• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

ייעוץ לגבי תואר בהנדסת חשמל

  • פותח הנושא פותח הנושא ליאור21
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ליאור21

משתמש רשום
הצטרף ב
1/12/23
הודעות
17
דירוג
3
שלום לכולם העליתי פה אשכול דומה לפני המלחמה(יותר משנה חחחח). אני בן 22 משוחרר כשנה הייתי לוחם באחד הגדסרים בצה״ל וכיום עובד באבטחה בשכר שהאמת די גבוה, אבל אני מעוניין ללמוד הנדסת חשמל בתור מקצוע לחיים. הציוני בגרות שלי לא מתאימים כרגע כדי ללמוד באוניברסיטה. ולצערי בעקבות השנה האחרונה הייתי רוב הזמן במילואים בלחימה או בעבודה ככה שלא היה לי ככ זמן פנוי( ואם להגיד את האמת גם כוחות נפשיים בהתחשב במצב) להשלים בגרויות או פסיכומטרי. אופציה מעניינת שבחנתי זה ללמוד במכללת אפקה שמציעה מכינה של חצי שנה ואז אפשר כבר להתחיל ישר את התואר. הדבר היחיד שמפריע לי בסיטואציה זה שהבנתי שתואר ממכללה פחות ״נחשב״ בשוק בעיניי מעסיקים ומתורגם לשכר פחות גבוה וקושי למצוא עבודה. רציתי לשמוע דעות כמה זה באמת רלוונטי ב2024 או אם יש למישהו אופציה מעניינת אחרת עבורי. תודה מראש לכל מי שיענה
 
אציין בנוסף שחסכתי והשקעתי די הרבה כסף מאז השחרור שלי ככה שלהיות שנה+ללא הכנסה בשביל להשקיע בלימודים זה לגמרי לגיטימי מבחינתי
 
אם אתה יכול לעשות תואר באוניברסיטה - עדיף משמעותית. הנושא הזה רלוונטי להיום בדיוק כמו שהיה בעבר.
 
  • אהבתי
Reactions: MMM
אם אתה יכול לעשות תואר באוניברסיטה - עדיף משמעותית. הנושא הזה רלוונטי להיום בדיוק כמו שהיה בעבר.
זה באמת מאוד משמעותי? יש לך אולי מושג על מכינות לאוניברסיטאות או מה הכי כדאי לי לעשות כדי להתקבל?
 
זה באמת מאוד משמעותי? יש לך אולי מושג על מכינות לאוניברסיטאות או מה הכי כדאי לי לעשות כדי להתקבל?
כן, מאוד משמעותי גם במציאת עבודה ראשונה וגם במציאת עבודה ראשונה איכותית שאולי תשפיע גם על העבודה השניה וכן הלאה.

אני לא מכיר, אבל יש מעט אוניברסיטאות, אז לא מסובך לברר על כל אחת מהן מה מסלולי הקבלה. בטכניון למשל יש מכינה, אומרים שהיא קשה, אבל מכינה טוב לאתגרי התואר.
 
אשמח לשמוע עוד דעות כמובן תודה רבה מראש
 
תואר בהנדסה הוא אתגר לימודי ואפילו נפשי לא פשוט בכלל, והמשפט שכתבת שאין לך כח נפשי לעשות פסיכומטרי או להשלים בגרויות לא מתיישב איתו בכלל.

קודם כל אתה צעיר, לכן כדאי מאוד להשקיע שנתיים כדי להתקבל למקום טוב (ואולי אפילו להגדיל עוד החסכון לקראת התואר). מוסד הלימודים מאוד משמעותי בעבודה הראשונה ושוק העבודה לא מחכה לבוגרים טריים.. גם אם למדת באונ נחשבת עם ממוצע 80 זה יכול להיות מאוד מאתגר למצוא עבודה ראשונה. אם בסוף החלטת ללכת על מכללה אז תהיה בטוח שלא מספיק רק להיות מצטיין אתה חייב גם למצוא עבודה בתור סטודנט ולעבוד מאוד קשה לגשר כל הפער.

