• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

למתכנתות/ כותבות קוד... כן, הפניה היא לנשים בלבד.

c881

משתמש בכיר
הצטרף ב
24/1/15
הודעות
8,544
דירוג
12,024
מייל שקיבלתי הבוקר -

Hi Jacov,

On November 19th, we invite women worldwide to code like a woman.

Women's CodeSprint 2 gives women the opportunity to move the needle towards closing the gender gap. By joining Women's CodeSprint 2, women can prove their skills by solving real-world challenges, win $11,000 in cash prizes and get discovered by sponsoring companies looking to hire. Learn more about Women's CodeSprint here.

Do you know any women who love to code? Spread the word by forwarding this email. And if you are a woman who loves to code, then we look forward to seeing you on the leaderboard!

Sign Up Now
Happy coding!
The HackerRank Team
הקישור -
https://www.hackerrank.com/womens-c...um=email&utm_campaign=womens-codesprint-2

אני אומר לכם... אפליה על רקע מגדרי.
 
מצד אחד, בעבודה העדפתי כמה פעמים נשים "על רקע מגדרי". פשוט כי רציתי שתהיה סביבי סביבת עבודה הטרוגנית.

מצד שני, אני לא מסוגל, שלא לבוז קצת לכל הנשים שהולכות לכל הקבוצות העצמה נשית וכל השיט הזה. ביחוד כל מיני sheCodes וכאלה.
 
@Benjamin Willard לא קל להיות אישה במקצוע טכנולוגי שבו את לעתים קרובות מיעוט מאד קטן במקום העבודה שלך. יש לי נסיון בזה, ואני יכולה לספר לך שזה אפשרי, אבל לפעמים קשה. קבוצות כאלה נועדו לאפשר לנשים לפגוש נשים אחרות מהתחום, להתייעץ איתן בבעיות שיש לנשים ופחות לגברים, ולעזור להן לראות שהן מספיק טובות, ושזה אפשרי עבורן להצליח, גם כשהסביבה לעתים קרובות רומזת להן שלא. אני יכולה לספר לך שאני כמעט אף פעם לא הולכת לקבוצות כאלה, אבל זה כי אני באה ממשפחה שתמיד האמינה בי ולא הייתי צריכה שיגידו לי מבחוץ שאני יכולה. אני מבינה מי שכן צריכה את זה. ובטח שלא רואה סיבה לבוז למישהו שהצורך שלו שונה משלך.

תתאר לעצמך למשל יהודים דתיים במדינה נוצרית אדוקה, שבה הרבה מהיהודים הדתיים האלה נמצאים כמעט לבד במקום העבודה שלהם, הם לא מכירים יהודים דתיים אחרים באותו מקצוע, אין להם עם מי לדבר על הבעיות הספציפיות שלהם, ובעבודה שלהם מסבירים להם שבגלל שהם דתיים הם פחות טובים בכל מיני דברים ולכן לא יקבלו קידום (אם אתה חושב שזה כבר לא קורה לנשים במאה ה21, אתה טועה). האם היית בז ליהודים דתיים כאלה שהיו הולכים לקבוצה, שבה הם יכולים לפגוש אחרים כמוהם, לדבר איתם על הבעיות האלו, ולחשוב איך מתמודדים איתם? ליהודים דתיים כבר יש קבוצה כזאת, קוראים לה בית כנסת. לנשים במקצועות טכנולוגיים לא תמיד יש את הדרך למצוא את הקבוצה הזאת לבד. בשביל זה יש את הקבוצות מהסוג הזה.

אני משתדלת לא להכנס למלחמות המינים כאן בשרשורים, ואני מקווה שהדיון יישאר מתורבת. אבל באמת שאני לא רואה סיבה שאתה תבוז למישהי שמנסה להתמודד עם בעיה, שלך בכלל אין.
 
@מרק עוגיות
לא כתבתי את זה בשביל להעליב. זה מה שאני מרגיש... כאילו, אני לא מבין למה מישהי צריכה את השיט הזה...

וההשוואה בין מגדר לדת, לדעתי, אינה מוצלחת. בכל זאת אתן רוב באוכלוסייה.

