• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

יש קרן אירית של מדד DAX?

  • פותח הנושא פותח הנושא MP3lll
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

MP3lll

משתמש רשום
הצטרף ב
15/2/22
הודעות
35
דירוג
1
נראה שכל מה שקורה עם USA וSP לא הולך לכיון טוב ואני פוזל להתחיל להשקיע גם בDAX, האם יש קרן אירית כי לפי גוגל לא הצלחתי למצוא.
 
נראה שכל מה שקורה עם USA וSP לא הולך לכיון טוב ואני פוזל להתחיל להשקיע גם בDAX, האם יש קרן אירית כי לפי גוגל לא הצלחתי למצוא.
מה בדיוק לא הולך טוב. תיקונים הם דבר רגיל בשוק עולה. הם מתרחשים מידי פעם במיוחד בתחילת השנה
 
יש את הקרן שעוקבת אחרי MSCI Europe (לינק) בדמי ניהול של 0.12%.
יש 95% קורלציה בתנודות השבועיות בין MSCI Europe וה-DAX.
תודה רבה!
מה הכוונה יש 95% קורלציה בתנודות השבועיות בין MSCI Europe וה-DAX?
 
בקיצור אין DAX אירי?
 
נראה שכל מה שקורה עם USA וSP לא הולך לכיון טוב ואני פוזל להתחיל להשקיע גם בDAX, האם יש קרן אירית כי לפי גוגל לא הצלחתי למצוא.
נשמע לך הגיוני עכשיו לעבור לדאקס???
אחרי שהס&פ ירד והדאקס קפץ ההיגיון אומר למכור דאקס ולקנות ס&פ
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נראה שכל מה שקורה עם USA וSP לא הולך לכיון טוב ואני פוזל להתחיל להשקיע גם בDAX, האם יש קרן אירית כי לפי גוגל לא הצלחתי למצוא.
הנה התחלנו.
שוב.
בכמה S&P500 ירד? 3%?
אני לא עוקב.
מקווה שטראמפ לא יעלה את המכסים על BP כי אז באמת יתחיל פה חארבו חארבו.

נשמע לך הגיוני עכשיו לעבור לדאקס???
אחרי שהס&פ ירד והדאקס קפץ ההיגיון אומר למכור דאקס ולקנות ס&פ
נשמע לו הגיוני מאוד...
הוא רוצה לנעול רק "קצת" ירידות ולברוח לפני הגליץ' הגדול, הרבה לפני שכולנו פה נשארים רק עם תחתוני טנגה לגופם וגופיית רשת עם כתמים של חרדל מהקריז.
באותה נשימה, אחרי המכירה בהפסד, הוא מעוניין לקנות את אירופה המתחדשת, המתברזלת, המתחמשת, המתאסלמת, זאת שרועדת מפוטין כאילו היה הלוקאץ' של הדיאטות, ומחפשת איזה אנדרה הענק שיגן עליה.
אישית? - אני מפרגן.

יש את הקרן שעוקבת אחרי MSCI Europe (לינק) בדמי ניהול של 0.12%.
יש 95% קורלציה בתנודות השבועיות בין MSCI Europe וה-DAX.
MSCI Europe ו-DAX זה לא אותו דבר אבל ההתנהגות של שני המדדים דומה מאוד.
יש כאלו שנותנים תשובה עניינית, ולא כמוני מלהגים בלי שום טעם.
תודה לאל על אלו.
 
