1. אזהרה: פורום זה מיועד להחלפת דעות בין משקיעים חובבים בנושאים תאורטיים בלבד. חל איסור מוחלט על בקשת או מתן ייעוץ השקעות פרטי. אין לראות בדיונים בפורום בבחינת יעוץ השקעות או תחליף לייעוץ פיננסי מקצועי המותאם אישית וספציפית למשקיע תוך התחשבות בנתוניו, צרכיו המיוחדים והאחרים, מצבו הכספי, נסיבותיו ומטרותיו. אין לפעול על פי הנאמר בפורום ללא קבלת יעוץ אישי מבעל הרישיון המתאים.

יאוש מקופת גמל להשקעה בהלמן אלדובי

הנושא בפורום 'פינת המשקיעים' פורסם ע"י JonJonJon, ‏16/4/19.

  1. JonJonJon

    JonJonJon משתמש רשום

    הצטרף ב:
    ‏16/4/19
    הודעות:
    1
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזרתי לאחיין שלי לפתוח קופת גמל להשקעה בהלמן אלדובי ועזרתי לו להעביר כסף בתחילת ינואר. כשהוא נכנס לחשבון הוא רואה מאזן אפס. עד עכשיו, יותר משלושה חודשים אחר כך. האם זה סביר שלוקח להם חודשים על גבי חודשים לעדכן מצב חשבון או שהכסף פשוט נעלם? כל הפניות במייל נענו בתשובה שהכסף שויך, אבל לא רואים שום דבר. הוא חייל צעיר בצבא ואין לו יותר מדי זמן להתעסק בזה ואני עושה זאת בשבילו. האם זו רמת השירות בכל מקום?
     
  2. FIYaacov

    FIYaacov משתמש בכיר

    הצטרף ב:
    ‏22/3/15
    הודעות:
    9,999
    לייקים שהתקבלו:
    8,485
    שיגיד להם שהוא רוצה למשוך את הכסף, כשישאלו למה יגיד להם בגלל זה, תראה איך מהר הם מסדרים את זה.
     
    ביולוג ירושלמי אוהב/ת את זה.
  3. Everything_Nice

    Everything_Nice משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏20/10/16
    הודעות:
    378
    לייקים שהתקבלו:
    184
    אם הכסף שויך והנציג/ה יודע/ת לומר את הסכום ולהפיק דוח יתרה אזי הבעיה היחידה היא טכנית באתר , פחות טוב אבל ניתן להניח שיטופל. להבנתי יש שם בעיה בהצגת נתונים (גם אצלי) ואני מעריך שמטפלים.
     
  4. Oracle

    Oracle משתמש רשום

    הצטרף ב:
    ‏31/12/18
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אני מחזיק אצלם ק.השתלמות וקפ״ג והניסיון שלי דומה -
    לקח להם כחודשיים/שלושה מההפקדה הראשונה להתחיל להציג את הנתונים באתר (לא פניתי אליהם כלל, רק המתנתי),
    ולאחר מכן הם מציגים נתונים שמעודכנים נכון לחודש אחורה כל 15/20 לחודש (לא זוכר איזה מהם, את זה הסביר לי נציג)
    כלומר עד ה-15 לחודש אתה רואה נתונים מלפני חודשיים, ולאחר ה-15 אתה תראה נתונים מעודכנים מלפני חודש...

    take it or leave it

    הם יחסית חדשים בתחום, מאז הפיצול מ-ibi והם בתהליכי בנייה.. מאמין שזה ישתפר
     
    ביולוג ירושלמי אוהב/ת את זה.
  5. adamshalev

    adamshalev מודרטור

    הצטרף ב:
    ‏24/1/15
    הודעות:
    7,916
    לייקים שהתקבלו:
    13,492
    מיזוג.

    @נדב הוא סמנכ״ל גמל בהלמן אלדובי. תציפו מולו נושאים שחשובים לכם. נראה שרוב התלונות בפורום הן בנושא שירות ושיוך כספים. אני מקוה שחבלי הלידה יסודרו בקרוב.
     
  6. monkey22

    monkey22 משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏2/12/18
    הודעות:
    183
    לייקים שהתקבלו:
    143
    בעיה ידועה, גם אצלי זה ככה ואצל רבים בפורום.
    זו הייתה אכזבה ענקית בעיניי המעבר מאי בי איי המעולים, להלמן עם השירות פח אשפה שלהם.
    אם יש דו"ח יתרות הכל צריך להיות בסדר. ייקח עוד קצת זמן עד שתראה באתר.
     