אני אתן לך דוגמה אחרת - שמטריפה אותי. על פער השכר. ואני לא טוען שזאת הסיבה לפער שכר. לפני כמה שנים יצא שאני ושתי ידידות שלי חיפשנו עבודה בערך באותו זמן. שלושתינו עם רקע מאוד דומה. שתיהן עובדות יותר טובות ממני. ואחת מהן פשוט מבריקה. אני ביקשתי סכום מסוים בראיונות. ואחרי שקיבלתי הצעה שענתה על דרישותיי, חזרתי וניסיתי להוציא עוד. הן ביקשו פחות, וקיבלו הצעות של בערך 5 פחות, וחתמו. למה להיות סתומות?!?! מגיע להן שכר זהה, לכל הפחות!
 
נערך לאחרונה ב:
מצד שני, אני לא מסוגל, שלא לבוז קצת לכל הנשים שהולכות לכל הקבוצות העצמה נשית וכל השיט הזה. ביחוד כל מיני sheCodes וכאלה.
זו לא קבוצת העצמה זו קבוצת למידה, אז למה שיט?
לא היה מפריע לי אם היו גברים, מהנסיון שלי (10 שיעורים) זה אחלה למי שצריכה מסגרת מסוימת בשביל להתמיד.
למרות שאני על סף עזיבה, אם מישהו מעוניין לדעת מה הוא מפסיד אני מוכנה לשלוח את החומר שלומדים.
 
נערך לאחרונה ב:
איך בדיחה מאבדת פרופורציות...
האתר הוא לא לנשים בלבד.
התחרות הספציפית כן.
מניח שקשור לתלונות שבעמק הסיליקון גברים מגייסים גברים.
ברמת - אני צעיר לבן בריא, אוהד הפועל ורוצה סביבי צעירים לבנים בריאים אוהדי הפועל.
או מכבי.
או צלס'י.

@Benjamin Willard מגיע להן אותו דבר ואף יותר...
מניח שעקב חינוך הסכימו לפחות.
יש אנשים שמתפשרים על פחות כי... צריך להביא משכורת הביתה, חושבים ששווים פחות, ...
 
נערך לאחרונה ב:
@Benjamin Willard מגיע להן אותו דבר ואף יותר.
זה מה שכתבתי.

זו לא קבוצת העצמה זו קבוצת למידה, אז למה שיט?
לא היה מפריע לי אם היו גברים, מהנסיון שלי (10 שיעורים) זה אחלה למי שצריך מסגרת מסוימת בשביל להתמיד.
למרות שאני על סף עזיבה, אם מישהו מעוניין לדעת מה הוא מפסיד אני מוכנה לשלוח את החומר שלומדים
את לא מכירות וכאלה?:)

כמה בחורות בלימודים שלי עשו מזה אישו פמיניסטי וקצת עלו לי על העצבים...

אני מניח שאם מישהי תתקדם מזה, אז זה סבבה...
 
הן ביקשו פחות, וקיבלו הצעות של בערך 5 פחות, וחתמו. למה להיות סתומות?!?!
הן לא סתומות, פשוט חינכו אותן מגיל צעיר שבנים יותר טובים מהן, שהן צריכות להסתפק במה שיש, ושהן צריכות להיות נחמדות לזולת ולא חס וחלילה להיות "אגרסיביות" או להאבק על זכויותיהן. אגב, אישה שדורשת מה שמגיע לה לעתים קרובות מתוייגת כאגרסיבית, תכונה שנחשבת לא נשית בעליל. אם היא לא דורשת, היא מתויגת כנראה כסתומה.

בכל זאת אתן רוב באוכלוסייה.
אנחנו מיעוט קטן במוסדות השלטון, ברבנות, בהנהלה של כמעט כל חברה, ובחברות הייטק באופן כללי. מה רלוונטי שיש הרבה נשים ברחוב אם כמעט אף אחת מהן לא נמצאת לידי במשרד ויכולה להבין אותי או יש לה בעיות דומות לשלי? ומה זה עוזר לי שאני רוב באוכלוסיה אם במשרד שלי אני כמעט האישה היחידה, וכשהבוס שלי מתנהג אלי לא יפה, אף אחד לא חושב שיש עם זה בעיה כי חושבים ש"מה הבעיה, את רוב באוכלוסיה"?

