G gabi939 משתמש רשום הצטרף ב 3/4/21 הודעות 5 דירוג 0 24/4/21 #1 מישהו יכול להסביר לדביל כמוני מה הכוונה בשיעור חשיפה? פשוט אני רואה את טבלת האחוזים של אלטשולר ופתאום יש קפיצה מ 50% ל 120%, מה זה אמור להביע? ללא חשיפה0עד 10 אחוזים1עד 30 אחוזים2עד 50 אחוזים3עד 120 אחוזים4עד 200 אחוזים5מעל 200 אחוזים6
מישהו יכול להסביר לדביל כמוני מה הכוונה בשיעור חשיפה? פשוט אני רואה את טבלת האחוזים של אלטשולר ופתאום יש קפיצה מ 50% ל 120%, מה זה אמור להביע? ללא חשיפה0עד 10 אחוזים1עד 30 אחוזים2עד 50 אחוזים3עד 120 אחוזים4עד 200 אחוזים5מעל 200 אחוזים6
חתול לילה משתמש בכיר הצטרף ב 8/3/15 הודעות 14,367 דירוג 23,088 24/4/21 #2 נכתב ע"י gabi939: מישהו יכול להסביר לדביל כמוני מה הכוונה בשיעור חשיפה? לחץ כדי להרחיב... כמה מהקרן זה מניות. אפשר להגיע ליותר מ- 100% עם מינוף. המלצתי: תתרחק מזה אם אתה לא יודע בדיוק מה אתה עושה.
נכתב ע"י gabi939: מישהו יכול להסביר לדביל כמוני מה הכוונה בשיעור חשיפה? לחץ כדי להרחיב... כמה מהקרן זה מניות. אפשר להגיע ליותר מ- 100% עם מינוף. המלצתי: תתרחק מזה אם אתה לא יודע בדיוק מה אתה עושה.
אוגורן משתמש בכיר הצטרף ב 9/9/20 הודעות 1,597 דירוג 2,113 24/4/21 #3 הסבר אחר - אם המניות עולות/יורדות באחוז אחד, בכמה תעלה/תרד הקרן? ללא חשיפה - לא תושפע 50% - תעלה/תרד ב-0.5% 100% - תעלה/תרד ב-1% (למשל, קרן שכולה מנייתית) 200% - תעלה/תרד ב-2% (קרן מנייתית ממונפת. זהירות!)
הסבר אחר - אם המניות עולות/יורדות באחוז אחד, בכמה תעלה/תרד הקרן? ללא חשיפה - לא תושפע 50% - תעלה/תרד ב-0.5% 100% - תעלה/תרד ב-1% (למשל, קרן שכולה מנייתית) 200% - תעלה/תרד ב-2% (קרן מנייתית ממונפת. זהירות!)
Rahash משתמש בכיר הצטרף ב 13/12/17 הודעות 1,293 דירוג 846 24/4/21 #4 אני חושב שאלה שכותבים 120%, או לפחות רובם, הם בעצם 100% רק שהם מכסתחים את עצמם בגלל שימוש במינוף (כדי להגיע לחשיפה של 100%, לא יותר מזה)
אני חושב שאלה שכותבים 120%, או לפחות רובם, הם בעצם 100% רק שהם מכסתחים את עצמם בגלל שימוש במינוף (כדי להגיע לחשיפה של 100%, לא יותר מזה)
adamshalev מודרטור הצטרף ב 24/1/15 הודעות 12,208 דירוג 23,116 24/4/21 #5 נכתב ע"י Rahash: אני חושב שאלה שכותבים 120%, או לפחות רובם, הם בעצם 100% רק שהם מכסתחים את עצמם בגלל שימוש במינוף (כדי להגיע לחשיפה של 100%, לא יותר מזה) לחץ כדי להרחיב... דרך נהדרת להוסיף בלבול מיותר
נכתב ע"י Rahash: אני חושב שאלה שכותבים 120%, או לפחות רובם, הם בעצם 100% רק שהם מכסתחים את עצמם בגלל שימוש במינוף (כדי להגיע לחשיפה של 100%, לא יותר מזה) לחץ כדי להרחיב... דרך נהדרת להוסיף בלבול מיותר
פתחו חשבון למסחר עצמאי פסגות טרייד ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון מיטב טרייד ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪5,000 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון פסגות טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול פתיחת חשבון מיטב טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000 ⌄ ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.