• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

יש פה בני 50 פלוס שזוכרים איך זה לצאת להופעה ?

  • פותח הנושא פותח הנושא Eranlavi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Eranlavi

משתמש רגיל
הצטרף ב
5/8/22
הודעות
816
דירוג
264
היי חברים,
יש פה בני 50 פלוס ??

שאלה לי אליכם ..

בעברי הרחוק , הייתי הולך המון להופעות של אמנים……
הייתי הולך בעיקר לצוותא המיתולוגי ……להיכל התרבות…..לקיסריה ……אמפי שוני…….וכו וכו
לאחרונה, היה בא לי ללכת להופעה , וכשנכנסתי ללוח ההופעות של רוב האמנים בארץ
נורא התבאסתי שכל ההופעות הן הופעות במעין סוג של “ הפלקה” של פעם :)
אתם מבינים למה אני מתכוון??

זה כבר לא לבוא לאולם, להיכנס ולאתר את השורה שלך…את הכיסא שלך…ופשוט לשבת לראות הופעה….
אלא כל ההופעות עכשיו נעשות ,במקומות כמו “מועדונים” כאלה כמו גריי יהוד, גריי מודיעין, גריי תל אביב, זאפה תל אביב וכו וכו ,….
זה נהיה כמו לבוא “ליציאה למועדון”!

זה לא “אולם הופעות” כמו “היכל התרבות”
אין כיסאות מסומנים , יש רק מלא מלא שולחנות שפרושים לאורך המקום….
כאילו הגעת לאיזה חתונה של מישהו, כך שאתה קונה כרטיס, אתה לא באמת יודע איפה אתה יושב…
ההופעה נגיד ב 22:00……… פתיחת דלתות ב 20:00………אתה פשוט “נדחף” לשולחן עם עוד אנשים שאתה
פשוט לא מכיר ואולי לא תרצה להכיר …….
אתה אוכל קצת ,שותה קצת…..ואז רק אחרי שעתיים מתחילה ההופעה
( אפשר לדלג על זה, אבל זה קצת דבילי להגיע ב 21:45 שכולם שם כבר תפסו מקומות , ישובים ואחרי אוכל).

כאילו, אני שואל את עצמי…..ממתי הדבר הזה קרה??
מה ישנתי כל השנים האלה בעמידה ?

כל האמנים , מבנאי, דרך דודו טסה, חיים משה, יהורם גאון ,עמיר בניון ,משינה , ברי סחרוב, דני רובס, גידי גוב
ועוד שלל אמנים טובים ומוערכים ….
פשוט כבר לא מופיעים בהיכל התרבות, אודיטוריום כזה או אחר.

עד שמצאתי הופעה של פוליקר, בהיכל התרבות , כמו פעם, כמו שאני אוהב ..יצאה לי הנשמה (וגם הוא שאר ההופעות שלו
זה במועדונים ….לא בהיכלים )
כאילו מה קרה ל “היכל התרבות”!? ל “קיסריה”…… לכל מיני אולמות אינטימיים כמו “צוותא”?
למה כל ה “גריי” האלה , מרגישים לי כמו ללכת ל… “פלקה” של פעם ?

אני באופן אישי תמיד אהבתי ללכת להופעה, לראות הופעה…..
אין לי עצבים לכל מה שקורה מסביב , עד ההופעה !
אני לא אוהב “מועדונים”.
תנו לבוא לראות הופעה כמו שהיינו רגילים פעם.

אגב, אין לי בעיה עם כמות האנשים,
מצידי שיהיו גם 10,000 ו 30,000 כמו היכל מנורה, בלומפילד (איפה שאייל גולן מופיע)—שם אתה בא לראות הופעה פרופר !

הגודל לא מפריע לי.

אגב, שלמה ארצי הוא היחידי ששמתי לב שמקפיד להופיע במקומות שאני אוהב, בהיכלי התרבות,
באמפי שוני, היכל מנורה ….באוגוסט יש לו הופעה בפארק הירקון שזה גם סבבה….

אבל למה לעזאזל ,רוב המופעים נעשים באופן שדומה ל “פלקה” ….?
לפחות שימו כיסאות רגילים ונבוא לראות הופעה….בלי כל המסביב המעיק הזה .

ממתי זה נהיה ככה?
יש סיבה לכך?
 
נערך לאחרונה ב:
היי חברים,
יש פה בני 50 פלוס ??

שאלה לי אליכם ..

