• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

מהי אסטרטגיית איזון התיק שלכם?

solidix2

משתמש רגיל
הצטרף ב
1/5/19
הודעות
1,067
דירוג
354
אשמח לשמוע מאנשים שמבצעים איזון לתיק ההשקעות שלהם באיזו אסטרטגיה הם בחרו.

מתי הם בודקים אם התיק יצא מאיזון, איך הם מגדירים יציאה מאיזון והאם מאזנים על ידי מכירה כאשר הפקדות חדשות לא מספיקות?
 
נכתבו מספר שרשורים בנושא, האם חיפשת?
 
התיק שלי מורכב גם מנדלן מה שמצריך איזון ממש אגרסיבי פעם ב ברכישת נכס נוסף
ולחלופין כשיש מניות פרטניות שקפצו במאות אחוזים בזמן קצר זה מצריך גם איזון אבל עדין יותר
בקיצר מאזן באירועים מיוחדים מהותיים בתיק ולא על בסיס שוטף…ומהפקדות חדשות בלבד
 
בערך פעם ברבעון, כשמצטברת הכנסה פנויה משמעותית, קונה את מה שיצא הכי הרבה מאיזון (ז"א את מה שירד הכי הרבה מהאחוז שהגדרתי לעצמי, או שפשוט לא עלה הרבה ביחס לניירות האחרים בתיק). לא מתרגשת אם זה לא מביא אותי לבדיוק-בדיוק האחוז "על הנקודה", תמיד מגיעה די קרוב.
 
מאזן מהפקדות חדשות בלבד, לא מוכר. (אולי הייתי מוכר אם יש חריגה של יותר מ-5% אחרי הפקדה חדשה, לא קרה לי)
 
מאזן בקניה.
מדי פעם אני חושב לעצמי מה יקרה ביום שבו קצב היציאה מאיזון יעפיל על קצב כניסת המזומן אבל זה עוד רחוק אז לא התעמקתי.

בזמן קורונה התיק יצא מאיזון באופן יחסית חריף (תכלס לא המון כי גם ככה הכנסתי כסף כל חודש) והגדרתי לעצמי רף שמעבר אליו פשוט אמכור ואאזן. היה די קרוב אבל התיקון הגיע לפני הרף שהגדרתי.
 
אין לי איזונים. מנסה להבין את הקצאת הנכסים הרצויה שלי ומתקן פערים ככל שיש בין הרצוי למצוי. מעדיף לעשות שינויים באופן איטי, דרך כסף חדש, דרך מכירות שנעשות בלי קשר להקצאה ואם צריך אז דרך מכירה בשביל עדכון ההקצאה.
 
התיק שלי מורכב גם מנדלן מה שמצריך איזון ממש אגרסיבי פעם ב ברכישת נכס נוסף
אתה משתמש בפלח הסולידי עבור רכישת הנכס?
בערך פעם ברבעון, כשמצטברת הכנסה פנויה משמעותית
את משקיעה פעם ברבעון?
מאזן מהפקדות חדשות בלבד, לא מוכר
כל כמה זמן אתה בודק אם התיק יצא מאיזון?
דרך כסף חדש, דרך מכירות שנעשות בלי קשר להקצאה ואם צריך אז דרך מכירה בשביל עדכון ההקצאה.
זה גם סוג של איזון :)

