אני תקוע כבר כמה חודשים עם שירות הלקוחות של מגדל בנוגע לקבלת טפסי עזר ל161 בקרן פנסיה ובקופת גמל.
המצב קצת מורכב כי החברה שבה עבדתי נקנתה על ידי חברה אחרת ולכן אני צריך פיצול ל2 טפסים, אחד עבור כל מעסיק.
בבירור מולם הם טוענים שהעניין בטיפול אבל זה נגרר יותר מידי זמן וזה תוקע אותי כי אני לא יכול לקבל 161 מהמעסיק הקודם ללא הטפסים ממגדל.
למישהו יש רעיון איך ניתן לגרום להם לזוז יותר מהר ולספק לי את הטפסים הדרושים?
המצב קצת מורכב כי החברה שבה עבדתי נקנתה על ידי חברה אחרת ולכן אני צריך פיצול ל2 טפסים, אחד עבור כל מעסיק.
בבירור מולם הם טוענים שהעניין בטיפול אבל זה נגרר יותר מידי זמן וזה תוקע אותי כי אני לא יכול לקבל 161 מהמעסיק הקודם ללא הטפסים ממגדל.
למישהו יש רעיון איך ניתן לגרום להם לזוז יותר מהר ולספק לי את הטפסים הדרושים?