אני מציעה לך לנסות להפסיק לשפוט נשים על פי קריטריונים שמתאימים לאיך שאתה גדלת ולא לאיך שהם גדלו. אני מקווה שאתה לא חושב שמישהו שמדבר במבטא הוא סתום כי מה הבעיה לדבר כמו שאתה מדבר. הוא לא סתום, הוא פשוט למד שפה אחרת בילדותו. זה דומה - נשים גודלו וחונכו (ואולי זה אפילו ביולוגי, אני לא באמת יודעת) להתנהג בצורה מסוימת, שונה מאיך שאתה חונכת. אז כשהן מתנהגות אחרת ממך, זה לא כי הן סתומות. ואגב, אחת הבעיות שנשים מתמודדות איתן במקום עבודה גברי הוא בדיוק שיפוט כזה, שמניח שנשים צריכות להתנהג בדיוק כמו גברים ושאם הן לא אז הן סתומות.
 
@מרק עוגיות
טוב. את מבינה שזה ממקום אמפתי, או לפחות סימפתי. ואני מסתכל על זה מנקודת המבט שלי, ומהכלים (החברתיים) שאני מכיר, כי זה מה שאני יודע...

1. אני מקווה שאם יהיו לי בנות, "קבוצות להעצמה נשית" יראה בעיניהן כבזבוז זמן ואנרגיה. ושהן לא יזדקקו לשום העצמה.

2. יכולתי להשתמש במילה מתאימה יותר מ"סתומות". אבל אני חושב שזה מעביר את האבסורד יותר טוב. הקטע שתחרותיות ואגרסיביות זה חלק מחוקי המשחק בשוק העבודה. והשאלה אם זה טוב, רע, גברי, או נשי, היא חסרת משמעות. זה מה יש. ופשוט כואב לי (מכאיס?) לראות שתי ידידות שלי, יותר מוכשרות ממני, נפגעות, או מנוצלות, כי הן מפחדות להשתמש בכלים האלה ו"לשחק את המשחק".

3.
אנחנו מיעוט קטן במוסדות השלטון, ברבנות, בהנהלה של כמעט כל חברה, ובחברות הייטק באופן כללי.
לפחות בעיני, להתייחס לעצמך כמיעוט 'מוחלש' רק מנציח את זה וסתם מוביל לבכיינות... הפתרון הוא בפקולטה להנדסה, למדעי המדינה, ובלסגור את הרבנות...
ואגב, יש יותר ויותר נשים במקומות האלה... וזה באמת שינוי חיובי...
 
אני חברה בהמון קבוצות העצמה, ולא מתביישת.
למה אני צריכה את ה"שיט" הזה?
כי זה כיף לי ומקדם אותי ומלמד אותי דברים חדשים ומכניס לי כסף לכיס.
למה דווקא קבוצות נשים? כי הקבוצות של הגברים לא מזמינות אותי.
למה גברים לא מוזמנים לקבוצות שלנו?
בגלל שכשגבר רושם שהוא בז לנשים כמונו, ואף גבר אחר לא מרגיע אותו בזריז, זה מוציא לנו ת'חשק.

סבבה?
סבבה.
 
בגלל שכשגבר רושם שהוא בז לנשים כמונו, ואף גבר אחר לא מרגיע אותו בזריז, זה מוציא לנו ת'חשק.
+1
טוב. את מבינה שזה ממקום אמפתי, או לפחות סימפתי. ואני מסתכל על זה מנקודת המבט שלי, ומהכלים (החברתיים) שאני מכיר, כי זה מה שאני יודע...
הגיע הזמן להחליף דיסקט...הנשים, וביחוד אלו שכאן בפורום הן בעלות דיעה, ידע, הגיעו לכאן מרצונן ולא צריכות את האמפטיה...
 
אני מקווה שאם יהיו לי בנות, "קבוצות להעצמה נשית" יראה בעיניהן כבזבוז זמן ואנרגיה. ושהן לא יזדקקו לשום העצמה.
גם אני מקווה, מאד. אבל לי כבר יש בת. וכבר בגילה הצעיר (תחילת יסודי), בנים צוחקים עליה על דברים מסוימים, בגלל שלדעתם לא מתאים שהיא תעסוק בהם בגלל שהיא בת. והיא נעלבת, כמו כל ילד שצוחקים עליו. והעלבון הזה לא נמחק כשגדלים, במיוחד לא אם הוא חוזר על עצמו. ולא משנה כמה המשפחה שלה מסבירה לה שזה שטויות. אז לצערי הרב יכול מאד להיות שגם הבת שלי תזדקק להעצמה כשהיא תהיה גדולה. ואם היא תזדקק, אני מקווה מאד שהגברים סביבה לא יבוזו לה על זה.
 
