• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

לקחת משרת סטודנט בפיתוח אוטומציה?

  • פותח הנושא פותח הנושא jumboi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jumboi

משתמש רשום
הצטרף ב
30/5/26
הודעות
2
דירוג
0
היי
אני כרגע בשנה ב של התואר[שאני מתכנן לפרוס ל4 שנים ולא 3] במדעי המחשב, סהכ יש לי ממוצע ציונים טוב באוניברסיטה טובה אבל בכל זאת מתקשה למצוא משרת פיתוח רגילה.
באופן כללי אני מתכנן להמשיך לתואר שני במדמח ועולם הפיתוח פחות מושך אותי לטווח הארוך אבל אני מעוניין בעבודה בינתיים גם בשביל השכר וגם בשביל שיהיה לי קצת ניסיון בשביל ה"ביטוח"

בכללי זה פיתוח אוטומציה לבדיקות של backend בחברה שבעיניי היא דיי סבבה השאלה כמה הניסיון הזה ייחשב לי בתור ניסיון בפיתוח תוכנה אחרי שאסיים את התואר/תפקיד?
חשוב לי לציין שלא מעניין אותי "נחשב" או לא "נחשב", פשוט אני רוצה לוודא שאני לא עושה נזק לאחר כך, בכללי הייתי מעדיף להתעסק בתחום יותר מתמטי/אלגוריתמי ולשם אני מושך את התואר אבל בינתיים לא הצלחתי להתברג לתוך התחום


תודה רבה לעונים : )
 
0. בגלל שכל ההודעה שלך היא ציטוט, קשה יותר לצטט אותך וזה יקשה על עונים עתידיים, קח לתשומת לבך.
1. כמה הניסיון הזה ייחשב לי בתור ניסיון בפיתוח תוכנה אחרי שאסיים את התואר/תפקיד?
- למען הסר ספק, תוכנה הוא כל דבר שמחשב יכול להריץ ויש בו באגים - לכן אוטומציה היא תוכנה.
אז אתה בעצם שואל כמה ניסיון בפיתוח תוכנה יחשב לך בתור ניסיון בפיתוח תוכנה, התשובה היא שילוב של מה אתה יודע בפועל, מה כתוב בקורות חיים ומה חושב מי שקורא אותן.


לא יכול שלא להתעלם מה"משרת פיתוח רגילה", כלומר אם אוטומציה היא לא "משרת פיתוח רגילה", אז מה היא ?
 
גם בתחום האוטומציה כותבים כלים ואלגוריתמים לניהול הבדיקות וניתוח הנתונים, וכלים לשימוש פנימי של אנשי האוטומציה. זה תחום פיתוח תוכנה בפני עצמו. הכל תלוי ביכולת האישית שלך ועד כמה יתאפשר לך לקחת פרויקטים שיקדמו אותך ואת הנסיון שלך.
זו גם יכולה להיות משרת כניסה ויהיה לך יותר קל להמשיך בחברה בתחום אחר אם תוכיח את עצמך ויכולותיך. יותר קל להתראיין לתפקיד פיתוח אלגוריתמים כשאתה כבר עובד בחברה ומכיר את המוצרים והמפתחים האחרים.
 
0. בגלל שכל ההודעה שלך היא ציטוט, קשה יותר לצטט אותך וזה יקשה על עונים עתידיים, קח לתשומת לבך.
1. כמה הניסיון הזה ייחשב לי בתור ניסיון בפיתוח תוכנה אחרי שאסיים את התואר/תפקיד?
- למען הסר ספק, תוכנה הוא כל דבר שמחשב יכול להריץ ויש בו באגים - לכן אוטומציה היא תוכנה.
אז אתה בעצם שואל כמה ניסיון בפיתוח תוכנה יחשב לך בתור ניסיון בפיתוח תוכנה, התשובה היא שילוב של מה אתה יודע בפועל, מה כתוב בקורות חיים ומה חושב מי שקורא אותן.


