• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

לבטים בעקבות פגישת ייעוץ עם עו"ד

  • פותח הנושא פותח הנושא Eleanta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Eleanta

משתמש סולידי
הצטרף ב
9/4/24
הודעות
78
דירוג
7
נפגשתי היום עם עו"ד נחשב.זו הפעם הראשונה והאחרונה שאני נפגשת עם עו"ד בליגה שלו, משום שפגישת ייעוץ כשלעצמה היא מאד יקרה.
הוא נשמע מאד אופטימי ומבטיח, מבלי להתעמק כלל בפרטי התיק, שאת חלקם הוא פגש לראשונה במהלך הפגישה עצמה. כשביקשתי להאריך בדברים בנקודות מסוימות הרגשתי שאני מטריחה אותו. בניגוד לעורכי דין אחרים שהקשו ודרשו בפרטי התיק, חלקם ביקשו להתייעץ עם קולגות בכמה סעיפים שקשורים בתיק, בפרט באותנטיות של הצוואה והעיתוי של מציאתה והשיהוי שחל מאז, וחזרו אלי בהמשך, ובאופן כללי היו סבלניים יותר וחקרנים הרבה יותר ואופטימיים פחות.
בסיום הפגישה שאלתי באשר למבנה השכ"ט ולאפשרות לגבי שכ"ט מותנה. הוא השיב מיד ובקצרה - 60 אלף פלוס 10 אחוז.
יצאתי מהפגישה באופוריה. ברוב כסילותי לא עמדתי על כך שהוא מתכוון ל-60 אלף ו-10% מהנכס שבמחלוקת כולו. חשבתי שהוא מתכוון ל-10% מהרווח. אני בהחלט יכולה לעמוד בשכ"ט. זה יוצא כנראה 250-300K. אבל מה מותנה כאן? הוא יכול לזרוק אותי לכלבים ברגע שהתחייבתי לתשלום שמוסכם כבר מראש. אם אני מפסידה את התיק אני יכולה להידרש גם לתשלומים נוספים כמו הוצאות משפט, או שתיגרם לי עוגמת נפש משום הזמנה לעדות או תעלולים אחרים שהצד השני עלול לעולל. הנקודה היא שהשכר של העו"ד כבר מובטח ואין לו שום תמריץ להוסיף ולהגן על ענייני.
יש לי נסיון מאד עגום עם עו"ד יקר ויוקרתי שעקץ את אמי ע"ה ואותי בסדרי גודל של פרשת בסרגליק, ובעבר הרחוק יותר אחי שכר את שירותיו של עו"ד חשוב ונחשב בתחום המשפט הצבאי, פצ"ר לשעבר, והופקר על ידו באופן מזעזע.
אז בקיצור אני מתלבטת איך להמשיך מכאן.
האם לדעתכם חששותי מוצדקים, עד כמה זה חשוב לעמוד על כך שלפחות חלק משכר הטרחה יהיה מותנה ברווח, ועד כמה זה מקובל?
אשמח לשמוע חוו"ד של חברי הפורום.

תודה מראש.
 