נתקלתי במאמר מעניין של ונגארד למי שבא לראות קצת השוואות.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Echelon מהי הדרך הכי נכונה ויעילה לשלם חוב צפוי למס הכנסה? מיסים 20
A מישהו יודע מהי הריבית על אג"ח באירופה? שוק ההון 17
U מהי הגדרה של "עמלה"? צרכנות פיננסית 9
F השקעה למשך 50 שנים... מהי דרך הכי טובה? שוק ההון 6
O מהי בעיניכם תשואה טובה ומציאותית פוסטים מאיכות נמוכה 51
ג'וני לנד מהי הנוסחה לחישוב מח"מ? שוק ההון 14
T מהי "שָנָה" בהגדרת תושב חוזר ותיק, טופס 113 של מס הכנסה מיסים 3
שואף מהי החלטת הפארטו המוצלחת שלך? התפתחות אישית 7
N מהי דמוקרטיה? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 150
D מהי ריבית תיקונים? פוסטים מאיכות נמוכה 0
D מהי הדרך האופטימלית להחליף קרן אחת באחרת? שוק ההון 9
X מהי הדרך הזולה ביותר להעביר להמיר יורו ולהעבירם לבנק בישראל? צרכנות פיננסית 1
tomchoook מהי הדרך הזולה ביותר לבצע money order או cashier’s check? צרכנות פיננסית 1
פ מהי הדרך המומלצת לשלם על דירה? נדל"ן 4
כנשר מהי הדרך האופרטיבית ביותר לפנות אל ישראכרט בכדי להאריך פטור מדמי כרטיס? צרכנות פיננסית 2
T מהי הדרך הכי מהירה למכור רכב יד 2? אוף טופיק 3
ת 1,500 שקל בכל שבוע סל קניות, חריג ? מהי עלות הסל השבועי שלכם? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 41
גרהם מהי עמלה סבירה בבנק? צרכנות פיננסית 46
ש מהי תוכנית אג"ח למי שרוצה שישים אחוז אג"ח שוק ההון 0
ע מהי קרן י' בחברות הביטוח? שוק ההון 1
Y מהי עמלת העברת ני"ע זר מבנק ישראלי לברוקר ישראלי? שוק ההון 4
M מעוניין לפתוח קופת גמל להשקעה - מהי האפשרות הזולה ביותר? שוק ההון 3
ITS מהי הדרך הטובה ביותר להתנייד כיום בגוש דן ללא רכב? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 44
Myrath מהי התכונה שאתם הכי צריכים לשחרר ממנה? אוף טופיק 16
א מהי עבדות מודרנית לדעתכם? אוף טופיק 3
ש צעיר ומבולבל, מהי מטרת החיים? אוף טופיק 62
M מהי הדירה הכי זולה לקנייה בישראל ובאיזה איזור? נדל"ן 5
Yuvalbuz3 אך אני יודע מהי תשואה שנתית טובה ? שוק ההון 84
לא חשוב שמות מהי משמעות השינויים של כרטיס האשראי "ישראכרט"? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 2
amidar מהי הדרך למכור מניות במינימום הפסד? שוק ההון 24
TheMailMan מהי חופשת הקיץ הסולידית שלכם ? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 117
ש חדש בתחום, תוהה מהי הדרך הנכונה שוק ההון 58
מ מהי עלות מחיה מינימלית לנפש מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 10
ה מהי הדרך הזולה ביותר להשקעה בנפט כסחורה בתיק? שוק ההון 32
ל מהי עמלת המרה בתעודות סל? שוק ההון 10
waskindalost מהי עמלת מינימום סבירה לרכישת ניע ? שוק ההון 1
kaligola חלקות דיבידנד או השקעה בקרן - מהי הטרמינולוגיה? שוק ההון 7
הנועזת מהי השקעה "סולידית" ומהי השקעה "מסוכנת"? שוק ההון 27
דימה מהי ה"ריבית במשק" והקשר שלה לאג"ח? שוק ההון 7
C אסטרטגיית הנזלת תיק מניות לפני תשלום הלוואת קבלן - דירה על הנייר נדל"ן 7
hommie אסטרטגיית משיכת דיוידנדים. שוק ההון 2
מ אסטרטגיית מכירת RSU מיסים 0
LtWorf אסטרטגיית תמחור: להתחיל נמוך או להתחיל גבוה נדל"ן 7
P אסטרטגיית Collar באופציות שוק ההון 23
R אסטרטגיית מימון לרכישת נכס נדל"ן 4
Y אסטרטגיית השקעה לתיק מסחר קיים שוק ההון 0
P אסטרטגיית מכירת RSU מיסים 9
ori_ אסטרטגיית דחיית מס - דימוי ״שכבות״ שוק ההון 15
D אסטרטגיית משיכת מסלולי משכנתא נדל"ן 4
Gari שילוב אסטרטגיית "buy borrow die" מול תיק השקעות ב IB - עם אסטרטגיית אחוז המשיכה הבטוח שוק ההון 19

נושאים דומים

Back
למעלה