נעם בלה בלה
משתמש בכיר
- הצטרף ב
- 18/10/18
- הודעות
- 2,022
- דירוג
- 2,176
פתחתי חשבון מסחר דרכם בעקבות קריאה מרובה פה באתר. מאז שום דבר לא עובד חלק.
אתמול קיבלתי סמס שמחר (כלומר היום) ייפתח החשבון, עם שם המשתמש והסיסמה. היום בבוקר ניסיתי להיכנס ולא עבד. אמרתי לעצמי שבטח צריך לחכות. עכשיו התקשרתי, החליפו לי את הסיסמה וזה עבד. ישר ניסיתי לקנות דולרים לקראת המסחר, יש תקלה ולא ניתן לעשות את זה דרך האתר, רק טלפוני. בטלפון הם אמרו שזה יבוצע רק מחר, כלומר איבדתי עוד יום של מסחר היום (יש לציין שאת הכסף העברתי להם לפני ארבעה ימים כבר) - ושאם הייתי עושה את זה בבוקר (כשחשבתי שהחשבון עוד לא נפתח ונתתי להם להנות מהספק לגבי התקלה) זה היה נעשה מיד, כי הם ממירים מט"ח רק בשעות 09:00-12:00. כמובן שלא ציינו את זה לפני כן בשום מקום.
טוב, לא נורא, אני אומר לעצמי, בוא נתחיל מלהכיר את המערכת ולחפש את הנייר ערך שאני רוצה לרכוש. אי אפשר. התפריט נפתח מעבר למסך, ואין אפשרות לגלול הצידה. אפשר לראות רק את הקצה הימני שלו (אצרף צילום מסך אם זה מעניין מישהו). חזרתי לשירות הלקוחות בפעם השלישית בעשר דקות שאני לקוח שלהם, היא ענתה לי פשוט ש"היא לא מכירה תקלה כזו ואולי יש לי בעיה בהגדרות תצוגה". מה.
בקיצור, חווייה מאוד שלילית ואני תוהה אם היא מספיק שלילית כדי לסגור מחר את החשבון ולחפש ברוקר אחר. לכן מעניין אותי לדעת אם יש אנשים שסוחרים דרך IBI טרייד (ספארק) ומרוצים, ואם אתם חושבים שסתם היה לי חוסר מזל ושווה להישאר בכל זאת.
אתמול קיבלתי סמס שמחר (כלומר היום) ייפתח החשבון, עם שם המשתמש והסיסמה. היום בבוקר ניסיתי להיכנס ולא עבד. אמרתי לעצמי שבטח צריך לחכות. עכשיו התקשרתי, החליפו לי את הסיסמה וזה עבד. ישר ניסיתי לקנות דולרים לקראת המסחר, יש תקלה ולא ניתן לעשות את זה דרך האתר, רק טלפוני. בטלפון הם אמרו שזה יבוצע רק מחר, כלומר איבדתי עוד יום של מסחר היום (יש לציין שאת הכסף העברתי להם לפני ארבעה ימים כבר) - ושאם הייתי עושה את זה בבוקר (כשחשבתי שהחשבון עוד לא נפתח ונתתי להם להנות מהספק לגבי התקלה) זה היה נעשה מיד, כי הם ממירים מט"ח רק בשעות 09:00-12:00. כמובן שלא ציינו את זה לפני כן בשום מקום.
טוב, לא נורא, אני אומר לעצמי, בוא נתחיל מלהכיר את המערכת ולחפש את הנייר ערך שאני רוצה לרכוש. אי אפשר. התפריט נפתח מעבר למסך, ואין אפשרות לגלול הצידה. אפשר לראות רק את הקצה הימני שלו (אצרף צילום מסך אם זה מעניין מישהו). חזרתי לשירות הלקוחות בפעם השלישית בעשר דקות שאני לקוח שלהם, היא ענתה לי פשוט ש"היא לא מכירה תקלה כזו ואולי יש לי בעיה בהגדרות תצוגה". מה.
בקיצור, חווייה מאוד שלילית ואני תוהה אם היא מספיק שלילית כדי לסגור מחר את החשבון ולחפש ברוקר אחר. לכן מעניין אותי לדעת אם יש אנשים שסוחרים דרך IBI טרייד (ספארק) ומרוצים, ואם אתם חושבים שסתם היה לי חוסר מזל ושווה להישאר בכל זאת.