יש מכינות לאוניברסיטאות שונות אבל הקאץ שהמכינה רלוונטית רק לאותו מוסד לימודים. כך שאם בטעות לא התקבלת בסוף אז הציונים לא שווים כלום וסתם בזבז את הזמן לעומת שיפור בגרויות שתקף לכל המקומות. השאלה היא כמה אתה רחוק מהרף? ואם זה סיכון שאתה מוכן לקחת

אני הרבה זמן התלבטתי בנושא. מצד אחד לא הייתי מוכן לשבת 3 שנים ולשפר 5 מקצועות בבגרות כדי להתקבל אבל הסיכון שלא אקבל ציון מספיק טוב במכינה מאוד ערער אותי. אחרי בדיקה גיליתי שבבן גוריון יש להם דגש מיוחד על ציונים ב5 יח׳ מתמטיקה ופיזיקה וחלק כמותי בפסיכומטרי אז לשם כיוונתי כי זה היה נראה לי ישים למרות שזה יותר זמן ממכינה. (כדאי לשחק עם המחשבוני קבלה של כל אוניברסיטה להבין מה הדרישות ואיפה אתה עומד)

אחרי שעושים 5 יחידות מתמטיקה, מאוד קל להוציא 140 ומעלה בחלק הכמותי בפסיכומטרי. לשמחתי גם הוצאתי ציונים גבוהים מאוד 90-100 בבגרויות וזה פתח לי יותר אופציות משציפיתי. מ0 פתאום היו לי 2 אוניברסיטאות שעמדתי ברף קבלה שלהם בקלות

בכללי תואר בהנדסה זה לא מקום לקיצורי דרך, וכל החומר של 5 יחידות מתמטיקה זה בערך שווה ערך לשיעור הראשון ביום הראשון בתואר. ככל שתדע ותבוא מוכן יותר זה יהיה יותר קל להתמודד.

בהצלחה
 
  • אהבתי
Reactions: MMM
חח
תואר בהנדסה הוא אתגר לימודי ואפילו נפשי לא פשוט בכלל, והמשפט שכתבת שאין לך כח נפשי לעשות פסיכומטרי או להשלים בגרויות לא מתיישב איתו בכלל.

קודם כל אתה צעיר, לכן כדאי מאוד להשקיע שנתיים כדי להתקבל למקום טוב (ואולי אפילו להגדיל עוד החסכון לקראת התואר). מוסד הלימודים מאוד משמעותי בעבודה הראשונה ושוק העבודה לא מחכה לבוגרים טריים.. גם אם למדת באונ נחשבת עם ממוצע 80 זה יכול להיות מאוד מאתגר למצוא עבודה ראשונה. אם בסוף החלטת ללכת על מכללה אז תהיה בטוח שלא מספיק רק להיות מצטיין אתה חייב גם למצוא עבודה בתור סטודנט ולעבוד מאוד קשה לגשר כל הפער.

יש מכינות לאוניברסיטאות שונות אבל הקאץ שהמכינה רלוונטית רק לאותו מוסד לימודים. כך שאם בטעות לא התקבלת בסוף אז הציונים לא שווים כלום וסתם בזבז את הזמן לעומת שיפור בגרויות שתקף לכל המקומות. השאלה היא כמה אתה רחוק מהרף? ואם זה סיכון שאתה מוכן לקחת

אני הרבה זמן התלבטתי בנושא. מצד אחד לא הייתי מוכן לשבת 3 שנים ולשפר 5 מקצועות בבגרות כדי להתקבל אבל הסיכון שלא אקבל ציון מספיק טוב במכינה מאוד ערער אותי. אחרי בדיקה גיליתי שבבן גוריון יש להם דגש מיוחד על ציונים ב5 יח׳ מתמטיקה ופיזיקה וחלק כמותי בפסיכומטרי אז לשם כיוונתי כי זה היה נראה לי ישים למרות שזה יותר זמן ממכינה. (כדאי לשחק עם המחשבוני קבלה של כל אוניברסיטה להבין מה הדרישות ואיפה אתה עומד)

