צעיר מידי ומשקיע
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 10/12/24
- הודעות
- 134
- דירוג
- 105
אני קורא פה בפורום כבר זמן רב, מגיב מידי פעם, אבל בעיקר קורא, החלטתי שהגיע הזמן לפתוח יומן מסע משלי, בתקווה שאלמד ממנו ואפיק ממנו ממנו תובנות.
השם של המשתמש - בא מהתגובות של אנשים כשאני מספר להם שאני חוסך לפרישה, או בכלל חושב עליה, אבל אני בטוח בדרכי, זו הדרך שלי להבטיח בסיכויי כמה שיותר גבוה שאחיה בכבוד, שאני אוכל לפרוש בגיל סביר, כולל הורדת עומס באזור גיל 30, בשביל להיות יותר עם הילדים, ופרישה באזור גיל 50-60, אולי יותר מוקדם, בשלב הזה אי אפשר לדעת.
קצת עלי ועל החלק הקצר שהספקתי לעבור במסע - אני חייל בשירות חובה, עבדתי הרבה (מאוד) לפני הצבא והצלחתי לחסוך סכום נאה ולהשקיע אותו.
כרגע אני מרוויח מעט מאוד (מהצבא ועבודה בסופש), ולכן לא חוסך לטווח ארוך, אלא רק להוצאות השוטפות והתחביבים שלי.
תיק נוכחי בבית השקעות ישראלי, מיועד לפרישה:
60~ אש"ח בקרן אירית מחקה s&p 500 בעקיבה סינטטית, בשביל המיסויי היעיל.
בנוסף יש חסכון לכל ילד עם 8~ אש"ח, מסלול סיכון גבוה, יצטרף לתיק בשלב כלשהו.
עו"ש וקרן כספית 10~ אש"ח.
זהו לבנתיים, כשיהיה לי עוד משהו מעניין לכתוב אני אעדכן.
השם של המשתמש - בא מהתגובות של אנשים כשאני מספר להם שאני חוסך לפרישה, או בכלל חושב עליה, אבל אני בטוח בדרכי, זו הדרך שלי להבטיח בסיכויי כמה שיותר גבוה שאחיה בכבוד, שאני אוכל לפרוש בגיל סביר, כולל הורדת עומס באזור גיל 30, בשביל להיות יותר עם הילדים, ופרישה באזור גיל 50-60, אולי יותר מוקדם, בשלב הזה אי אפשר לדעת.
קצת עלי ועל החלק הקצר שהספקתי לעבור במסע - אני חייל בשירות חובה, עבדתי הרבה (מאוד) לפני הצבא והצלחתי לחסוך סכום נאה ולהשקיע אותו.
כרגע אני מרוויח מעט מאוד (מהצבא ועבודה בסופש), ולכן לא חוסך לטווח ארוך, אלא רק להוצאות השוטפות והתחביבים שלי.
תיק נוכחי בבית השקעות ישראלי, מיועד לפרישה:
60~ אש"ח בקרן אירית מחקה s&p 500 בעקיבה סינטטית, בשביל המיסויי היעיל.
בנוסף יש חסכון לכל ילד עם 8~ אש"ח, מסלול סיכון גבוה, יצטרף לתיק בשלב כלשהו.
עו"ש וקרן כספית 10~ אש"ח.
זהו לבנתיים, כשיהיה לי עוד משהו מעניין לכתוב אני אעדכן.