בעברי הרחוק , הייתי הולך המון להופעות של אמנים……
הייתי הולך בעיקר לצוותא המיתולוגי ……להיכל התרבות…..לקיסריה ……אמפי שוני…….וכו וכו
לאחרונה, היה בא לי ללכת להופעה , וכשנכנסתי ללוח ההופעות של רוב האמנים בארץ
נורא התבאסתי שכל ההופעות הן הופעות במעין סוג של “ הפלקה” של פעם :)
אתם מבינים למה אני מתכוון??

זה כבר לא לבוא לאולם, להיכנס ולאתר את השורה שלך…את הכיסא שלך…ופשוט לשבת לראות הופעה….
אלא כל ההופעות עכשיו נעשות ,במקומות כמו “מועדונים” כאלה כמו גריי יהוד, גריי מודיעין, גריי תל אביב, זאפה תל אביב וכו וכו ,….
זה נהיה כמו לבוא “ליציאה למועדון”!

זה לא “אולם הופעות” כמו “היכל התרבות”
אין כיסאות מסומנים , יש רק מלא מלא שולחנות שפרושים לאורך המקום….
כאילו הגעת לאיזה חתונה של מישהו, כך שאתה קונה כרטיס, אתה לא באמת יודע איפה אתה יושב…
ההופעה נגיד ב 22:00……… פתיחת דלתות ב 20:00………אתה פשוט “נדחף” לשולחן עם עוד אנשים שאתה
פשוט לא מכיר ואולי לא תרצה להכיר …….
אתה אוכל קצת ,שותה קצת…..ואז רק אחרי שעתיים מתחילה ההופעה
( אפשר לדלג על זה, אבל זה קצת דבילי להגיע ב 21:45 שכולם שם כבר תפסו מקומות , ישובים ואחרי אוכל).

כאילו, אני שואל את עצמי…..ממתי הדבר הזה קרה??
מה ישנתי כל השנים האלה בעמידה ?

כל האמנים , מבנאי, דרך דודו טסה, חיים משה, יהורם גאון ,עמיר בניון ,משינה , ברי סחרוב, דני רובס, גידי גוב
ועוד שלל אמנים טובים ומוערכים ….
פשוט כבר לא מופיעים בהיכל התרבות, אודיטוריום כזה או אחר.

עד שמצאתי הופעה של פוליקר, בהיכל התרבות , כמו פעם, כמו שאני אוהב ..יצאה לי הנשמה (וגם הוא שאר ההופעות שלו
זה במועדונים ….לא בהיכלים )
כאילו מה קרה ל “היכל התרבות”!? ל “קיסריה”…… לכל מיני אולמות אינטימיים כמו “צוותא”?
למה כל ה “גריי” האלה , מרגישים לי כמו ללכת ל… “פלקה” של פעם ?

אני באופן אישי תמיד אהבתי ללכת להופעה, לראות הופעה…..
אין לי עצבים לכל מה שקורה מסביב , עד ההופעה !
אני לא אוהב “מועדונים”.
תנו לבוא לראות הופעה כמו שהיינו רגילים פעם.

אגב, אין לי בעיה עם כמות האנשים,
מצידי שיהיו גם 10,000 ו 30,000 כמו היכל מנורה, בלומפילד (איפה שאייל גולן מופיע)—שם אתה בא לראות הופעה פרופר !

הגודל לא מפריע לי.

אגב, שלמה ארצי הוא היחידי ששמתי לב שמקפיד להופיע במקומות שאני אוהב, בהיכלי התרבות,
באמפי שוני, היכל מנורה ….באוגוסט יש לו הופעה בפארק הירקון שזה גם סבבה….

אבל למה לעזאזל ,רוב המופעים נעשים באופן שדומה ל “פלקה” ….?
לפחות שימו כיסאות רגילים ונבוא לראות הופעה….בלי כל המסביב המעיק הזה .

ממתי זה נהיה ככה?
יש סיבה לכך?
אני 50+, ובדיוק חושב הפוך. הולך למקומות שעומדים ורוקדים, עם כל הצעירים מסביב (יש גם מבוגרים). דודו טסה ברשימה שלך, תלך לגריי או זאפה, תראה איזה כיף.
זמרים מהסוג של יהורם גאון, מוכשרים ומדהימים ומרגשים, אני לא רואה סיבה לראות בהופעה.
חלק זה תמחור. מוכרים לך ארוחת ערב בנוסף להופעה. אם אתה לא רוצה להדחף, תזרום איתם, תגיע מוקדם, תשב קרוב, תאכל ארוחת ערב, ואז הופעה על כוס יין.
המלצות: תנסה. יש דברים נהדרים. תזרום עם הפורמט החדש. הופעה זה גם ב 50-70 ₪ של קאבר בבר גיורא.
ותוסיף את אמיר דדון לרשימה.
 