אחרי שעושים 5 יחידות מתמטיקה, מאוד קל להוציא 140 ומעלה בחלק הכמותי בפסיכומטרי. לשמחתי גם הוצאתי ציונים גבוהים מאוד 90-100 בבגרויות וזה פתח לי יותר אופציות משציפיתי. מ0 פתאום היו לי 2 אוניברסיטאות שעמדתי ברף קבלה שלהם בקלות

בכללי תואר בהנדסה זה לא מקום לקיצורי דרך, וכל החומר של 5 יחידות מתמטיקה זה בערך שווה ערך לשיעור הראשון ביום הראשון בתואר. ככל שתדע ותבוא מוכן יותר זה יהיה יותר קל להתמודד.

בהצלחה
לא התכוונתי שאין לי כוח נפשי התכוונתי שבשנה האחרונה עם כל המילואים והלחימה זה פחות היה בראש שלי אבל עכשיו אני מוכן לתת הכל בשביל זה אני מאוד רוצה את זה.
 
מעולם ההנדסה, אז יכול לתת את הניסיון בעולם המצומצם שאני חי בו:
- מכיר בוגר אפקה שהוא בין האנשים הכי מוצלחים שאני מכיר. התקבל לאחת החברות הגדולות בשוק, התקדם מהר, העבירו אותו למחלקה בארה"ב, וכו' וכו'
- מכיר מספר בוגרי אוניברסיטאות (טכניון/תל אביב) שהתקשו למצוא עבודה שהם סיימו את התואר ובכללי היה להם קשה במהלך התואר עצמו.

דעתי היא, שבממוצע, עדיין יהיה לך יותר קל בהמשך הקריירה אם תלך לאחת האוניברסיטאות. בכללי במקום שיש בו תנאי קבלה יותר גבוהים הסביבה היא של אנשים יותר משקיעים/חכמים וההילה של התוכנית טובה יותר כלפי חוץ.
 
  • אהבתי
Reactions: MMM
מעולם ההנדסה, אז יכול לתת את הניסיון בעולם המצומצם שאני חי בו:
- מכיר בוגר אפקה שהוא בין האנשים הכי מוצלחים שאני מכיר. התקבל לאחת החברות הגדולות בשוק, התקדם מהר, העבירו אותו למחלקה בארה"ב, וכו' וכו'
- מכיר מספר בוגרי אוניברסיטאות (טכניון/תל אביב) שהתקשו למצוא עבודה שהם סיימו את התואר ובכללי היה להם קשה במהלך התואר עצמו.

דעתי היא, שבממוצע, עדיין יהיה לך יותר קל בהמשך הקריירה אם תלך לאחת האוניברסיטאות. בכללי במקום שיש בו תנאי קבלה יותר גבוהים הסביבה היא של אנשים יותר משקיעים/חכמים וההילה של התוכנית טובה יותר כלפי חוץ.
חד משמעית מסכים איתך אבל אני באמת לא יודע אם זה שווה לדחות את הלימודים ולשלם על השלמות ופסיכומטרי וגם בסוף יהיה סיכוי שלא אתקבל
 
חד משמעית מסכים איתך אבל אני באמת לא יודע אם זה שווה לדחות את הלימודים ולשלם על השלמות ופסיכומטרי וגם בסוף יהיה סיכוי שלא אתקבל
תקרא שוב את התגובה הקודמת שלי, ותחליט אם אתה רואה את עצמך מעל הממוצע ומוכן להשקיע מעל הממוצע כדי להצליח. תחליט לאן אתה מכוון, ותחליט מה מתאים לך.
אין לנו איך להחליט בשבילך.
 
