אני חושב שהוא מדבר על הטייקר הלונדוני של Invesco S&P 500 UCITS ETF Acc שנסחר גם בארץ תחת הטיקר 1183441 ולא על Direxion Daily S&P 500 Bear 3X ETF בשנסחר בNYSE.
אם זה אכן הראשון, אז הוא אכן יכול להמיר, כמו שהסברת.
אם זה השני אז לא.
ממש לא מסכים.
תהליך מאוד פשוט. והרבה פעמים יכול להיות גם מאוד משתלם.
בסה"כ לנייד נייר לברוקר שתומך במסחר בארץ ואז לבקש ממנו להמיר גרסה.