$$$ טראמפ $$$
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 29/12/25
- הודעות
- 196
- דירוג
- 122
הרבה פעמים עולים כאן בפורום טענות על ריכוזיות יתר, ועל חוסר יעילות של המשק הישראלי בתחרות ובתמחור.
מה לדעתכם ניתן לעשות, לו הייתם במוקדי הכח.
אנא, תענו ברצינות, בלי פוליטיקה.
או בעצם, מה גורם לזה שהמצב כיום כל כך עגום ושערוריתי.
מה לדעתכם ניתן לעשות, לו הייתם במוקדי הכח.
אנא, תענו ברצינות, בלי פוליטיקה.
או בעצם, מה גורם לזה שהמצב כיום כל כך עגום ושערוריתי.
נערך לאחרונה ב: