• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

לקיחת הלוואה כנגד נכס קיים לצרכי מינוף והשקעה

  • פותח הנושא פותח הנושא yoyo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yoyo

משתמש רשום
הצטרף ב
6/6/15
הודעות
29
דירוג
3
אם היו מציעים לכם הלוואה של 350-400 אש"ח בריבית של 6.5% (כנגד נכס קיים)
לצורכי מינוף, איך הייתם משקיעים את הכסף?
(אם בכלל או מוותרים על הרעיון)
בדקתי כבר אפיקים רבים של נדל"ן בחו"ל והשקעות בשוק ההון
ולא מצאתי השקעה שהריבית על ההלוואה לא "תאכל את כולה או את רובה במקרה הטוב.
אשמח לרעיונותכם והצעות.
 
אם היו מציעים לכם הלוואה של 350-400 אש"ח בריבית של 6.5% (כנגד נכס קיים)
מי מציע לך כזה דבר? תנאים מעולים.
בדקתי כבר אפיקים רבים של נדל"ן בחו"ל והשקעות בשוק ההון
ולא מצאתי השקעה שהריבית על ההלוואה לא "תאכל את כולה או את רובה במקרה הטוב.
אשמח לרעיונותכם והצעות.
אני עושה בדיוק את זה בהשקעות תזרימיות בארה"ב.
 
מי מציע לך כזה דבר? תנאים מעולים.

אני עושה בדיוק את זה בהשקעות תזרימיות בארה"ב.
איך תנאים מעולים? לא מצאתי שום השקעה שתהיה משתלמת דיה להכנס אליה ושאצא מורווח.
יכול להרחיב על ההשקעות בארה"ב?
 
איך תנאים מעולים? לא מצאתי שום השקעה שתהיה משתלמת דיה להכנס אליה ושאצא מורווח.
יכול להרחיב על ההשקעות בארה"ב?
אין שום קשר לתנאים מעולים ולהשקעה טובה.
התנאים יכולים להיות ממש מעולים והשקעה גרועה או הפוך והתנאים שלך מעולים ממש ולפיכך אני שואל בשנית: מי הציע לך תנאים כאלה?

לגבי השקעות בארה"ב יש לי גישה להשקעות מעניינות לפעמים בהם אני משיג תשואה הרבה יותר גבוהה מהריבית אותה אתה משלם אך הכל דולרי ככה שיש סיכון מט"ח נוסף.
 
אם היו מציעים לכם הלוואה של 350-400 אש"ח בריבית של 6.5% (כנגד נכס קיים)
לצורכי מינוף, איך הייתם משקיעים את הכסף?
(אם בכלל או מוותרים על הרעיון)
בדקתי כבר אפיקים רבים של נדל"ן בחו"ל והשקעות בשוק ההון
ולא מצאתי השקעה שהריבית על ההלוואה לא "תאכל את כולה או את רובה במקרה הטוב.
אשמח לרעיונותכם והצעות.
במבט לאחור על 15 השנים האחרונות, השקעה במדדים הייתה פשוט עסקה מהסרטים! ולגבי העתיד? אם מישהו בטוח שהוא יודע בדיוק מה יקרה – עדיף שתבקש ממנו את מספרי הלוטו, זה הרבה יותר זול וגם עם תשואה פוטנציאלית הרבה יותר טובה!
 
אין שום קשר לתנאים מעולים ולהשקעה טובה.
התנאים יכולים להיות ממש מעולים והשקעה גרועה או הפוך והתנאים שלך מעולים ממש ולפיכך אני שואל בשנית: מי הציע לך תנאים כאלה?

לגבי השקעות בארה"ב יש לי גישה להשקעות מעניינות לפעמים בהם אני משיג תשואה הרבה יותר גבוהה מהריבית אותה אתה משלם אך הכל דולרי ככה שיש סיכון מט"ח נוסף.
בנק דיסקונט... אשמח אם תוכל לכתוב לי בפרטי
 
ולא מצאתי השקעה שהריבית על ההלוואה לא "תאכל את כולה או את רובה במקרה הטוב.
אשמח לרעיונותכם והצעות.

