yoyo
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 6/6/15
- הודעות
- 29
- דירוג
- 3
אם היו מציעים לכם הלוואה של 350-400 אש"ח בריבית של 6.5% (כנגד נכס קיים)
לצורכי מינוף, איך הייתם משקיעים את הכסף?
(אם בכלל או מוותרים על הרעיון)
בדקתי כבר אפיקים רבים של נדל"ן בחו"ל והשקעות בשוק ההון
ולא מצאתי השקעה שהריבית על ההלוואה לא "תאכל את כולה או את רובה במקרה הטוב.
אשמח לרעיונותכם והצעות.
לצורכי מינוף, איך הייתם משקיעים את הכסף?
(אם בכלל או מוותרים על הרעיון)
בדקתי כבר אפיקים רבים של נדל"ן בחו"ל והשקעות בשוק ההון
ולא מצאתי השקעה שהריבית על ההלוואה לא "תאכל את כולה או את רובה במקרה הטוב.
אשמח לרעיונותכם והצעות.