נערך לאחרונה ב:
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
B לבטים בנוגע לבחירת מסלול קריירה התפתחות אישית 9
ח לבטים לגבי דירת מגורים + דירה להשקעה נדל"ן 17
Y לבטים לפני רכישת דירה ראשונה להשקעה נדל"ן 0
ג לבטים של בן 22 יומני מסע אישיים 8
W לבטים לגבי התנהלות עם דיירים שוכרים בדירה שלי נדל"ן 21
niceguy23 השקעת lump sum בזמנים של all time high - לבטים שוק ההון 49
הרציני לבטים בקניית נכס מסחרי נדל"ן 2
א לבטים בהשקעה במדד S&P שוק ההון 8
The Stoic לבטים של דירה ראשונה נדל"ן 52
המהנדל לבטים לקראת כניסה לעסקי הנדל"ן נדל"ן 17
ז איך בוחרים קופת גמל להשקעה? לבטים ומחשבות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 11
S דירה במחיר למשתכן בדרום ללא משכנתא - לבטים נדל"ן 5
A דירה להשקעה - לבטים נדל"ן 14
O לבטים לגבי קניית דירה להשקעה בפריפריה נדל"ן 8
I שאלות למנוסים שבחבורה + שיתוף לבטים וחששות שוק ההון 23
C לבטים לגבי מעבר לעוסק מורשה צרכנות פיננסית 8
J לבטים התפתחות אישית 1
Myrath לבטים יומני מסע אישיים 102
C עבודה בהיי טק - לבטים התפתחות אישית 10
A לבטים על השקעה שוק ההון 0
א שלוש שאלות בעקבות דוח רבעוני בפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 32
guesto ירידת מחיר בעקבות חלוקת דיבידנד שוק ההון 83
ז יציאה לפנסיה מוקדמת בעקבות אילוצים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
הירהורים האם זה נכון לעשות ביטוח שארים בפנסיה? מתלבט בעקבות פידבק שקיבלתי מסוכן פנסיוני. פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 26
Echelon שאלות לגבי זכיה בהגרלת המשך של "דירה בהנחה" בעקבות ביטול של זוכה אחר נדל"ן 11
A מס על תשלום בעקבות איחור במסירת דירה מיסים 9
S התנהלות חכמה במט"ח בעקבות היחלשות הדולר שוק ההון 59
F דמדומי ה-IRA בקופות גמל פנסיוניות - דיון בעקבות תקנות מוצעות יוני 2025 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
נ בעקבות הטלת המכסים שוק ההון 34
R הכנסת כסף חדש - בעקבות הירידות שוק ההון 10
L החזרי ביטוח לאומי בעקבות מכירת מניות RSU מיסים 5
א בעקבות הפוסט "למה הפסקתי את הביטוח הסיעודי שלי" דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 8
N שינויי מיסוי - בעקבות מלחמת חרבות ברזל - האם פגיעה רטרואקטיבית אפשרית אוף טופיק 15
L מעבר דירה בעקבות ריב שכנים נדל"ן 2
א מה עשיתם בעקבות המצב בארץ? (בעיקר מבחינת מט"ח) שוק ההון 46
G משיכת קרן פנסיה בעקבות מעבר לחו״ל פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
V פרשת דרכים כלכלית בעקבות זוגיות והקמת משפחה (אשמח להתייחסויות) יומני מסע אישיים 41
S מיטב מסלול פסיבי מחקה מדדי מניות - האם יש עדכון לגבי החשיפה החדשה של המסלול בעקבות הרפורמה של רשות שוק ההון? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
M איך לצמצם את הנזק בעקבות עליית מע״מ? נדל"ן 5
S תביעה עצמאית של הביטוח בעקבות תאונת דרכים מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 11
C הייטקיסטים - איך אתם מתמודדים עם תיק השקעות ריכוזי בעקבות RSU? שוק ההון 12
M משיכת כספי פנסיה בעקבות נכות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
ס השקעה ב-SCHG בעקבות הפוסט על השקעות לילד דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 11
א חיסכון לילדים בib (בעקבות הפוסט האחרון בבלוג) דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 50
מ מכירת קרן כספית ביום האחרון בשנת המס בעקבות מעבר לתושבות מס אמריקאית מיסים 4
A החזר שכירות בעקבות איחור נדל"ן 11
R החזר מס רווח הון ששולם בעקבות הפסד הון בשלב מאוחר יותר מיסים 1
ב אגח מומלץ בעקבות נתוני אינפלציה/ריבית שוק ההון 1
deussex שאלה על טיפול בקרנות גמל (ולא רק) בעקבות רלוקיישן לארה"ב פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
A מחשבות על קניה חודשית IRA בעקבות המלחמה שוק ההון 31

נושאים דומים

Back
למעלה