הי,
אסביר לך באמצעות דוגמא, לפני חודשיים לקחתי משכנתא על דירה בישראל בסך 400K עבור הבנים, ההחזר החודשי 2,770 ש"ח,
זה מאפשר להם להשלים רכישת נכס בקנדה בעלות כוללת של 1.1 מליון ש"ח שתניב שכירות חודשית נטו סביב 5,000 ש"ח,
כפי שניתן לראות יש כאן תזרים חודשי חיובי, כשהשכירות תעלה במהלך השנים ההחזר החודשי החיובי משכירות יגדל, וריבית המימון פוטרת אותם
ביחד עם הוצאות נוספות מתשלום מס על הכנסה משכירות בישראל ובקנדה,
בהמשך כשהריבית תרד ניתן יהיה למחזר את המשכנתא לתנאים טובים יותר.
 
ולא מצאתי השקעה שהריבית על ההלוואה לא "תאכל את כולה או את רובה במקרה הטוב.
אשמח לרעיונותכם והצעות.

הי,
אסביר לך באמצעות דוגמא, לפני חודשיים לקחתי משכנתא על דירה בישראל בסך 400K עבור הבנים, ההחזר החודשי 2,770 ש"ח,
זה מאפשר להם להשלים רכישת נכס בקנדה בעלות כוללת של 1.1 מליון ש"ח שתניב שכירות חודשית נטו סביב 5,000 ש"ח,
כפי שניתן לראות יש כאן תזרים חודשי חיובי, כשהשכירות תעלה במהלך השנים ההחזר החודשי החיובי משכירות יגדל, וריבית המימון פוטרת אותם
ביחד עם הוצאות נוספות מתשלום מס על הכנסה משכירות בישראל ובקנדה,
בהמשך כשהריבית תרד ניתן יהיה למחזר את המשכנתא לתנאים טובים יותר.
 
הפריים היום 6% ככה שזה פריים פלוס 0.5%
נכון, התבלבלתי לרגע בין ריבית הפריים לריבית בנק ישראל הרשמית (4.5%).
תודה.
בקרנות הפנסיה המקיפות ובקרנות ההשתלמות (אם יש) ובקופות הגמל להשקעה (אם יש) יש הלוואות זולות מאוד של ריבית פריים מינוס משהו...
רק אומר שבטוח שיודעים... לכן גם שאלתי.
מניח שמדובר בהלוואה "רגילה".
 
נכון, התבלבלתי לרגע בין ריבית הפריים לריבית בנק ישראל הרשמית (4.5%).
תודה.
בקרנות הפנסיה המקיפות ובקרנות ההשתלמות (אם יש) ובקופות הגמל להשקעה (אם יש) יש הלוואות זולות מאוד של ריבית פריים מינוס משהו...
רק אומר שבטוח שיודעים... לכן גם שאלתי.
מניח שמדובר בהלוואה "רגילה".
נכון, יש אבל:
1. אא"כ יש לך ממש הרבה כסף שם הסכומים מאד מוגבלים, בפנסיה לדוגמא זה רק 30% מהתגמולים (0% מהפיצויים).
2. בחלק מהמקומות לא נותנים אשראי על מסלול מנייתי או סנופי או שנותנים הרבה פחות.
3. ברוב המקומות הריבית כבר גבוהה יותר ממה שכתבת.
4. אפשר לקחת הלוואה כנגד נכס בנוסף להלוואה מפנסיה/קה"ש.
5. ההלוואות לתקופות הרבה יותר קצרות.
 
1. אא"כ יש לך ממש הרבה כסף שם הסכומים מאד מוגבלים, בפנסיה לדוגמא זה רק 30% מהתגמולים (0% מהפיצויים).
2. בחלק מהמקומות לא נותנים אשראי על מסלול מנייתי או סנופי או שנותנים הרבה פחות.
3. ברוב המקומות הריבית כבר גבוהה יותר ממה שכתבת.
4. אפשר לקחת הלוואה כנגד נכס בנוסף להלוואה מפנסיה/קה"ש.
5. ההלוואות לתקופות הרבה יותר קצרות.
הכל נכון לגמרי. תודה על המידע.
בנוסף, ומנסיון, אם אתה במסלול S&P500 ורוצה לקחת הלוואה מהנ"ל (אני לקחתי בזמנו הלוואה קלילה יחסית של כמה עשרות אלפי ש"חים מקופת גמל להשקעה) הם מחייבים אותך להעביר את סכום ההלוואה למסלול "כללי" כמעיין בטוחה להלוואה.
 
