכי חשוב, וזה ממש ממש לא קל.
כבעל עסק, כל דקה שאתה לא עובד, זו דקה שאתה לא מרוויח כסף. אמנם אפשר להרוויח המון, אבל אפשר גם לא להרוויח בכלל.
באיזה תחום? נשמע כמו תיאור די מדויק, ולדעתי הפירות של להיות עצמאי לא מגיעים בשנים הראשונות לרוב, אבל אחרי תקופה מסוימת אם אתה באמת עושה עבודה טובה ובאמת בתחום טוב מתחילים לחזור אלייך המון לקוחות והמלצות מפעם מה שמייעל ומקל מאוד על העסק.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
באיזה תחום? נשמע כמו תיאור די מדויק, ולדעתי הפירות של להיות עצמאי לא מגיעים בשנים הראשונות לרוב, אבל אחרי תקופה מסוימת אם אתה באמת עושה עבודה טובה ובאמת בתחום טוב מתחילים לחזור אלייך המון לקוחות והמלצות מפעם מה שמייעל ומקל מאוד על העסק.
זה נכון, אבל בשביל להתמיד צריך גם תשוקה וגם אורך רוח כלכלי, וזה דבר שלא כולם לוקחים בחשבון.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Gari מה עושים אם נמצאים בתקופה המשיכה מהתיק והמט"ח יורד בחדות לעומת השקל? שוק ההון 22
א היכן אתם עושים טיפולי שיניים? צרכנות פיננסית 69
algo.il חיוב מס הכנסה לא מוצדק על העברה כספית לחשבון השקעות לחו"ל - מה עושים? מיסים 5
ה מה עושים עם 150,000 ובלי נסיון בכלל? התפתחות אישית 12
$$$ טראמפ $$$ מה עושים עם 100,000 שקל שחייבים להביא תשואה גבוהה?? שוק ההון 63
algo.il סוגיה - אם אין הפרשות גמל והשתלמות בניגוד להסכם קיבוצי - מה עושים? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
R איפה אתם עושים ביטוח בריאות וכמה אתם משלמים? צרכנות פיננסית 4
ח כדאיות הפקדה לפנסיה לעצמאית עוסק פטור - מה הייתם עושים? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
ס מה הייתם עושים אם לא הייתם צריכים לשלם מס רווח הון למשך 5 שנים? מיסים 24
E שגיאה בטופס 1301 – "מחזור מכירות מרווח הון גבוה מ-2.81 מיליון ש"ח" – מה עושים? מיסים 8
ה 40,000$ בחשבון הבנק, מה הייתם עושים? שוק ההון 2
C קסם העלו דמי ניהול בקרן עוקבת ת"א 125 - מה עושים? צרכנות פיננסית 5
T האם אנחנו עושים מספיק? יומני מסע אישיים 27
H האם הניירות האלה עושים מה שאני חושב? שוק ההון 0
ד התעוררות מאוחרת - מה עושים עם הבלאגן בתיק ני"ע שלי שוק ההון 41
D מה עושים עם החלק הסולידי בתיק ההשקעות? שוק ההון 18
D למי שקונה מדדים כל חודש איך אתם עושים את זה? שוק ההון 7
א מה לעשות אם אין כסף להשקיע? ומה עושים כשרוצים לקנות משהו יקר? שוק ההון 13
T לקות בדירה מקבלן - שלא נותן מענה, מה עושים? נדל"ן 1
הירהורים מה הייתם עושים עם הRSUs ? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 33
GeraltOfHaifa רוצים חיים כפריים. אני דרומי - היא צפונית. שנינו משפחתיים מאוד - מה עושים? התפתחות אישית 23
U מה עושים עם משכורת בדולרים? מיסים 23
ש איך עושים סדר בכל הבלגן של חסכונות/פנסיה/השתלמות וכו'? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
E מה עושים ? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 271
מ נזק מנזילה לדירה שלי מהשכן למעלה - מה עושים עכשיו נדל"ן 10
מ מה הייתם עושים במצבי? שוק ההון 8
R מה עושים עם תיק השקעות לפני מעבר לארה"ב שוק ההון 1
מ מה עושים עם לחם יבש? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 15
ש מיטב דש לא מאפשרים להעביר ני״ע אמריקאי ל-IB. מה עושים? שוק ההון 11
ש מנהלת המשרד מנסה לבודד אותי. מה עושים? אוף טופיק 3
O תיק השקעות - עמלות גבוהות, מה עושים? שוק ההון 6
deussex האם אתם עושים חוזה השכרה דרך עורך דין ? מרגיש מבולבל, אשמח לתובנות נדל"ן 28
א סיכון מס בקרן השתלמות או שילוש של דמי הניהול - מה אתם הייתם עושים? שוק ההון 9
ט מה עושים עם 2.5 מליון כדי לדאוג לעצמך לעתיד? שוק ההון 10
Finfree עושים סדר...משפחה באמצע החיים יומני מסע אישיים 25
ב לחיות על הקצה או ללכת על בטוח - מה אתם הייתם עושים? נדל"ן 14
S ניתוח טכני - איך אתם עושים? פוסטים מאיכות נמוכה 9
GeraltOfHaifa אני רוצה להעשיר את העברית שלי - איך עושים זאת? התפתחות אישית 23
C מה הייתם עושים עם שבוע חופשי רק לטפל בבירוקרטיה? פוסטים מאיכות נמוכה 9
י מה עושים עם הכסף - פיקדון או קרן כספית? שוק ההון 3
ס משרת סטודנט בתוכנה - תחום ממש לא מעניין שאני לא רוצה להמשיך בו. מה עושים? התפתחות אישית 7
amidar פתיחת חשבון בנק לוועד הבית - איפה עושים? האם אפשר דיגיטלי? צרכנות פיננסית 20
Lamur יועץ פנסיוני גרוע - מה עושים? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
לאץ' מתי ואיך עושים מעבר באסטרטגיית השקעה? שוק ההון 8
ל איך עושים השוואה בקרנות פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
ס מה אתם הייתם עושים ? דחיית תואר בשנה למען מקום טוב יותר אוף טופיק 13
A ביטול הקצאת אשראי וקרבה למינוס, מה עושים במקרה כזה שאי אפשר להכנס למינוס אך יש תשלום שמכניס למינוס ? צרכנות פיננסית 14
I האם הבנקים עושים שורט על אגחי"ם בשוק ההון בשביל לתת משכנתאות? שוק ההון 10
T האם התיק שלי בעייתי ומה עושים מכאן? שוק ההון 2
מ מה עושים מכאן? יומני מסע אישיים 31

נושאים דומים

Back
למעלה