    ביולוג ירושלמי אוהב/ת את זה.
  7. roneng

    roneng משתמש בכיר

    הצטרף ב:
    ‏21/2/17
    הודעות:
    6,226
    לייקים שהתקבלו:
    4,580
    זה לא רק אצלהם, ככה זה בערך בכל חברות הגמל/פנסיה שאני מכיר. בחלקן זה אפילו מתעדכן רק ב 30 לחודש.
    דוקא ibi בזמנו עדכנו מאוד מהר יחסית את האתר שלהם.
     
  8. monkey22

    monkey22 משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏2/12/18
    הודעות:
    183
    לייקים שהתקבלו:
    143
    Ibi מעולים.
     
    ביולוג ירושלמי אוהב/ת את זה.
  9. Loacker

    Loacker משתמש רשום

    הצטרף ב:
    ‏1/12/16
    הודעות:
    15
    לייקים שהתקבלו:
    11
    גם אצלי אותו דבר בקרן ההשתלמות וקופת גמל להשקעה, לקח כחודשיים לעדכן נתונים מרגע פתיחת החשבונות, ולאחר מכן הפקדות חודשיות מתעדכנות כחודש לאחר ההפקדה.
    ממש מעצבן, נשאר איתם כי לפני זה הייתי בקופה אחרת והמצב היה דומה..
     
  10. Shlomi Z

    Shlomi Z משתמש בכיר

    הצטרף ב:
    ‏29/7/18
    הודעות:
    2,020
    לייקים שהתקבלו:
    963
    אינטרגמל. ניוד קרן פנסיה. משהו בסגנון אחד לאחד...
     
  11. Rahash

    Rahash משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏13/12/17
    הודעות:
    547
    לייקים שהתקבלו:
    363
    אינטרגמל יקרים מאוד היום
     
    ביולוג ירושלמי, bengi ו-Shlomi Z אוהבים את זה.
  12. Shlomi Z

    Shlomi Z משתמש בכיר

    הצטרף ב:
    ‏29/7/18
    הודעות:
    2,020
    לייקים שהתקבלו:
    963
    מסכים.
    אני בהסכם הישן [אף על פי כן, נרשמתי לנינג'ה פיננסית], הוא דיבר על ההתנהלות, ניכר שכולם "כושלים" בצורה זו או אחרת...
     
  13. roneng

    roneng משתמש בכיר

    הצטרף ב:
    ‏21/2/17
    הודעות:
    6,226
    לייקים שהתקבלו:
    4,580
    שוב, עדכון מידע רק אחרי חודשיים זה משהו מאוד נפוץ בתחום (אני חושד שזה קשור לסיבות רגולטוריות).
    גם כשהייתי בחברות גדולות (כמו הפניקס, מגדל ודומיהן) המידע מתעדכן לקראת סוף החודש עבור החודש הקודם (כלומר עד ה 20/3 למשל אין באתר מידע מלפני ה 1/2).

    זה לא משהו ספציפי להלמן או אינטרגמל
     
  14. נדב

    נדב משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏12/7/15
    הודעות:
    524
    לייקים שהתקבלו:
    798
    קופות גמל וקרנות השתלמות מתופעלות בדרך כלל בבנקים ולכן חלק מהנתונים (כמעט בכל הגופים) במידע האישי מתעדכנים על בסיס חודשי.
    כשמבצעים העברה כספית לחשבון (קרן השתלמות, גמל להשקעה) כדאי לרשום בהערות בהעברה הבנקאית את מספר החשבון בקופה זה יקל על שיוך הכספים, בנוסף להעביר את אישור העברה הבנקאית במייל. אם לא עושים את 1 ו - 2 הסיכויים שהכספים ירשמו על שמכם נמוכים מאוד. כדאי לציין לטובה בהקשר הזה את אינטרגמל שמבצעים בצורה טובה חיוב חד פעמי באמצעות הוראת קבע ישירות לחשבון (לפחות אצלי אצליח)

    ללא קשר, בהלמן אלדובי סיימו בשבוע שעבר את העברה של קופות הגמל להשקעה מ - IBI ל - להלמן אלדובי, אני מאמין שזה יסייע להקטין את הבעיות בשיוך או באפשרות צפיה באתר
     
  15. minimizer

    minimizer משתמש סולידי

    הצטרף ב:
    ‏18/12/18
    הודעות:
    31
    לייקים שהתקבלו:
    15
    קרה לי אותו דבר, העברתי את הכסף בסוף ינואר ולא ראיתי את היתרה המעודכנת עד אמצע מרץ בערך וגם זה אחרי שהתקשרתי אליהם מספר פעמים. מאז זה מתעדכן בצורה יחסית תדירה (הנתונים של סוף מרץ השתקפו כבר בשבוע השני של אפריל).
    אגב ניתן לברר את היתרה בטלפון גם כשבאתר מופיע אפס עגול.
     