להתייחס לעצמך כמיעוט 'מוחלש' רק מנציח את זה וסתם מוביל לבכיינות
גם אם זו האמת? לפעמים להתעלם מזה שאת מיעוט מוחלש הוא מה שמנציח את זה. כי כשאת לא מבינה שאותך חינכו אחרת, את לא מבינה איך הגברים במקום העבודה שלך מצליחים להרוויח יותר ממך, ואת לא מבינה איך לשנות את זה. את לא מבינה שהם לא חיכו שיציעו להם העלאה אלא דרשו אותה. זה, אגב, אחד הדברים שקבוצות העצמה נשית מלמדות - איך להסתדר בעולם שבו צריך לדרוש. אז אם מכעיס אותך שהחברות שלך לא יודעות לעשות את זה, אולי דוקא אתה צריך לשמוח אם הן ילכו לקבוצות העצמה נשית שבהן ילמדו את זה (לא מתחייבת שמלמדים זאת בכל קבוצה כזאת, אבל בחלק מהן בודאות כן).

ולגבי "בכיינות" - מה רע בלבכות כשמשהו רע? בכי זה טוב, מאפשר לאוורר רגשות ובדרך כלל מרגישים יותר טוב אחר כך. כמו שאותי חינכו להיות נחמדה ולהסתפק במועט, ככה אותך חינכו שלבכות זה רע. אז לא, זה לא רע וזה לא גנאי לבכות. זה לא צריך לבוא במקום מעשים - אבל זאת בדיוק מטרת קבוצות ההעצמה שאתה כל כך מזלזל בהן.
 
אני תמיד זוכר שחלק מהעובדה שהמחשבים שעליהם אני עובד נבנו על ידי כולם...
גברים ונשים.
(זה קל אצלי, כשהצוות מורכב מ-נשים ואנוכי.)
נשות מפתח כדוגמת - https://en.wikipedia.org/wiki/Grace_Hopper, https://en.wikipedia.org/wiki/Margaret_Hamilton_(scientist)
או הסיפור שיוצא עכשיו על המתמטיקאיות השחורות שעבדו בנאס"א בזמנו.
אנשים שמבטלים כ-50% מהאוכלוסיה... זו בעיה.
מדינות באסיה שמפילות תינוקות ממין נקבה, זו בעיה עתידית.

נ.ב.
בזמנו נשים וגברים היו שווים בתעשיה.
עד שנות ה-80, אז מחשבים נכנסו הביתה והמחשב תפס את תפקיד "משחקים לבנים" בזמן שבנות הופנו לשחק בבובות.
שלא לדבר על עידוד בנים ללמוד מדעים ונשים "מדעי הרוח".
 
אז לצערי הרב יכול מאד להיות שגם הבת שלי תזדקק להעצמה כשהיא תהיה גדולה. ואם היא תזדקק, אני מקווה מאד שהגברים סביבה לא יבוזו לה על זה.
גם אם זו האמת? לפעמים להתעלם מזה שאת מיעוט מוחלש הוא מה שמנציח את זה. כי כשאת לא מבינה שאותך חינכו אחרת, את לא מבינה איך הגברים במקום העבודה שלך מצליחים להרוויח יותר ממך, ואת לא מבינה איך לשנות את זה. את לא מבינה שהם לא חיכו שיציעו להם העלאה אלא דרשו אותה. זה, אגב, אחד הדברים שקבוצות העצמה נשית מלמדות - איך להסתדר בעולם שבו צריך לדרוש. אז אם מכעיס אותך שהחברות שלך לא יודעות לעשות את זה, אולי דוקא אתה צריך לשמוח אם הן ילכו לקבוצות העצמה נשית שבהן ילמדו את זה (לא מתחייבת שמלמדים זאת בכל קבוצה כזאת, אבל בחלק מהן בודאות כן).
קיבלתי. צודקת. חשבתי על זה, אחרי שכתבתי את התגובה הקודמת שלי, שאני בעצם מנמק את הצורך בקבוצות כאלה.

והצורה שהתנסחתי בה הייתה קשה מידי.
 
Back
למעלה