0. בגלל שכל ההודעה שלך היא ציטוט, קשה יותר לצטט אותך וזה יקשה על עונים עתידיים, קח לתשומת לבך.
1. כמה הניסיון הזה ייחשב לי בתור ניסיון בפיתוח תוכנה אחרי שאסיים את התואר/תפקיד?
- למען הסר ספק, תוכנה הוא כל דבר שמחשב יכול להריץ ויש בו באגים - לכן אוטומציה היא תוכנה.
אז אתה בעצם שואל כמה ניסיון בפיתוח תוכנה יחשב לך בתור ניסיון בפיתוח תוכנה, התשובה היא שילוב של מה אתה יודע בפועל, מה כתוב בקורות חיים ומה חושב מי שקורא אותן.
לא יכול שלא להתעלם מה"משרת פיתוח רגילה", כלומר אם אוטומציה היא לא "משרת פיתוח רגילה", אז מה היא ?