• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

כמה עולה לכם הרכב בחודש?

נעם בלה בלה

משתמש בכיר
הצטרף ב
18/10/18
הודעות
2,044
דירוג
2,191
יש פה הרבה אנשים שבמעקב צמוד אחרי ההוצאות שלהם, אז יש פה אפשרות להוציא תובנות מעניינות. בבקשה רק מי שבאמת במעקב ולא ניחושים.

אשמח אם תשאירו תגובות תמציתיות שכוללות את דגם הרכב ושנת הייצור, והוצאה חודשית ממוצעת (נקודת בונוס למי שיפריד עם ובלי עלות הדלק).

למען הסר ספק, אני לא שואל על עלות הרכב עצמו, אלא כל המסביב: טסט ואגרות, ביטוחים, טיפולים שוטפים, בלת"מים ותקלות, פרונט, צמיגים, שטיפה, דלק (בגלל שאני מנחש שזה הסעיף העיקרי כאמור אשמח אם זה יהיה בנפרד).
 
יש פה הרבה אנשים שבמעקב צמוד אחרי ההוצאות שלהם, אז יש פה אפשרות להוציא תובנות מעניינות. בבקשה רק מי שבאמת במעקב ולא ניחושים.

אשמח אם תשאירו תגובות תמציתיות שכוללות את דגם הרכב ושנת הייצור, והוצאה חודשית ממוצעת (נקודת בונוס למי שיפריד עם ובלי עלות הדלק).

למען הסר ספק, אני לא שואל על עלות הרכב עצמו, אלא כל המסביב: טסט ואגרות, ביטוחים, טיפולים שוטפים, בלת"מים ותקלות, פרונט, צמיגים, שטיפה, דלק (בגלל שאני מנחש שזה הסעיף העיקרי כאמור אשמח אם זה יהיה בנפרד).
0
 
בערך 700-800 שקל בחודש כולל דלק טסט ביטוח והכל (ממוצע תיקונים וכו).

עם כל הכבוד לחיסכון איכות חיים לא פחות חשובה ומתי שאני יכול אני משתמש באוטובוס.
 
I30 CW 2010
נוסע בערך 7500 ק"מ בשנה
900 לחודש כולל הכול(ממוצע של שנתיים)
דלק 360 בערך
 
יונדאי i20 שנת 2012, סביבות 10,500 ק"מ בשנה בממוצע על פני כל התקופה.
ב-2017 זה היה 820 בחודש (350 דלק), ב-2018 זה היה 880 בחודש (380 דלק), עדיין לא טרחתי לסכם את הגליון הוצאות של 2019.
זה לא כולל הוצאות על חניונים פה ושם ולא כולל הוצאות תחבורה אחרות (עדיין משתמש בתחבורה ציבורית כשזה עדיף על רכב).
 
נערך לאחרונה ב:
יש לי פורד פוקוס 2009.

דלק כ-250 בחודש,
טסט 1400 לשנה או 120 לחודש,
ביטוח 4000 לשנה או 330 לחודש.

סה"כ כ-700 ש"ח לחודש.

החל משנה הביטוח ירד בחצי וגם הטסט ירד קצת.

רוב הנסיעות שלי הן לחדר כושר בעיר וזה ממש רוצח אותי מבחינת דלק.

עוד חודש כשיתחיל להתחמם אני אסע לשם בקורקינט ואני חותך גם את הוצאות הדלק בחצי.

בקיץ הייתי מתדלק פעם בחודשיים.

ירידת ערך זניחה עד אפסית, לא מטפל, ובינתיים גם אין תקלות.
 
יש מחשבון נחמד פה. הוא כולל בחישוב גם תשואה אלטרנטיבית, כלומר: תשואה שהיית מקבל אם לא היית זורק כסף על רכב. אני אישית, בניגוד לדעה הרווחת חושב שלהחזיק רכב חדש מהחברה ולא משומש זה גם נוח וגם כלכלי יותר. ההפרש השנתי בערך 2000 ש"ח במקרה שלי וגם זה כנראה מתקזז עם בלת"מים ומוסכים שלרכבים ישנים יש.
 
בערך 1000 ש''ח לחודש כולל דלק וירידת ערך (טויוטה קורולה 2006 - תשרוד לנצח).
 