תבדוק גם באולמות בערים הסמוכות, כמו בית חיל האוויר בהרצליה, היכל התרבות חבל מודיעין, היכל התרבות דרום השרון וכו׳, שאמנם מצריכים נסיעה קצרה אבל לדעתי חלקם נוחים בהרבה מבחינת הכיסאות, מבנה האולם והסדרי חניה.
 
אני 50+, ובדיוק חושב הפוך. הולך למקומות שעומדים ורוקדים, עם כל הצעירים מסביב (יש גם מבוגרים). דודו טסה ברשימה שלך, תלך לגריי או זאפה, תראה איזה כיף.
זמרים מהסוג של יהורם גאון, מוכשרים ומדהימים ומרגשים, אני לא רואה סיבה לראות בהופעה.
חלק זה תמחור. מוכרים לך ארוחת ערב בנוסף להופעה. אם אתה לא רוצה להדחף, תזרום איתם, תגיע מוקדם, תשב קרוב, תאכל ארוחת ערב, ואז הופעה על כוס יין.
המלצות: תנסה. יש דברים נהדרים. תזרום עם הפורמט החדש. הופעה זה גם ב 50-70 ₪ של קאבר בבר גיורא.
ותוסיף את אמיר דדון לרשימה.
אבל ממתי זה עבר לפורמט הזה??
מרגיש שדי ישנתי בעמידה ואז התעוררתי והכל השתנה :)
 
תבדוק גם באולמות בערים הסמוכות, כמו בית חיל האוויר בהרצליה, היכל התרבות חבל מודיעין, היכל התרבות דרום השרון וכו׳, שאמנם מצריכים נסיעה קצרה אבל לדעתי חלקם נוחים בהרבה מבחינת הכיסאות, מבנה האולם והסדרי חניה.
זו לא שאלה של “לבדוק”……… תירשום בגוגל שם של אמן “הופעות” ותראה את היחס .
והקטע שזה לא בהכרח אמנים צעירים “עכשווים”………אלא דווקא המבוגרים יותר .
הצעירים מפוצצים מנורה, פארק וקיסריה
 