  16. Liron2035

    Liron2035 משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏21/12/17
    הודעות:
    193
    לייקים שהתקבלו:
    71
    הלמן מרגישים כמו הhot של בתי ההשקעות.
    זמני המתנה על הקו בלתי סבירים של רבע שעה ויותר. נציגים שמבטיחים לברר ולחזור אליך באותו היום ולא חוזרים כלל, מענה למייל עם זמן המתנה של ארבעה וחמישה ימים וגם אז התשובות לא מועילות.
    וכל זה במהלך נסיון לפתור מצב שבו הפקדות קהש מהמעסיק לא נכנסות לחשבון כבר שלושה חודשים.
     
    youngpanther אוהב/ת את זה.
  17. Ben Dover

    Ben Dover משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏11/7/18
    הודעות:
    312
    לייקים שהתקבלו:
    446
    לצערי גם אני מרגיש את אותו הדבר... כבר מעל לחצי שנה (עוד לפני המיזוג) יש תמיד בעיות עם הפקדות... עדיין לא ברור לי איפה נמצא כל הכסף שלי. הנציגים גם לא ממש יודעים.
     
    Liron2035 ו-youngpanther אוהבים את זה.
  18. bengi

    bengi משתמש סולידי

    הצטרף ב:
    ‏16/9/18
    הודעות:
    39
    לייקים שהתקבלו:
    20
    לצערי גם אני חוויתי את השירות הגרוע של הלמן אלדובי על בשרי. לא ראיתי את ההפקדות במשך ארבעה חודשים, קבעו לי פגישה עם משווק פנסיוני שפשוט לא בא מבלי להודיע. אבל השיא היה שהם החליטו על דעת עצמם לפתוח ולהפקיד לי כספים לקרן השתלמות חדשה ולא לקיימת(שהיא נזילה וניתן לקחת הלוואה בעבורה). אגב, ראיתי את הטעות הזאת שלהם רק אחרי ארבעה חודשים כי האתר פשוט לא מתעדכן. בכל אופן הם עשו הכל כדי להאשים אותי בטעות ולא לסדר את זה, ןרק כשאיימתי בהקשת תלונה למפקח על הביטוח העניין טופל. בכל אופן הם באמת גרועים, אבל אין באמת אלטרנטיבות אחרות בשוק לצערנו.
     
    youngpanther אוהב/ת את זה.
  19. AM-PM

    AM-PM משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏5/1/18
    הודעות:
    143
    לייקים שהתקבלו:
    103
    @נדב יש צפי מתי כל הסאגה הזו אמורה להסתיים?
    לצערי הברדאק חגג גם לפני המיזוג (העברה שלא שוייכה 8 חודשים!! למרות ששלחתי אסמכתא במייל ביום ההעברה)
    אולי תאפשרו ללקוחות להתקשר/להתכתב ישירות עם המחלקה של השיוכים ולא עם הנציגים הרגילים שאין להם אף פעם מושג ירוק בכלום ורק ״מעבירים הלאה״ את הבקשה שלנו
    טיפ קטן למי שעושה העברות לחשבון - במקום לעשות העברה חד פעמית ותחכו איזה חצי שנה לשיוך שלהם תעשו הרשאה לחיוב חודשי קבוע ואז רואים את ההעברה הכי מהר (כל 10 לחודש העוקב)
     
  20. Mak

    Mak משתמש רשום

    הצטרף ב:
    ‏4/11/17
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    15
    לקח לנו כמעט שלושה חודשים לראות את עדכון הסכום באתר, אחרי מספר רב של טפסים שנדרשו מאיתנו בכל פעם שהתקשרתי לברר מה קורה עם החשבון.
    החשבון נפתח בהתעלמות מוחלטת מבקשתנו להשתייך למסלול הפסיבי וירדו ממנו באורח פלא כ-300 שקל כבר בעת הפתיחה (טעות שמזל שעליתי עליה בזמן).
    אמנם הנציגים היו אדיבים אבל התנהלות לא מדהימה ובהתחשב במחסור בקופות גמל להשקעה שהן פסיביות, אני מבינה את היכולת שלהם לפקשש עם הלקוחות - פשוט אין להם באמת תחרות...
     
מוזמנים להשתמש בקישורי השותפים הבאים כדי לקנות באמאזון , להוריד ספרי שמע, או להקים אתר אינטרנט משלכם (מדריך מפורט - כאן). תודה על תמיכתכם באתר.
טוען...
  1. אתר זה משתמש בעוגיות דפדפן. אין באמור בפורום כדי להוות ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו של כל אדם.