אנצל את הדיון ל-2 סנט שלי על קורקינט חשמלי:
קניתי אינוקים קוויק 3 סופר כתחליף לרכב בתוך תל אביב ולנסיעות ברכבת מחוץ לעיר. זה הדגם שעולה 6300 והוא דגם הביניים של החברה (5500, 6300, 8700). בעיקרון זה כלי תחבורה מושלם - נוח מאוד לנסיעה על כבישים קטנים וכבישים בינוניים (נמיר), מתקפל, אפשר להכנס איתו לבניינים (כולל משרד בעבודה) ולהניח ליד השולחן בבר, נוח מאוד ברכבת. זה גם באמת כלי שמחזיק בורות קטנים ועלייה קטנה למדרכה בניגוד לקורקינטי צעצוע של Xiaomi וSegway שעולים 1500-2500.
היום נפרדתי ממנו לשלום במעבדה כשלאחר תיקון מקיף אחרון מאמין שימכר ביד 2 ב3500.
למה?
כשקניתי את הקורקינט לא הייתי מודע לכמות הטיפול שכלי כזה דורש: או עצמאית או במעבדות. אני לא בן אדם טכני-מכאני ופשוט לא יודע לטפל בכלי כזה (חיזוקי בלמים, ברגים, גלגלים בצורה יומית). יצא שאחרי 3 חודשים שכמעט לא היו תקלות התחילו התקלות:
3 פאנצ'רים (בערך אחד לחודש) - 300 שקל, תקלה במצת (300 שקל ורצו 500), וביקור בערך פעם בשבועיים לחיזוקים וכל מיני דברים שהאחריות מכסה (פנס, תאורה אחורית, כנף אחורית).
אין ספק שיש פה גם אחריות עליי אבל באמת שבהתחלה הייתי מוקסם מהנוחות ומזה שלא חוויתי תקלות. אם קונים קורקינט חשמלי חייבים להזהר איתו בנסיעה מאוד ולהיות סופר מרוכזים (לא בקטע בטיחותי מול רכבים, מבחינת שמירה על הכלי עצמו) + לטפל עצמאית כמו שצריך.
אני מתלבט כרגע אם לקנות אופניים פשוטות (עד 1000) / אופניים חשמליים (עד 3500) / מנוי שנתי לתל אופן / לשרוד את הקיץ עם תחבצ.
אני לא יודע אם באופניים חשמליים צריך לטפל באותה מידה, אבל אני מתרשם שלא. מוזמנים לתקן. תל אופן שמעתי שמאוד לא נוח לרכיבה. בכל מקרה אני שוקל אופניים כי יש לי איפה לשים אותם בחדר בבניין של העבודה. אחרת אני הייתי מפחד מגניבה, בטח באיזור שקרוב לדרום תל אביב.