נערך לאחרונה ב:
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Gari איך יודעים מה בסיס ההצמדה לצורך מס רווחי הון של קרן אירית מסוימת שנרשמה למסחר בבורסת תל אביב ונסחרת בש"ח? שוק ההון 12
D התלבטות לגבי מהלך - קרן של אינווסקו או אירית צוברת זולה - סחירות ועלות שוק ההון 4
נועה28 היכן כתובים דמי הניהול של קרן סל אירית עוקב מדד באתר JUSTETF? שוק ההון 1
מ מכירה של קרן אירית שוק ההון 3
ס רו״ח להגשת דוח שנתי של עוסק מורש שגם יודע מה ההבדל בין קרן אירית צוברת לקרן מחלקת מיסים 2
E האם קרן אירית של בלקרוק משלמת מס רווחי הון מקוזז אינפלציה או מקוזז הפרשי שערי מט"ח? שוק ההון 3
K קרן השתלמות פאסיבית של IBI לעומת קרן אירית ב-IRA שוק ההון 12
R IMID - קרן אירית כלל עולמית של SPDR שוק ההון 177
ס מדוע קרן (אירית) צוברת של S&P מניבה תשואה נמוכה מקרן אמריקאית מחלקת? שוק ההון 10
M קרן אירית נקובה בדולר? שוק ההון 7
N המרת קרן סל ישראלית/אירית לקרן אמריקאית - אפשרי? צרכנות פיננסית 6
E חישוב מס על קרן אירית שוק ההון 12
ב ביצועי ת"א 35 לבין ביצועי קרן אירית שוק ההון 18
A בחירת קרן אירית במצב שההכנסה שלי היא בדולרים שוק ההון 18
N מחפשת קרן אירית שלא חשופה לתנודות מטח שוק ההון 3
D יש דרך לרכוש בהוראת קבע בכל חודש קרן אירית בישראל? שוק ההון 3
S חיפוש קרן סל אירית חשופה לאירו שוק ההון 10
B שאלה בקשר להשקעה חודשית בין קרן אירית למחקה סנופי (קרן נאמנות) שוק ההון 7
מ האם נדרש דיווח מס - קרן אירית בIB מיסים 1
S איך לבחור קרן סל אירית נקובה באירו? שוק ההון 9
S שאלות מיסוי על קרן אירית צוברת לעומת מחלקת מיסים 8
N קרן אירית 1209220 פוסטים מאיכות נמוכה 1
ד טווח השקעה קרן אירית מול אמריקאית שוק ההון 19
J קרן סל אירית vs קרן סל אמריקאית שוק ההון 2
M קרן אירית smh? או בכללי קרנות על השבבים שקליים? שוק ההון 1
F התחרטות על רכישת קרן אמריקאית במקום אירית שוק ההון 2
מ מיסוי קרן אירית ומס ירושה מיסים 15
J קרן אירית או אמריקאית שוק ההון 5
N קרן אירית? שוק ההון 2
Y השפעת מט״ח על קרן אירית מחקה מדד שנסחרת בשקלים שוק ההון 0
S קרן אירית צוברת שנסחרת בלונדון ועוקבת אחרי אג״ח? פוסטים מאיכות נמוכה 5
ב קרן אירית צוברת מחקה נסדק שוק ההון 48
B רכישה קרן אירית רחבה ב-IB לעומת רכישת אותה קרן בארץ: יש הבדל במדד היחוס? מיסים 7
ה קרן אירית על הנאסדק פוסטים מאיכות נמוכה 3
ל קרן מחקה אירית שקלית כנגד דולרית שוק ההון 4
ל קרן אירית המחקה את השוק היפני פוסטים מאיכות נמוכה 2
J מיסוי דיבידנדים על מכירת קרן אירית צוברת CSPX וחישוב מס כולל שוק ההון 3
D אמריקאי המחזיק קרן ישראלית/אירית מיסים 7
O קרן אמריקאית או אירית בחברות כלל עולמיות שוק ההון 2
Aslan קרן השתלמות מחקה s&p פטורה vs קרן סל מחקה s&p אירית צוברת - מתי דמי הניהול בעוכרי ? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
א קרן מחקה ישראלית לעומת אירית/לוקסמבורגית בתיק פטור ממס (IRA) פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
NightStyle חדש מהתנור: קרן אירית מנייתית עולמית צוברת עם small cap שוק ההון 4
ITS קרן אירית צוברת על אינדקס עולמי? פוסטים מאיכות נמוכה 14
O הבדלי תשואה S&P500 - מדד, קרן ישראלית, קרן אירית שוק ההון 2
M קנית קרן אירית בשלב הרציף שוק ההון 5
נ קרן סל אירית sp 500 - "עושה שוק" שוק ההון 2
נ קרן השתלמות - מחקה ישראלית או קרן סל אירית שוק ההון 16
ה קרן אירית מפותחות ללא ארצות הברית, יש חיה כזו? שוק ההון 2
K קרן אירית מחלקת - למה זו האופציה העדיפה בעיניי שוק ההון 64
A קרן אירית - ווידוא הבנה + מה ואיך קונים :) שוק ההון 11

נושאים דומים

Back
למעלה