מועדוני ההופעות סטייל גריי או זאפה בהם יושבים בשולחנות מתאימים ליציאה עם חברים, ליחיד שרוצה לצאת לבד נעים יותר באולם סגור. בעבר היה אפשר לשבת על הבר בקפה ביאליק אבל הוא נסגר ולא מצאתי תחליף בסגנון שלו. הכי קרוב זה כנראה תיאטרון תמונע או לבונטין שתדירות ההופעות שם שקולעת לטעמי פחותה יותר.
אני פחות מהגיל שציינת אבל יוצאת המון להופעות 'ישיבה' בעיקר בהיכלי תרבות בערים שונות, באולם המופעים בגבעת ברנר, באולם של מוזיאון ת"א לאמנות ובאוזן בר. בחלק מהערים יש אולמות קטנים יותר כמו בית הפנאי בנס ציונה שגם שווה בדיקה.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אבל ממתי זה עבר לפורמט הזה??
מרגיש שדי ישנתי בעמידה ואז התעוררתי והכל השתנה :)
תבדוק את ״מרכז ענב לתרבות״. כרגע אין הופעות בגלל המצב, אבל הייתי שם בהופעות בעבר. (מחקתי את הלינק, לא יודע אם בעלת הבית רוצה שנשים לינקים לאתרים מסחריים)
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
N פעם ראשונה פה והשאלה היא לגבי השוואת עמלות שוק ההון 5
N מישהו פה סוחר במערכת מסחר של פסגות ויכול לחוות דעה? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 6
divorce+5 אשמח להציג את עצמי ולהכיר חברים פה יומני מסע אישיים 34
C בית משפט ביטל עסקת נדל"ן עקב הטעיה בשיחה בעל פה נדל"ן 6
R חסר פה שרשור של בייק המשקיע המתחיל קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 10
Y האם יש פה אזרחים אמריקאים שלקחו משכנתא בארהב על נכסים בארהב? נדל"ן 0
ה הרבה זמן שלא הייתי פעיל פה - מחדש את היומן מסך (31 ששואף להיות מתכנת) יומני מסע אישיים 10
א יש פה מהנדסי חשמל ? התפתחות אישית 1
R רגל פה רגל שם צרכנות פיננסית 29
א שווקים מתפתחים – מה קורה פה? שוק ההון 6
B הודעה פרטית יש דבר כזה פה? אוף טופיק 2
Y האם יש פה מי שהתנסה עם תכנון וניהול פיננסי‏ ? צרכנות פיננסית 9
? תעזרו לי להבין איך לבחור מדד - עברתי לאיטליה וקונה את התיק מחדש פה שוק ההון 18
F מה אני מפספס פה ? נדלן בארה״ב נדל"ן 37
B שאלות שנדחות בפורום פה אוף טופיק 7
נ מישהו פה מבין במחשבים ניידים? אוף טופיק 9
I איפה הקאטצ פה לדעתכם? נדל"ן 6
Tsachi01 לא מבין את יומני המסע פה אוף טופיק 181
E פעם ראשונה שלי פה- מבולבל ומבקש עיצה שוק ההון 90
נ נראה שיש המון אלכימאים חדשים פה,מחפשים איך להפוך מתכת לזהב אוף טופיק 11
tomer111 מישהו פה קנה שטח חקלאי שהופשר לבניה? נדל"ן 8
I האם פה (ב2022) קבור הכלב (סנופי 500)? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 41
ב שאלה על דמי הניהול שמופיעים פה בפורום שוק ההון 33
א יש פה וועדי בתים? קיבלתי עם חשבון המים "צריכה משותפת-חריגה" אוף טופיק 6
ו מישהו מחזיק פה את הקרן העולמית של בלקרוק? שוק ההון 2
נ יש פה בקהל חשב שכר או מי שמכיר את המקצוע? התפתחות אישית 12
ש כמה משקיעים פה בנסדק 100, סנופי, vti והאם לא עדיף רק נסדק 100? שוק ההון 31
ג למה כולם פה נגד מסחר יומי? שוק ההון 66
D משהו פה ממש ממש לא הגיוני פה לגבי ארצות הברית והקורונה! אוף טופיק 1
Wannabe אז מה לעזאזל בעצם קורה פה?! שוק ההון 22
נ יש פה אנשים שמעבירים כסף באופן קבוע מארה"ב לישראל? צרכנות פיננסית 23
J חדש פה - התלבטות לגבי קורס התפתחות אישית 5
A לאלו פה שמשקיעים בחברות בודדות שוק ההון 8
S הסדר דמי ניהול מטיב בקרן פנסיה - האם יש פה catch? צרכנות פיננסית 2
ImCarryGG מישהו פה הגיש תביעה על פי חוק הספאם? אוף טופיק 74
S יש פה מישהו שמשקיע דרך IB שלח דוחות לבד למס הכנסה? שוק ההון 1
aeh מותר לפרסם פה נכס למכירה ? נדל"ן 21
M נעשה פה ריכוז/השוואה של קרנות פנסיה עם מסלולים מחקי מדד ברוח הסולידית? צרכנות פיננסית 190
B יש פה מישהו שמצליח להכות את השוק? שוק ההון 41
Liron2035 מישהו פה ב-IB וקיבל מייל FYI: Insider / Institutional Purchases שוק ההון 18
י תמא 38/1 - יש פה יזם שעושה/עשה פרויקט כזה? נדל"ן 4
unrealx למישהו פה יצא להתעסק עם "אינטו - רשת חברתית להשקעות נדל"ן"? נדל"ן 1
נ מאוכזב מאוד מהמערכת של IBI טרייד. יש פה אנשים שמשתמשים בה ומרוצים? צרכנות פיננסית 19
@ היי חברים, אני חדש פה :) יומני מסע אישיים 0
unrealx מישהו יכול להסביר מה הלך לי פה? שוק ההון 3
DavidA מה ציפיות שלכם לאינפלציה פה? אוף טופיק 7
D מתחיל עסק שמייצא לחו"ל האם אקבל החזרי מע"מ על קניות לעסק פה בארץ? צרכנות פיננסית 16
ב מדוע לא מדברים פה על רכישת ניירות בריטיים? שוק ההון 12
ל היי חדשה פה-על לימודי נהיגה וריטלין אוף טופיק 4
ב מותר לבקש פה המלצה ליועץ? שוק ההון 18

נושאים דומים

Back
למעלה