• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

טכניקת או אסטרטגיית המסחר שלכם בבורסות מסחר למטבעות וירטואליים

  • פותח הנושא פותח הנושא Deleted member 8236
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך
D

Deleted member 8236

המסחר הרציף של קריפטו מאפשר למשקיע לדגום את השוק ברזולציה מטורפת ולכן אחת מאסטרטגיות ההשקעה הנפוצות שאני נתקל בהן היא ליצור זמינות מיידית לקנות - דהיינו פיאט זמין במיידי בבורסה עצמה. ההעברות הנכנסות והיוצאות הללו אל ומ- הבנקים לא מצליחות להדביק את הקצב החדש.

כמובן שיש דמיון לצורה שבה אני מפקיד לבית ההשקעות שלי בארץ ובחו״ל אבל יש כמה חלונות זמן עיקריים שהם גורמים-מעכבים:
1. בית השקעות מספק שירותים בשעות מצומצות מסוימות בלבד וכפוף ללוח השנה רווי האירועים.
2. המסחר במט״ח - גם שירותי ההמרה הממוצעים משהו וגם והשימוש בגורם מתווך נוסף תוך-חוץ-בנקאי (על זה שמתווך ביני לבין צד ב׳) מייקרים ומאיטים את התהליך.

אלו 2 נתונים שצריך לעבוד איתם ובאופן די מוזר אפשר לראות בהם כיתרון (אומנם זמני) למשקיע לטווח-ארוך.

מאד הייתי רוצה שיהיו לי שוליים שמנמנים שאוכל לנצל אותם לירידות מהירות וחדות אבל בשביל להגיע למצב כזה אני צריך להתמיד בהפקדות חודשיות/רבעוניות/שנתיות לפחות לפרק זמן ממושך (ביחס לטווח ארוך). רק כך אני אוכל להרשות לעצמי ״לקפוץ על הזדמנויות״ ועדיין לשמר שול בטחון שהמטרה הנוספת שלו היא גם הזנה ארוכת טווח לנכסים/מטבעות השונים.

הערת שוליים:
סכום העמלות המצטבר, בין מסחר בשוק ההון לבין מסחר בזירת קריפטו יקר בעשרות, אם לא במאות ש״ח בשנה. [לעזאזל עם זה]

אז מה שמעניין אותי לשמוע הוא על אסטרטגיית המסחר שלכם, או הרציונל שמניע אתכם להתנהג בצורה הזו ואולי גם ללמוד משהו על הדרך.

אני יכול להגיד על עצמי שאני מאד מנסה ליישם את העקרונות שהבלוג מייצג, אם זה בהשענות על פירמידת הצרכים מצד אחד והמצד שני ע״י שימוש בטכניקת ה-DCA.

במה דומה או שונה אסטרטגיית ניהול ההשקעות שלכם בין זירת המסחר השכיחה בשוק ההון לבין בורסות מסחק בקריפטו (ולצורך העניין בורסות מפוקחות בלבד)?
 
האסטרטגיה שלי בדיוק אותו הדבר בשתי הזירות.

Buy and hold. קודם כל למדתי את זה מביטקוין ואחר כך יישמתי גם בבורסה עם סנופי ומדד עולמי.

בכל חודש\רבעון קונה עוד עם הכסף שחסכתי.
 
מאד הייתי רוצה שיהיו לי שוליים שמנמנים שאוכל לנצל אותם לירידות מהירות וחדות אבל בשביל להגיע למצב כזה אני צריך להתמיד בהפקדות חודשיות/רבעוניות/שנתיות לפחות לפרק זמן ממושך (ביחס לטווח ארוך). רק כך אני אוכל להרשות לעצמי ״לקפוץ על הזדמנויות״ ועדיין לשמר שול בטחון שהמטרה הנוספת שלו היא גם הזנה ארוכת טווח לנכסים/מטבעות השונים.
אפשר (ועשיתי את זה) להחזיק קצת ביטקוין בברוקר (כי את השאר כדי למשוך ולהחזיק בעצמך) וכשהחשבון ריק מפיאר אבל רוצים לנצל מחיר ולקנות בכל זאת להשתמש במינוף בטוח וקצר.
ברגע שאפשר להעביר כסף ולסגור את החוב.
זה יכול להיות שימושי בסופ"שים, כשלאנשים אין נזילות של פיאט והמחיר יורד בהתאם..