מוזמן לקרוא את הפוסט שלי פה שמפרסם עלויות של מגוון רכבים משנים שונות עם נסועה ממוצעת משתנה
 
מיצובישי ספייס סטאר 2014
ביטוח 5100/12
דלק 300 בממוצע
טסט 1000
טיפול, מוסך, תיקונים גג 3000 לשנה בממוצע ב3 שנים שהרכב אצלי
ירידת ערך אין לי שמץ.. אולי 3000 בשנה
ערכה שלי סביב 1300 בחודש בממוצע

יש לקחת בחשבון שאנחנו זוג
ואם הייתי לבד לא הייתי קונה רכב בוודאות
 
השנה יצא לי בערך 950 לחודש, כולל ביטוח חובה+ג(~300), טיפולים(~300), טסט + אגרות(~100), דלק(~250)
סובארו B3, שנת 2009. בערך 7000 ק"מ השנה.
 
יש לנו שני רכבים אחד היה ליסינג תפעולי (פרטי) ולכן כלל טיפולים ביטוח וטסט והשני היה פרטי.
ההוצאות הן חודשיות (ממוצעות) לשנת 2019:
סה״כ מספר ק״מ שנתי לרכב הפרטי: 26,823 ק״מ (ממוצע חודשי: 2,235 ק״מ). אין לי מידע לגבי הרכב בליסינג אבל זה דומה אולי אפילו קצת יותר.
דלק לשני רכבים - 1777₪ (ממוצע לרכב אחד - 888₪)
הוצאות קבועות (ביטוח חובה, ביטוח מקיף, רשיון וטסט) רק לרכב הפרטי- 486₪
טיפולים לרכב (רק לרכב הפרטי) - 251₪
חניה/חניונים/כביש 6 לשני הרכבים - 168₪ (ממוצע לרכב אחד - 84₪).