הכל נכון לגמרי. תודה על המידע.
בנוסף, ומנסיון, אם אתה במסלול S&P500 ורוצה לקחת הלוואה מהנ"ל (אני לקחתי בזמנו הלוואה קלילה יחסית של כמה עשרות אלפי ש"חים מקופת גמל להשקעה) הם מחייבים אותך להעביר את סכום ההלוואה למסלול "כללי" כמעיין בטוחה להלוואה.
תלוי בחברה, לא כולם.
 
הי,
אסביר לך באמצעות דוגמא, לפני חודשיים לקחתי משכנתא על דירה בישראל בסך 400K עבור הבנים, ההחזר החודשי 2,770 ש"ח,
זה מאפשר להם להשלים רכישת נכס בקנדה בעלות כוללת של 1.1 מליון ש"ח שתניב שכירות חודשית נטו סביב 5,000 ש"ח,
כפי שניתן לראות יש כאן תזרים חודשי חיובי, כשהשכירות תעלה במהלך השנים ההחזר החודשי החיובי משכירות יגדל, וריבית המימון פוטרת אותם
ביחד עם הוצאות נוספות מתשלום מס על הכנסה משכירות בישראל ובקנדה,
בהמשך כשהריבית תרד ניתן יהיה למחזר את המשכנתא לתנאים טובים יותר.
דוגמא לא טובה כי אתה לא מתייחס ל 1.1 מליון שבמקרה של הבנים שלך הם כנראה הון עצמי.
במקרה שלי, יש לי בתאוריה רק את ה 400K ואם לצורך העיניין הייתי מגייס עוד 1.1 מליון הייתי משלם החזר חודשי הרבה יותר
גבוה מהשכירות שרשמת.
במילים אחרות נתת דוגמא לקניית דירה ראשונה עם משכנתא והשכרתה. במקרה הזה זה תופס.
 
הכל נכון לגמרי. תודה על המידע.
בנוסף, ומנסיון, אם אתה במסלול S&P500 ורוצה לקחת הלוואה מהנ"ל (אני לקחתי בזמנו הלוואה קלילה יחסית של כמה עשרות אלפי ש"חים מקופת גמל להשקעה) הם מחייבים אותך להעביר את סכום ההלוואה למסלול "כללי" כמעיין בטוחה להלוואה.
במגדל אתה מקבל הלוואה גם אפשרות לבלון אפילו על קרן לא נזילה בסנופי ע''ס 50% מהקרן בריבית פריים מינוס חצי
 
במגדל אתה מקבל הלוואה גם אפשרות לבלון אפילו על קרן לא נזילה בסנופי ע''ס 50% מהקרן בריבית פריים מינוס חצי
העלו במגדל את הריבית מזמן, אתה מדבר על משהו עדכני?
 
