• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

למה הדולר ויורו מתחזקים בניגוד למגמות בעולם?

  • פותח הנושא פותח הנושא munmun
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

munmun

משתמש רגיל
הצטרף ב
5/9/18
הודעות
494
דירוג
137
מישהו יכול להסביר את המגמה?
 
מה הכוונה? לא יתכן מצב שכולם מתחזקים...
 
אנשים קונים כסף תמורת מניות (מוכרים מניות במילם אחרות), אז מכיר הכסף עולה.
 
מוכרים מניות בכל העולם חוץ מישראל?
אני מניח שגם בישראל מוכרים, אבל אנחנו שוק קטן יחסית לאירופה וארה"ב. בנוסף בגלל המלחמה קשה להפריד משתנים כשזה נוגע לשקל, יכולות להיות עוד סיבות.
 
זאת השאלה בעצם, למה השקל נחלש
אין בטחון שהפסקת אש/עסקת החטופים תמשך.

החותים חזרו לפעול נגד ספינות ישראליות (וסביר להניח יחזרו לטילים אם לא תמשך הפסקת האש)

ראש הממשלה ממשיך בהרס המדינה ועושה את אותו תרגיל של הקלטת הלוהטת שעשה לדוד לוי , הפעם על השב"כ.

מהפכה משפטית בפול גז.

...השאלה לא למה השקל נחלש, אלא למה כ"כ מעט ,חוץ אולי מהדולר להם יש גם בעיות דומות רק בלי מלחמה וחטופים.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
בתקופה של ירידות בשווקים הבינלאומיים, השקל נחלש (ולהיפך).
זה קורה משום שהמוסדיים בארץ, אשר אמורים להחזיק חשיפה קבועה מסוימת לחו"ל, צריכים למכור שקלים בשביל להתאים את החשיפה.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
A מישהו מבין למה שערי הדולר והאירו עלו בצורה חדה שוק ההון 8
S למה שער הדולר לפי בנק ישראל נמוך משער הדולר בפועל? שוק ההון 2
ה במסגרת פינתנו, נוסו על נפשותיכם, או למה לא לתת לגופים מוסדיים לנהל את הכסף שלכם שוק ההון 9
מ למה לא נותנים לי להגיש החזר מס מיסים 15
S למה לא לחיות מהלוואות? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 18
G האלטרנטיבה הסודית ל-S&P 500? למה כולם מתעלמים ממסלול 'מניות סחיר' בפנסיה? שוק ההון 62
J למה פרישה מוקדמת לא מעניינת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 10
A שוק העבודה שייך לצעירים למרות שהם פחות יציבים, למה ? אוף טופיק 35
M חישוב מס הכנסה (ידני ועם מחשבונים) לא תואם למה שמופיע בתלוש שכר מיסים 1
P חברות פיננסים אוהבות להפנות אנשים ל"סוכן" לשאלות. למה? צרכנות פיננסית 2
MichaelScott פער של 0.7% בין ריבית המשכנתא שהייתי אמור לשלם למה שאני משלם בפועל נדל"ן 27
P למה פריסת מס שבח מבטלת את תקרת ה-25% מס? מיסים 22
מ למה במסחר המוקדם בחו"ל לא רואים בהיצע וביקוש את כל ההוראות שוק ההון 0
ס מענק עם כלביא - עזרו לי להבין למה אני לא זכאי מיסים 2
N למה אני נדרש לשלם ריבית והצמדה למרות שהגשתי דו"ח בזמן? מיסים 19
R למה אין מבנה דירה אופטימלי נדל"ן 22
ע הפניקס עוקב S&P - למה רק כ- 13 אחוז מההרכב הוא מנייתי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
ב למה יש כל כך הרבה משקיעים אקטיבים? שוק ההון 138
ב למה התוחלת הריאלית של מניות חיובית? שוק ההון 13
א למה דווקא S&P 500? שוק ההון 140
מוריה פרישה מוקדמת - למה זה מדכא אותי פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 19
ב למה אני מרוויח כסף בתור בעל מניות שוק ההון 19
F למה אנשים לא בונים ממ״דים בדירות קיימות? נדל"ן 30
א למה בנסח טאבו כבר לא מצוין סכום המשכנתא? נדל"ן 2
I דיווח על ברוקר זר והגיע פנקס מקדמות - למה? מיסים 2
M למה בעצם "המשפחה הישראלית" מעדיפה את שכונות המגורים החדשות? נדל"ן 104
M למה המערכת דורשת סכום גבוה בהרבה ממה שהקרן עולה בפועל? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
P רשימת נכסי מסלולי השקעה - למה הפורמט החדש "מאוחד"? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
ח אם המוסדיים לא מכים את השוק, למה אתה חושב שתצליח? שוק ההון 151
U Good till cancel Trailing limit order - למה לא בעצם? שוק ההון 3
ת למה משקיעים פרטיים לא יכולים להלוות כסף לבנק ישראל? שוק ההון 5
M למה יש המלצות להימנע ממסלולים צמודי מדד נדל"ן 19
א בעקבות הפוסט "למה הפסקתי את הביטוח הסיעודי שלי" דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 8
E למה אין תורים להנפקת תעודות זהות ? אוף טופיק 101
חתול לילה למה הפסקתי לאהוב אג"ח שוק ההון 176
B למה לא כולם לוקחים "הלוואות box spread"? שוק ההון 192
א למה אין אימות דו־שלבי? שוק ההון 12
א למה לא אוהבים קרנות ישראליות? שוק ההון 42
P שינויים גדולים בהכנסות המדינה מקרקעות - למה? נדל"ן 0
B למה לא כדאי לפתוח בIBKR חשבון ישר על פני בית השקעות ישראלי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 25
D למה אנשים מתכוונים כשהם אומרים לתזמן את השוק פוסטים מאיכות נמוכה 18
ד למה מסלולי קופות הגמל להשקעה מנוהלים אקטיבית? שוק ההון 10
I למה מחירי הדיור בישראל הם בועה? נדל"ן 145
Skorzec למה בעצם לא למכור בירידות? שוק ההון 51
TheTieMan שאלה | למה אי אפשר למדוד ערך מטבע ביחס לעצמו? שוק ההון 7
א למה קרן כספית ממוסת ריאלית ? שוק ההון 2
ריש-לקיש פיזור גאוגרפי: למה לא להחזיק את כל הכסף בישראל דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 0
R למה החברה החילונית נראית כאילו היא מנסה להכחיד את עצמה? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 11
ט למה השטחים של 1967 שונים מאלה של 1948? אוף טופיק 61
I למה דירות עלו כל כך הרבה? נדל"ן 280

נושאים דומים

Back
למעלה