נשמע לו הגיוני מאוד...
הוא רוצה לנעול רק "קצת" ירידות ולברוח לפני הגליץ' הגדול, הרבה לפני שכולנו פה נשארים רק עם תחתוני טנגה לגופם וגופיית רשת עם כתמים של חרדל מהקריז.
באותה נשימה, אחרי המכירה בהפסד, הוא מעוניין לקנות את אירופה המתחדשת, המתברזלת, המתחמשת, המתאסלמת, זאת שרועדת מפוטין כאילו היה הלוקאץ' של הדיאטות, ומחפשת איזה אנדרה הענק שיגן עליה.
אישית? - אני מפרגן.