Yevgeny
משתמש בכיר
- הצטרף ב
- 4/2/15
- הודעות
- 3,241
- דירוג
- 7,174
משהו שאתה כנראה מפספס -איך מגיעים חמצב הזה שבו הרגולטור מאפשר אתמה שאתה מתאר? פשוט ״מכילים״ את המתים? מתי יהיה ביטחון מספק שהמכוניות מסוגלות לנהוג בעצמן מבלי שלנהג תהיה איזושהי אחריות חוקית? זו קפיצה עצומה.
* כל המכוניות של טסלה (לא משנה אם שילמת על FSD או לא), באות מהמפעל כבר עם כל החומרה/מצלמות שדרושות למערכת ה-FSD, על חשבונה.
* גם כשאדם נוהג, המערכת רצה ברקע ב-shadow mode ומחשבת "מה היא הייתה עושה בסיטואציה הזאת" - ומשווה אם יש הבדלים בין החישוב שלה להתנהגות הנהג בפועל. זה חלק מהמידע הנאסף, מכל צי הרכבים הפעיל של טסלה.
* כשטסלה רוצה לשפר התנהגות כלשהי - למשל נהיגה בגשם, או כשמשאית ליד מתיזה בוץ/חצץ על השמשה - היא שולחת בקשה לכל צי הרכבים הפעיל שלה, לאסוף דוגמאות של מצבים כאלו ולשלוח לה וידאו/נתונים בחזרה.
ככה שכל צי הרכבים הפעיל של טסלה (יותר ממיליון וצומח במהרה) מלמד בכל רגע נתון את המערכת איך לנהוג טוב יותר. הם אוספים את המקבילה לשנות ניסיון של נהיגה אנושית בכלום זמן, ונתקלים בכל סיטואציה אפשרית - שאדם בודד לא יראה בחייו.