לטכניון אפשר להתקבל דרך משהו שנקרא "אפיק מעבר". הרעיון הוא שאתה לוקח כמה קורסים באוניברסיטה הפתוחה ואם הציונים מספיק טובים אתה מתקבל למסלול רלוונטי בטכניון.
אני לא מכיר את הפרטים אבל כדאי לבדוק.

עוד אופציה שקיימת בטכניון זה להירשם למסלול קרוב עם תנאי קבלה נמוכים משמעותית (מתמטיקה למשל), בסמסטר הראשון לקחת קורסים של המסלול שאתה רוצה (הנדסת חשמל במקרה שלך), ואחרי סמסטר אתה יכול לבקש להתקבל למסלול שאתה רוצה על סמך הציונים בקורסים שלקחת.
גם כאן אני לא מכיר את הפרטים, אולי מדור קבלה יוכל להסביר יותר בפירוט.
 
לטכניון אפשר להתקבל דרך משהו שנקרא "אפיק מעבר". הרעיון הוא שאתה לוקח כמה קורסים באוניברסיטה הפתוחה ואם הציונים מספיק טובים אתה מתקבל למסלול רלוונטי בטכניון.
אני לא מכיר את הפרטים אבל כדאי לבדוק.

עוד אופציה שקיימת בטכניון זה להירשם למסלול קרוב עם תנאי קבלה נמוכים משמעותית (מתמטיקה למשל), בסמסטר הראשון לקחת קורסים של המסלול שאתה רוצה (הנדסת חשמל במקרה שלך), ואחרי סמסטר אתה יכול לבקש להתקבל למסלול שאתה רוצה על סמך הציונים בקורסים שלקחת.
גם כאן אני לא מכיר את הפרטים, אולי מדור קבלה יוכל להסביר יותר בפירוט.
תודה רבה
 
מהידע שלי, במרבית החברות כמעט ולא יסתכלו על מועמדים ממכללות בלי ניסיון.
בדרך כלל בוגרי המכללות צריכים לירוק דם בעבודה בתפקידים אחרים שמשיקים ולנסות לפלס את דרכם, או לחילופין הרבה מזל או קשרים. בתקופות יותר קשות בתעשייה זה יהיה כמעט בלתי אפשרי להשתלב.

כמובן שכפי שאמרו לפני, אף פעם הדברים הם לא מוחלטים - יש יוצאים מן הכלל שהם סטארים שלא משנה איפה ואם בכלל הם ילמדו, והם יזרחו בתפקיד, וגם סטודנטים חלשים באוניברסיטה.
אבל אם אתה מסתכל בתוחלת סטטיסטית, אין ספק שמבחינת הסיכויים שלך א) לעבוד במקצוע וב) להשתלב בתפקידים משמעותיים, יוקרתיים ומכניסים יותר - לימודים באוניברסיטה >>> מכללה.

זה תואר קשה בצורה בלתי רגילה, אם אתה צריך השלמת בגרויות ופסיכומטרי כדאי להתעורר ולהתחיל ללמוד בצורה רצינית.
 
  • אהבתי
Reactions: MMM
מהידע שלי, במרבית החברות כמעט ולא יסתכלו על מועמדים ממכללות בלי ניסיון.
בדרך כלל בוגרי המכללות צריכים לירוק דם בעבודה בתפקידים אחרים שמשיקים ולנסות לפלס את דרכם, או לחילופין הרבה מזל או קשרים. בתקופות יותר קשות בתעשייה זה יהיה כמעט בלתי אפשרי להשתלב.

כמובן שכפי שאמרו לפני, אף פעם הדברים הם לא מוחלטים - יש יוצאים מן הכלל שהם סטארים שלא משנה איפה ואם בכלל הם ילמדו, והם יזרחו בתפקיד, וגם סטודנטים חלשים באוניברסיטה.
אבל אם אתה מסתכל בתוחלת סטטיסטית, אין ספק שמבחינת הסיכויים שלך א) לעבוד במקצוע וב) להשתלב בתפקידים משמעותיים, יוקרתיים ומכניסים יותר - לימודים באוניברסיטה >>> מכללה.