לא יכול שלא להתעלם מה"משרת פיתוח רגילה", כלומר אם אוטומציה היא לא "משרת פיתוח רגילה", אז מה היא ?
צודק על הציטוט,
גם לי זה נשמע מוזר שמפרידים אוטומציה משאר הפיתוח אבל זה מה שהצלחתי ללקט מהאינטרנט וחברים שבתחום, שזו מחלקה נפרדת ו "מתוייגים" להמשך(ואז קשה להתחרות על משרות בתחומים אחרים של תוכנה)
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אנשים לפעמים צריכים להגדיר איזה קבוצה נחותה מהם כדי להרגיש superior, זה הכל.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
I האם חשש מאיבוד עבודה עקב הAi מונע מאנשים לקחת משכנתאות? נדל"ן 28
ח האם במצב שלי שווה לקחת מייצג או לנסות לבד? מיסים 11
א לרכוש דירה במלואה מההון העצמי או לקחת משכנתא? נדל"ן 7
נ האם ניתן לקחת משכנתא בלי להיות בעל הנכס? נדל"ן 11
א האם לקחת משכנתא עודפת ? שוק ההון 4
A האם מותר לקחת 2 משכנתאות במקביל לטובת דירה שנייה? נדל"ן 5
V מתלבט כמה משכנתא לקחת נדל"ן 5
N בן 25. לאיזה תואר להירשם ואיזה מסלול לקחת? התפתחות אישית 7
ת האם לפי תקנות בנק ישראל בנוסף לכך שלבנקים אסור לקחת דמי ניהול/משמרת, אסור להם גם לקחת עמלות קנייה ומכירה בכל מה שקשור לקרנות כספיות? שוק ההון 36
ב האם לקחת הלוואה מבוססת פריים או צמודה למדד על בסיס קרן ההשתלמות? צרכנות פיננסית 4
T דירה ממש מעל תחנת רכבת קלה (קו ירוק) לברוח או לקחת? נדל"ן 3
ד לקחת החזר מס הכנסה או לתת לו לתפוח מיסים 19
S האם כדאי לפתוח קרן השתלמות של 380 אל"ש לקנית דירה ראשונה או לקחת הלוואה/משכנתא פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 22
פ האם כדאי לקחת משכנתא? נדל"ן 3
ב באיזה אופן להחזיר הלוואה ואילו שיקולים לקחת צרכנות פיננסית 2
R לקחת מתווך או לנסות למכור לבד? נדל"ן 26
B משכנתא- לשבור את החזיר או לקחת עם העו״ש? נדל"ן 3
S שדרוג דירה - התייעצות האם לקחת משכנתא ובאיזה סכום נדל"ן 13
C מלווה משקיעים - האם לקחת, איך לבחור ואת מי נדל"ן 9
C כמה משכנתא לקחת אם רוצים לפרוש מוקדם נדל"ן 24
M האם יש טעם לקחת עורך דין ברכישת דירה מקבלן נדל"ן 18
T האם חייב לקחת שמאי מקרקעין לפני רכישת דירה? נדל"ן 7
T מחשבות על הפנסיה ואיזה סיכון כדי לקחת? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 16
א לקחת משכנתא יותר גדולה כדי לחסוך לנכס נוסף נדל"ן 5
Shnizelia יש סיבה למה לא לקחת משכנתא 100% קל"צ? נדל"ן 21
לב מישקין מה עדיף לקנות רכב יד שנייה או לקחת מהעבודה תמורת תשלום? צרכנות פיננסית 12
C איפה הכי משתלם וכדאי לקחת קרן השתלמות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
א מאפשרים לי הלואה עד 170 K בקל"צ 3.75. לקחת ולהשקיע? שוק ההון 48
S האם כדאי לקחת משכנתא מקסימלית? נדל"ן 4
J האם לקחת פחות משכנתא? נדל"ן 30
ס יש בתי השקעות שמאפשרים לקחת הלוואה בתנאים טובים? שוק ההון 13
B שיוך הפקדות חודשיות מהמעסיק - כמה זמן זה אמור לקחת ? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
ת לקחת הלוואה לדחות את ההחזר בחצי שנה ואז להחזיר צרכנות פיננסית 3
R מתלבט האם שווה לקחת פקדון "נטול סיכון" בבנק שוק ההון 30
S האם לקחת שמאי? נדל"ן 3
T לקחת משכנתא או לקנות במזומן? נדל"ן 18
T לקחת RSU או אופציות ? מיסים 7
McMurphy האם לשמור על ביטוח החיים, למרות העלות הגבוהה, בשביל לשמור על אפשרות לקחת משכנתא? צרכנות פיננסית 5
Y האם אפשר היום לקחת הלוואה בריבית קבועה ולהתחיל לשלם אותה רק עוד כמה שנים? צרכנות פיננסית 5
M תואר בכלכלה - איזה מגמה לקחת? התפתחות אישית 7
E אני פרילנסר. האם כדאי לקחת עבודה בכל מחיר? או עדיף כלום? אוף טופיק 26
G לא רוצה לקחת משכנתא מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 27
עייף ומותש סעמק הגעה להון ראשוני לדירה ע"מ לקחת משכנתא פוסטים מאיכות נמוכה 72
ג האם ניתן לקחת משכנאת על סכום של מגרש + עלות בניית בית? נדל"ן 5
R לקחו לי מס של 25% על דיבידנד מ-VXUS, לא היו אמורים לקחת יותר? שוק ההון 6
ג לקחת משכנתא או הלוואה בנקאית? נדל"ן 7
T על איזה דירה לקחת את המשכנתא הפוכה צרכנות פיננסית 10
S מתי אפשר לקחת משכנתא רגילה בקבוצת רכישה? צרכנות פיננסית 3
C מתי לקחת את המשכנתא כעושים Relocation? נדל"ן 5
D רכב במתנה - לקחת או לא? צרכנות פיננסית 12

נושאים דומים

Back
למעלה