סה״כ הוצאות חודשיות לרכב הפרטי - 1,709₪.
(לא כולל עלות קניית הרכב)
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אשמח אם תשאירו תגובות תמציתיות שכוללות את דגם הרכב ושנת הייצור, והוצאה חודשית ממוצעת (נקודת בונוס למי שיפריד עם ובלי עלות הדלק).
יונדאי i35, 2015.
אגרה: 1604 שנתי או ~134 חודשי
טסט: 96 שנתי או 8 חודשי
ביטוח מקיף:1900 שנתי או ~158 חודשי
ביטוח חובה: 1200 שנתי או 120 חודשי
טיפולים (לפי 2019, היה כל מיני דברים יקרים יותר ופחות, אני רושם הכל, מוישירים עד לרצועות): יצא 190 לחודש
וכמובן דלק (אני רוצה את הבונוס שלי): ~ 800 בחודש
סך הכל בחודש:1410 ש"ח.
לא כללתי ירידת ערך כי אני לא עוקב אחרי זה, לכשיהיה רלוונטי אבדוק.
חניונים וחנייה פחות רלוונטי ודיי נדיר.
כביש אגרה - בחירה שלנו, כ-120 ש"ח בחודש.
קצת רקע, הנהג העיקרי ברכב זו אשתי, היא מורידה אותי בעבודה (ולעיתים גם אוספת), זה כולל פיזור ילדים. יום שגרתי זה כ-30 ק"מ סך הכל.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ר האם אפשר לקנות תווים לרמי לוי/שופרסל בקבוצת רכישה עם הנחה? וכמה עולה לחברה לרכוש? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 14
איליה עולה לרגל בפעם הראשונה לאומהה השנה התפתחות אישית 3
M למה המערכת דורשת סכום גבוה בהרבה ממה שהקרן עולה בפועל? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
hommie כמה עולה למות? אוף טופיק 24
I נסיעה ברכב של עולה חדש מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 0
tetanos עולה חדש פטור ממס על השקעות בחו"ל - גם על תעודות זרות נסחרות בארץ? מיסים 13
M למה המנייה עולה ויש הפסד יומי? פוסטים מאיכות נמוכה 1
מ מדד עולה אבל קרן יורדת? שוק ההון 3
E יש לי עסק עונתי. בזמן שאין עבודה תמיד עולה לי לשלב בעוד קריירה. מה אומרים? אוף טופיק 5
A יתרונות למשקיע הסולידית בסביבת אנפלציה וריבית עולה צרכנות פיננסית 10
הסוליd ירידת קרן כספית בסביבת ריבית עולה שוק ההון 4
א וועדת הכספים: "הצעת החוק הראשונה תהיה: כשהריבית עולה, ריביות המשכנתאות לא יעלו" פוסטים מאיכות נמוכה 60
A כמה סוגיות בנושא הלוואות \ מחזור הלוואות בתקופת פריים עולה נדל"ן 3
גימפל מי מרוויח כשריבית הפריים עולה? פוסטים מאיכות נמוכה 5
I לא מבין את תיאוריית "השוק תמיד עולה בטווך הארוך" שוק ההון 88
A התלבטות על רכישת בית בתקופת ריבית עולה נדל"ן 39
י מינוף כשהריבית עולה נדל"ן 28
W מינוף ע''י הלוואות פריים בתקופת אינפלציה וריבית עולה אוף טופיק 1
I איך החייה הזו עלולה להתנהג בסביבת ריבית עולה ואינפלציה גואה: אג"ח בריבית משתנה צמוד מדד? שוק ההון 2
T אג״ח צמוד מדד 2-5 בתקופת אינפלציה וריבית עולה שוק ההון 16
A איך לקנות בית בשוק עולה ולא לשלם יותר מדיי נדל"ן 13
M איך לא למכור דירה בזול מידי בשוק עולה נדל"ן 15
שם משתמש בעייתי האם חברה מרוויחה מזה שערך המניות שלה עולה? שוק ההון 16
שם משתמש בעייתי האם זה שהשקל עולה ביחס לדולר יכול להשפיע על כדאיות של מדד s&p500? שוק ההון 2
א כמה עולה ייפוי כוח נוטריוני, והאם זה משנה אם זה עבור הבנק? צרכנות פיננסית 6
c881 מידי פעם עולה שאלה לגבי לרכוש דירה עם בני משפחה פוסטים מאיכות נמוכה 22
O מישהו יכול להסביר איך אלטשולר ishares S&P עולה 14/01/2021 היום 2% שוק ההון 5
G ביטקויין יורד 0.40% ותעודה עוקבת gbtc עולה 9% שוק ההון 2
קירכהוף ערן זהבי - "החיים זולים - הפוזה עולה כסף" אוף טופיק 17
פ למה הביקוש למניה עולה כשחברה רווחית? שוק ההון 74
A כמה עולה לפתוח בנק \ ברוקר בארץ שוק ההון 26
O המדד עולה - אבל הקרן המחקה יורדת שוק ההון 4
J לברוח כשמדד הפחד עולה, לחזור כשהוא יורד שוק ההון 49
ת כמה עולה כיסוי נכות בקרן פנסיה? צרכנות פיננסית 8
ת רמת החיים, משהו לא מסתדר לי. המצב הכלכלי קשה ורמת החיים עולה? אוף טופיק 305
Y כמה עולה לגדל ילד צרכנות פיננסית 18
Trevor עוד מסע עולה ע"ג דפי הפורום יומני מסע אישיים 29
O שמנייה עולה ב-10 אחוז, זה 10 אחוז ממה בדיוק ? שוק ההון 15
Jenia29 בימי שישי הבורסה בדר"כ עולה שוק ההון 63
C דיכאון קל- איך מטפלים/כמה עולה פסיכולוג ? אוף טופיק 2
ל השקעה במניות בזמן שהריבית עולה. שוק ההון 6
amikal איזה אפיקי השקעה צפויים לעלות כשהריבית עולה? שוק ההון 6
ע השקעה ב-REITs בסביבת ריבית עולה שוק ההון 7
V כמה עולה לבנות בית (קרקע) על מגרש קיים? נדל"ן 26
H למה האירו עולה? שוק ההון 4
yortem כמה עולה ה'מסביב' (מסים וכו') בבניית דירה? צרכנות פיננסית 3
חתול לילה חדשות טובות - הדולר עולה ! שוק ההון 10
ב אפשרויות השקעה בשווקים בו הריבית עולה שוק ההון 10
I אז איך האינפלציה לא עולה? אוף טופיק 36
ר אילו אפיקי השקעה צפויים לעלות כשהריבית עולה? שוק ההון 44

נושאים דומים

Back
למעלה