אני יכול להגיד על עצמי שאני מאד מנסה ליישם את העקרונות שהבלוג מייצג, אם זה בהשענות על פירמידת הצרכים מצד אחד והמצד שני ע״י שימוש בטכניקת ה-DCA.
יש הבדל מהותי בין DCA בהשקעה צומחת בטווח ארוך לבין DCA בנכס לא יצרני.
זה הימור שמישהו יהיה מוכן לשלם לך יותר בעתיד, למרות שאין ייצור ערך חדש, בדיוק כמו בזהב.
זה הימור שאני לוקח, אבל זה הימור.
 
האסטרטגיה שלי בדיוק אותו הדבר בשתי הזירות.

Buy and hold. קודם כל למדתי את זה מביטקוין ואחר כך יישמתי גם בבורסה עם סנופי ומדד עולמי.

בכל חודש\רבעון קונה עוד עם הכסף שחסכתי.
שאלה טכנית/מיסויית
אסטרטגיה כזו של רק לקנות בלי למכור/להמיר לא מייצרת אירועי מס.
שמעתי שגם בשנים כאלו בהן לא היו אירועי מס בקריפטו, מי שמחזיק קריפטו צריך להגיש דוח שנתי בכל מקרה.
האם אתם יודעים אם זה נכון?
 
שאלה טכנית/מיסויית
אסטרטגיה כזו של רק לקנות בלי למכור/להמיר לא מייצרת אירועי מס.
שמעתי שגם בשנים כאלו בהן לא היו אירועי מס בקריפטו, מי שמחזיק קריפטו צריך להגיש דוח שנתי בכל מקרה.
האם אתם יודעים אם זה נכון?
זה לא גורף. אתה צריך לברר האם הסטטוס שלך ברשות המיסים הוא "שכיר החייב בהגשת דו"ח".

עריכה: בטעות כתבתי שכיר שחייב במס.
 
נערך לאחרונה ב:

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אז כשמגיע ATH (או פיק אחר) אתם לא ממשים אפילו חלק מהרווחים?
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
I קופת גמל להשקעה או השקעות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
P מס מגיל 60 - כל סוגי ההכנסה לפי המדרגות, או שיש יוצאי דופן? מיסים 1
Gari מכירות יחידות מקרן נקובה בדולר - מורווחת בדולר, מופסדת בשקל: מס רווחי הון או מגן מס? שוק ההון 5
R החלטה לגבי ESPP QuickSale - כן או לא? פוסטים מאיכות נמוכה 24
ת המל"ג אישר לאוניברסיטאות להוציא תואר ראשון חדש בבינה מלאכותית, טריק שיווקי או בעל ערך אמיתי? התפתחות אישית 20
ה במסגרת פינתנו, נוסו על נפשותיכם, או למה לא לתת לגופים מוסדיים לנהל את הכסף שלכם שוק ההון 9
H החזר מס אוטומטי לגמלאים על ריבית מפיקדון או מתוכנית חיסכון למי שנולדו לפני 2.1.1948 מיסים 3
מ ברוקר שאפשר להעלות אליו קובץ אקסל עם פקודות או להשבית את המערכת ליום יומיים שוק ההון 15
A האם עדיף לקנות חברה (או מדד) שמחלק דבידנדים, צובר את הדבידנדים שחילק או לא מחלק כלל? שוק ההון 15
Couch Potato רכב שני - מהעבודה, ליסינג או פרטי? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 9
ש קניית s&p או נסדק או כל נייר אמריקאי אחר בזמן שהדולר נמוך שוק ההון 10
ori_ דוח שנתי עם אלפי או נומרוטק מיסים 6
ק הוספת עמוד ממדי"ם, מי מחליט, הוועד או שזה תמ"א? נדל"ן 16
נגב דילמת משכנתא - לקבע ריביות או לא? נדל"ן 1
S השקעה בתל אביב: בין יד אליהו לדרום העיר – ליווי מקצועי או למידה עצמאית? נדל"ן 8
S איך מתנהלים עם RSU? (או מיסוי לעומת פיזור) שוק ההון 42
T Yet another שרשור משכנתא או הון עצמי: השלמת 800K למחיר למשתכן נדל"ן 28
ב מיסוי Return of Capital - דיבדנד, או מכירת מניה? שוק ההון 0
D משכנתא או השקעה שוק ההון 1
T קיצור תקופה, המשך השקעה במדדים, או גם וגם נדל"ן 23
AsherV פתק חצי פתוח או פריימריז? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 0
A אחריות קבלן מיום מסירה או מיום עזיבת הפרויקט? נדל"ן 9
מ איך בודקים על שטח מסוים בבניין אם הוא רכוש משותף או פרטי? נדל"ן 14
ח האם במצב שלי שווה לקחת מייצג או לנסות לבד? מיסים 11
י קו אשראי בברוקרים (או בנקים) בארץ ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
N קופת גמל IRA, מבחינת שירות לקוחות - יש העדפה אם לעבוד מול גלובל נט או מול אקטיון? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
the_newbie מחפש המלצה לרו״ח או Enrolled agent מיסים 2
$$$ טראמפ $$$ מדד עולמי, לקנות בשקלים או דולרים. שוק ההון 53
H נ״י טיימס בכתבת פרופיל: מייקל סיילור, נוכל או גאון? קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 53
K פרילנס - תשלום בדולרים - פייפאל או פיוניר יזמות והגדלת הכנסות 12
S למישהו יצא להשתמש במערכת מבוססת פקטורים לניהול השקעות של alphabeta או של חברה מתחרה ? שוק ההון 28
B ביטוח מנהלים או פנסיה משלימה להפקדות מעל התקרה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
ס בעיית Liquidity Risk בקנייה או מכירת אג"ח (או נכסים אחרים) שוק ההון 22
ר טופס 867, קיזוז הפסדי הון כנגד הכנסה מרבית או מדיבידנד מיסים 5
A תואר במדעי המחשב וכלכלה או ראיית חשבון ? התפתחות אישית 2
מ קרנות איריות ישראל או לונדון פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
A האם כדי למשוך את כספי הפיצויים או לבקש זיכוי מס במענק פרישה כנגד הזכאות לכספי הפיצויים? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
ג השקעה סולידית דולרית - הצעות לקרנות ETF או אופציות אחרות? שוק ההון 4
Y מימון עצמי לרכישת דירה - מתוך תיק השקעות ישראלי, תיק ני"ע ב- IB או קרן השתלמות? שוק ההון 4
כ חיסכון לפרישה עצמאי או קופגל"ה - הפעם עם טוויסט שוק ההון 43
M ניסוי בשטח - מכירת CSPX בברוקר ישראלי ובדיקה האם המיסוי צמוד מדד או לא מיסים 27
C להמשיך עם בלינק או לפתוח חשבון בבית השקעות? שוק ההון 4
D התלבטות בלימודים - הנדסה כלכלה או מתמטיקה? התפתחות אישית 6
A כדאי לקנות קרן סל באירופה צוברת או מחלקת? שוק ההון 2
A לעבור מסלולים או פשוט להישאר? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
yoyo פתיחת קרן השתלמות או לקיחת הלוואה מהקרן לצורך סגירת משכנתא שוק ההון 46
א התלבטות קריירה - להישאר בעבודה או לעזוב התפתחות אישית 15
מ ריטיינג, או כמה שווי לבטחונות יש לכל מניה שוק ההון 9
T האם כדאי לקנות דירה או לגור בשכירות? התפתחות אישית 21
לאץ' בקשת החזר מס לשכירה- טופס 135 או 1301? מיסים 5

נושאים דומים

Back
למעלה