• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

להתמיין ליותר ממקום עבודה אחד במקביל

gooli

משתמש רגיל
הצטרף ב
28/6/20
הודעות
73
דירוג
39
היי, זאת בטח סיטואציה שקורית להרבה אנשים.
מתמיינים ליותר ממקום עבודה אחד במקביל, מקבלים תשובה חיובית מאחד מהם ומהשני (או השלישי) עוד מחכים.
המקום שקיבלתם ממנו תשובה חיובית הוא מקום שרציתם בעדיפות נמוכה יותר אבל עדיין מוכנים לעבוד בו, מצד שני כן רוצים לחכות קצת ולראות אם יש תשובה מהמקום הטוב יותר בעיניכם.
מה נקודת הזמן בה אתם "חותכים" את זה? בסופו של דבר יש סיכוי שאם תסרבו למקום שקצת פחות רציתם (או אם תתמהמהו בתשובה והוא יבטל את ההצעה מצידו), תקבלו גם תשובה שלילית מהמקום שרציתם יותר ואז תשארו בלי כלום.
 
אתחיל ואומר שלדעתי זו אחלה סיטואציה להיות בה.
אני הייתי פונה אל מקומות העבודה בעדיפות היותר גבוהה לאחר קבלת ההצעה ואומר להם, בצורה יפה כמובן, שיש לי עוד הצעות ושלמרות זאת אני חושב שהמקום עבודה שלהם הוא הכי נפלא בעולם ואני כן הייתי רוצה לעבוד אצלם, ולכן אני פונה אליהם לפני שאני מקבל את הההצעה מהחברה השנייה. ובעקבות כך, מבקש לזרז את תהליך המיון כי החברה השנייה ביקשה תשובה בזמן הקרוב. כמובן שהייתי מדבר עם החברה השנייה ואומר להם שאני עוד צריך לחשוב על זה. זה מאוד תלוי קונטקסט, יש תפקידים שיכולים לחכות עד שייאישו אותם ויש תפקידים שהם יותר קריטיים. אז אם יש ידע על דחיפות האיוש זה עוזר.

אם את שואלת ספציפית לגבי מסגרת זמן מסוימת, הייתי אומר שמעבר לשבועיים זה כבר ממש למשוך אותם (אומר זאת בידיעה מלאה שלחברות אין בעיה לעומת זאת למשוך עובדים גם מעבר לכך....)
 
אני נתתי שבוע מהרגע שהודעתי שיש לי הצעה. אם המנהל המגייס רוצה, הוא ימצא את הדרך לזרז את זה או לפחות יתן עדכונים על התהליך. גם ככה לוקח יומיים שלושה להתמקח על התנאים.
 
Back
למעלה