זה תואר קשה בצורה בלתי רגילה, אם אתה צריך השלמת בגרויות ופסיכומטרי כדאי להתעורר ולהתחיל ללמוד בצורה רצינית.
לדעתך עדיף ללכת על מכינה או לשפר בגרויות באופן עצמאי? בנוסף האם אוניברסיטת אריאל נחשבת בתחום?
 
בתור מי שהעסיק אנשים במקצועות הנדסיים - אני רוצה להדגיש כי תואר באוניברסיטה הוא בסדר גודל משמעותי יותר מתואר במכללה.
כאשר הייתי מראיין מישהו ממכללה (וקיבלתי כאלו לעבודה לעיתים) - הייתי נותן משקל רב מאוד לניסיון המקצועי (אם היה) מאשר לתואר כזה.
זה לא אומר שאין בידול בין מכללות: למשל אני מכיר את אפקה ואת בראודה כמכללות ברמה גבוהה יותר יחסית
אם יש לך איזה סיכוי להתקבל לאוניברסיטה (לאו דווקא טכניון), הייתי הולך על זה - גם במחיר של הפסד שנה לטובת בגרויות, מכינה וכו', ולא הייתי חושב פעמיים על העלויות.
וגם - אף פעם אל תעריך את עצמך בחסר !
בהצלחה בעתיד
 
לדעתך עדיף ללכת על מכינה או לשפר בגרויות באופן עצמאי? בנוסף האם אוניברסיטת אריאל נחשבת בתחום?
מכינה או בגרויות זו שאלה שתלויה במצב שלך, לא חושב שזרים באינטרנט יכולים לענות לך.

למיטב ידיעתי - אוניברסיטת אריאל היא כמו מכללה (אולי ברמה גבוהה מרוב האחרות, לא יודע)
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
לדעתך עדיף ללכת על מכינה או לשפר בגרויות באופן עצמאי? בנוסף האם אוניברסיטת אריאל נחשבת בתחום?

אוניברסיטת אריאל לא נחשבת בתחום. הדירוג בגדול זה: דרג א' - טכניון, אוניברסיטת ת"א, בן גוריון.
דרג ב' - אוניברסיטת בר אילן. ובדרג השלישי כל המכללות ואריאל (למרבית המראיינים היא נחשבת עדיין בסטטוס מכללה).
אני מניח שלא סתם אתה מתעניין דווקא באריאל - כנראה סף הכניסה בה נמוך יותר.

מכינה יכולה לתת לך כרטיס כניסה לאחת מהאוניברסיטאות הגדולות בתחום בצורה יותר מקוצרת.