העלו במגדל את הריבית מזמן, אתה מדבר על משהו עדכני?
דיברתי היום עם אלטשולר לגבי גמל להשקעה, וגיליתי שהדמי ניהול שלהם בשמיים וההלוואות? רחוקות מלהיות אטרקטיביות, במיוחד בהשוואה למגדל. כששאלתי את הנציג למה אצלם זה פחות משתלם, הוא פשוט ענה שבחברות ביטוח זה זול יותר ויש יותר אפשרויות להלוואה מאשר בבתי השקעות. מעניין... אתה מצליח להבין למה זה ככה?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
דיברתי היום עם אלטשולר לגבי גמל להשקעה, וגיליתי שהדמי ניהול שלהם בשמיים וההלוואות? רחוקות מלהיות אטרקטיביות, במיוחד בהשוואה למגדל. כששאלתי את הנציג למה אצלם זה פחות משתלם, הוא פשוט ענה שבחברות ביטוח זה זול יותר ויש יותר אפשרויות להלוואה מאשר בבתי השקעות. מעניין... אתה מצליח להבין למה זה ככה?
כי ככה הם החליטו. שוק חופשי.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
O לקיחת הלוואה כנגד תיק השקעות שוק ההון 15
yoyo פתיחת קרן השתלמות או לקיחת הלוואה מהקרן לצורך סגירת משכנתא שוק ההון 46
ב לקיחת הלוואה לטובת השקעה שוק ההון 4
M לקיחת הלוואה לפני או אחרי משכנתא נדל"ן 1
א תשלומים למחיר למשתכן - לקיחת הלוואה לפני משכנתא נדל"ן 2
M לקיחת הלוואה בתור חברה בע״מ על-מנת להשקיע שוק ההון 1
D לקיחת הלוואה מקרן פנסיה לטובת השקעה במדד (למשל s&p) שוק ההון 2
C חישוב כדאיות לקיחת הלוואה והחזר משכנתא נדל"ן 9
O לקיחת הלוואה מהקבלן נדל"ן 3
ס משקפי ראייה ללא לקיחת הלוואה מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 25
משקיע בתבונה כדאיות לקיחת הלוואה מקופת גמל להשקעה לצורך קניית דירה להשקעה נדל"ן 9
A לקיחת הלוואה מ"כלל" בריבית פריים מינוס חצי צרכנות פיננסית 2
י לקיחת הלוואה לצורך השקעה במטבעות דיגיטליים קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 60
ר לקיחת הלוואה והשקעה בביטקוין אוף טופיק 55
Y מה דעתכם על לקיחת הלוואה לצורך השקעה? שוק ההון 2
F שוקל לקיחת הלוואה לקניית נכס בחול נדל"ן 6
Y לקיחת הלוואה מקופת גמל להשקעה לצורך קניית תעודת סל שוק ההון 4
Frenchman לקיחת הלוואה לצורך סגירת הלוואה צרכנות פיננסית 80
D פרישה מדומה – כדאיות לקיחת קצבה מעבר לפטור פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
א תזמון לקיחת משכנתא בפרויקט "דירה בהנחה" נדל"ן 15
M לפני לקיחת משכנתא, באופן עצמאי או עם יועץ נדל"ן 30
P לקיחת משכנתא על בנית בית בישראל בזמן שהות זמנית בארה"ב נדל"ן 0
P קבלת היתר בניה לבנית בית בישראל בזמן רילוקשיין זמני בארה"ב והשלכות על לקיחת משכנתא נדל"ן 0
כ לקיחת משכנתא מבנק ישראלי למי שאין Social Security נדל"ן 10
חובב_פנסיה2022 התייעצות אתכם לקראת לקיחת משכנתא נדל"ן 8
ד בניין נהרס לפני לקיחת משכנתא נדל"ן 0
A לקיחת משכנתא מבנק בארה"ב עבור רכישה של נכס בארץ נדל"ן 11
T התייעצות כללית לפני לקיחת משכנתא נדל"ן 7
Y השקעה בזמן משבר: לקיחת הלוואות בסכומים גדולים עם ריבית נמוכה צרכנות פיננסית 13
R לקיחת משכנתא נדל"ן 29
מ פינוי בינוי - לקיחת עורך דין נוסף נדל"ן 5
S לקיחת משכנא על שדרוג נכס - מספר שאלות נדל"ן 5
ר לקיחת משכנתא כשאתה לא בעל הנכס נדל"ן 10
Y השקעת נדל"ן תוך לקיחת מינוף נדל"ן 12
D לקיחת משכנתא: כן או לא? נדל"ן 27
R לקיחת משכנתא -דירה מקבלן ללא ליווי בנקאי (שווה להיכנס גם מי שמעוניין לראות תמהיל לי זה עזר :) ) נדל"ן 9
ה לקיחת משכנתא אחרי חתימה על חוזה נדל"ן 31
T גרייס ומועד לקיחת משכנתא - דירה מקבלן נדל"ן 7
J השקעה ב-P2P או לקיחת הלוואת מינוף להשקעה אחרת? קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 10
klayhamn דחיית לקיחת משכנתא? נדל"ן 21
אגוז_קוקוס לקיחת אחריות כלכלית לקראת ילד ראשון יומני מסע אישיים 74
צ'רצ'יל יזם בתחילת הדרך- שילוב של סולידי עם יצר של לקיחת סיכונים יומני מסע אישיים 26
M שאלה לגבי לקיחת משכנתא נדל"ן 8
Evgeny Sahnin הקפצת ריביות ע״י הבנק באמצע לקיחת המשכנתא נדל"ן 2
ה זמן או כסף - דילמה על לקיחת עבודה נוספת יומני מסע אישיים 5
מ כדאיות למשיכת כספים לטובת דירה או לקיחת משכנתא שוק ההון 1
M פרעון במסלול קל"צ מיד לאחר לקיחת המשכנתא נדל"ן 11
I מחפש עצות בנושא לקיחת משכנתא לדירה יחידה (להשקעה) נדל"ן 5
ב לקיחת משכנתא לכל מטרה בשביל נדלן בחול נדל"ן 15
ה לקיחת משכנתא ומיחזור תוך שנה נדל"ן 43

נושאים דומים

Back
למעלה