M mrshalom משתמש רשום הצטרף ב 20/2/22 הודעות 1 דירוג 0 22/2/22 #1 מצאתי את עצמי מתלבט מאוד בין binance / karaken / bitstamp וכו׳ וכו׳. חיפשתי מענה לגבי ניכוי 25% במקור בבנק שלי (פועלים) ולא קיבלתי תשובה. איפה אתם קונים ולמה? כשהכיוון שלי הוא להעביר לארנק קר אחרי הקנייה.
מצאתי את עצמי מתלבט מאוד בין binance / karaken / bitstamp וכו׳ וכו׳. חיפשתי מענה לגבי ניכוי 25% במקור בבנק שלי (פועלים) ולא קיבלתי תשובה. איפה אתם קונים ולמה? כשהכיוון שלי הוא להעביר לארנק קר אחרי הקנייה.
yossik מודרטור הצטרף ב 24/1/15 הודעות 14,205 דירוג 16,454 22/2/22 #2 ברוך הבא לפורום. ערכת חיפוש בפורום? יש מספר שרשורים בנושא. ננעל.