קח בחשבון שאת כל החומר של 5 יחידות בפיזיקה ומתמטיקה של התיכון מכסים בשבועות הראשונים של התואר, אז לדעתי אם יש אפשרות לקיצור זמנים לחסוך חודשים של בגרויות וישר ללכת למכינה ואז לתואר יכול להיות שזה עדיף.
צריך גם לקחת בחשבון את האופי שלך - אנשים אוטודידקטיים יכולים לעשות דברים לבד (שיפור בגרויות, פסיכומטרי בלי קורס וכו'), אבל מרבית האנשים יעדיפו מסגרת קשוחה כלשהי שתכריח אותם ללמוד כמו מכינה או קורס.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
yoyo ייעוץ לגבי כדאיות מיחזור משכנתא נדל"ן 3
D ייעוץ והכוונה לגבי השקעה שוק ההון 0
T ייעוץ לגבי לימודים אוף טופיק 2
H ייעוץ לגבי..ייעוץ? צרכנות פיננסית 8
Y ייעוץ לגבי תיק השקעות - בן 28, רווק שוק ההון 18
I ייעוץ לגבי מזגן עילי מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 12
E ייעוץ לגבי משכנתא מול תיק השקעות נדל"ן 1
G ייעוץ לגבי גרייס ומיחזור משכנתא למטרות הגדלת הון ההשקעה נדל"ן 3
N ייעוץ לגבי השכרת רכב. מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 3
amit ייעוץ לגבי לימודי מדעי המחשב אוף טופיק 9
S ייעוץ לגבי הפרשות סוציאליות ואפיקי השקעות | הייטקיסט צרכנות פיננסית 30
B ייעוץ בנושאי מיסוי ארה"ב/ישראל מורכבים צרכנות פיננסית 2
T מומחה מס ישראלי ואמריקאי לטובת ייעוץ מיסוי ברילוקיישן מיסים 1
A ייעוץ פנסיוני בבנק הפועלים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
א ייעוץ לימודים התפתחות אישית 3
gb10 ייעוץ לאדם מבולבל התפתחות אישית 13
הסולידית הבהרה לעניין ייעוץ השקעות ואיסור אזכור ניירות ערך בפורום שער הקהילה 0
E לקבל ייעוץ השקעות בבתי השקעות בלי מנהל השקעות שוק ההון 101
Count Olaf סדנת ייעוץ נדל"ן - בכל זאת? נדל"ן 6
E לבטים בעקבות פגישת ייעוץ עם עו"ד אוף טופיק 0
א ייעוץ משכנתא נדל"ן 11
B ייעוץ על העברות כספים ופתיחת חשבון בנק ישראלי כתושב אמריקאי צרכנות פיננסית 3
I ייעוץ תואר בחשבונאות התפתחות אישית 1
מ ייעוץ תמהיל משכנתא נדל"ן 10
ג מחפש ייעוץ: כיצד להשקיע חסכונות ב-S&P 500 שוק ההון 20
0 ייעוץ להתחלת השקעות שוק ההון 3
R ייעוץ אסטרטגי התפתחות אישית 2
T חוות דעת על ייעוץ שקיבלתי מיועץ השקעות בבנק שוק ההון 9
Y ייעוץ בנוגע לרכישת דירה ראשונה להשקעה נדל"ן 18
Y ייעוץ פיננסי בעקבות כספי ירושה נדל"ן 15
M מהו בעצם ייעוץ פנסיוני? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 9
cypriano de rore ייעוץ והתאמת מערכת לייעול אירגוני אוף טופיק 1
צ ייעוץ - רכישת דירה להשקעה נדל"ן 0
amit ייעוץ בעבודה ראשונה , הנדסת חשמל טכניון פוסטים מאיכות נמוכה 2
S ייעוץ בנושא מחיר למשתכן -בחירת דירה נדל"ן 24
A עבודת ייעוץ עצמאית בנוסף לעבודה שכירה למהנדס התפתחות אישית 12
D ייעוץ, הדרכה ו/או טיפול בבעיות תקשורת בין הורה לילדיו. התפתחות אישית 0
ע ייעוץ בנושא דירת עמידר נדל"ן 3
A כדאיות והערכה של ייעוץ פנסיוני בתשלום פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 14
T לימוד ייעוץ השקעות כדאי? שוק ההון 3
כ השקעה בנדל"ן 400K להגדלת הון עצמי - ייעוץ על כיוון (בנייה בדירה עם זכויות\שטח במכרז\לפני פינוי בינוי\מחולקת) נדל"ן 24
J ייעוץ לתואר שני התפתחות אישית 5
I ייעוץ בנושא פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
ש ייעוץ: העלאה בשכר / קרן השתלמות / פתיחת תיק השקעות? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 23
Lag ייעוץ להתפתחות אישית וכלכלית עבור עתודאי התפתחות אישית 5
stamEhad ייעוץ פיננסי לקראת פרישה של אימי פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 11
ת ייעוץ משכנתא - שאלה עקרונית נדל"ן 5
D ייעוץ פרישה לעובדי מערכת החינוך פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
ד ייעוץ בקשר למימון השקעה סולארית קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 26
תפוזינה ייעוץ משכנתאות ועוד כמה שאלות לפני משכנתא נדל"ן 19

נושאים דומים

Back
למעלה