klayhamn
משתמש בכיר
- הצטרף ב
- 2/4/19
- הודעות
- 1,544
- דירוג
- 2,224
האם הבחנתם לאחרונה בבעיות שעושה הבנק ב-LOGIN?
הייתי רשום בעזרת הכתובת ומס' הטלפון של חבר - אבל עד היום תמיד יכולתי לקבל AUTH CODE (לצרכי כניסה - בפעמים הנדירות שנכנסתי מהמחשב ולא עם טביעת אצבע מהטלפון) למייל.
עכשיו, אחרי שנהרס לי הטלפון והחלפתי לאחד חדש, ניסיתי להתקין עליו אבל נזכרתי שצריך לעשות איזה טריק מטומטם עם ה-PLAY STORE כי האפליקציה שלהם לא מאונבלת בארץ -
אז פשוט נכנסתי מהמחשב בינתיים - ופתאום הוא ביקש ממני לשלוח סמס לטלפון של החבר.
החלטתי שנמאס לי - ועשיתי מספר אמריקאי (ב-2 דולר לחודש) ב-CALLCENTRIC או איך שלא קוראים לזה, הוספתי אותו לחשבון שם (אחרי שהחבר עזר לי להכנס) - וחשבתי שבכך נגמרה הסאגה. אבל אז, כשבאתי להתחבר מהנייד (אחרי שפיצחתי את הקשקוש עם ה-PLAYSTORE) - הוא שוב ביקש לשלוח סמס רק למס' של החבר.
אז נכנסתי שוב מהמחשב, ומחקתי את המס' של החבר משם, מתוך תקווה (נאיבית) שזה "יכריח" אותו להשתמש במספר החדש.
במקום זה, עכשיו הוא פשוט מורה לי להתקשר לתמיכה שלהם כדי לקבל קוד .
40 פאקינג דקות הייתי איתם על הטלפון, ובסוף השורה התחתונה שלהם היא ש-"הטלפון החדש שהוספת מעודכן במערכת, אבל לא מספיק מעודכן כדי לאפשר כניסה איתו".
עשיתי אסקלציה למנהלת - וגם היא חזרה על אותו קשקוש. היא אשכרה אמרה לי לנסות שוב עוד שבוע או שבועיים בתקווה שעד אז המספר יהיה "מספיק מעודכן במערכת".
אז כרגע נותרתי עם חיבור במחשב בלבד שעובד רק בזכות ה-REMEMBER THIS COMPUTER. אם ימחקו לי העוגיות או משהו מהדפדפן - אין יותר גישה לחשבון בכלל.
מישהו נתקל בתופעה הזו או משהו דומה לזה???
האם כדאי לי פשוט להוציא משם את כל הכסף ל-IB או משהו... ? למרות שבטח גם זה לא יעבוד בלי AUTH...
הייתי רשום בעזרת הכתובת ומס' הטלפון של חבר - אבל עד היום תמיד יכולתי לקבל AUTH CODE (לצרכי כניסה - בפעמים הנדירות שנכנסתי מהמחשב ולא עם טביעת אצבע מהטלפון) למייל.
עכשיו, אחרי שנהרס לי הטלפון והחלפתי לאחד חדש, ניסיתי להתקין עליו אבל נזכרתי שצריך לעשות איזה טריק מטומטם עם ה-PLAY STORE כי האפליקציה שלהם לא מאונבלת בארץ -
אז פשוט נכנסתי מהמחשב בינתיים - ופתאום הוא ביקש ממני לשלוח סמס לטלפון של החבר.
החלטתי שנמאס לי - ועשיתי מספר אמריקאי (ב-2 דולר לחודש) ב-CALLCENTRIC או איך שלא קוראים לזה, הוספתי אותו לחשבון שם (אחרי שהחבר עזר לי להכנס) - וחשבתי שבכך נגמרה הסאגה. אבל אז, כשבאתי להתחבר מהנייד (אחרי שפיצחתי את הקשקוש עם ה-PLAYSTORE) - הוא שוב ביקש לשלוח סמס רק למס' של החבר.
אז נכנסתי שוב מהמחשב, ומחקתי את המס' של החבר משם, מתוך תקווה (נאיבית) שזה "יכריח" אותו להשתמש במספר החדש.
במקום זה, עכשיו הוא פשוט מורה לי להתקשר לתמיכה שלהם כדי לקבל קוד .
40 פאקינג דקות הייתי איתם על הטלפון, ובסוף השורה התחתונה שלהם היא ש-"הטלפון החדש שהוספת מעודכן במערכת, אבל לא מספיק מעודכן כדי לאפשר כניסה איתו".
עשיתי אסקלציה למנהלת - וגם היא חזרה על אותו קשקוש. היא אשכרה אמרה לי לנסות שוב עוד שבוע או שבועיים בתקווה שעד אז המספר יהיה "מספיק מעודכן במערכת".
אז כרגע נותרתי עם חיבור במחשב בלבד שעובד רק בזכות ה-REMEMBER THIS COMPUTER. אם ימחקו לי העוגיות או משהו מהדפדפן - אין יותר גישה לחשבון בכלל.
מישהו נתקל בתופעה הזו או משהו דומה לזה???
האם כדאי לי פשוט להוציא משם את כל הכסף ל-IB או משהו... ? למרות שבטח גם זה לא יעבוד בלי AUTH...