רואה חשבון
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 4/7/25
- הודעות
- 3
- דירוג
- 0
אני מוציא עכשיו משכנתא על 900 אלף הציעו לי מלצ על שני שליש ב4.7 משתנה כל 18חודשים ועוד קבוע לא צמוד ב4.59 דבר ראשון מה אתם אומרים על הריביות דבר שני עם הערכות אומרות שהריבית תרד אולי עדיף לקחת שליש קבוע צמוד ואז למחזר בשביל שלא יהיה לע עמלת פרעון או לקחת שליש לא צמוד מה אתם אומרים וחוץ מזה הייתם מכנסים גם בפריים תודה לעונים