• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

חשיבה מחדש על אסטרטגיית השקעה

  • פותח הנושא פותח הנושא bob95
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bob95

משתמש רגיל
הצטרף ב
8/3/21
הודעות
164
דירוג
74
שלום לכולם,

אחרי תקופה שהתחלתי להכניס את הכסף לשוק במיצוע, הגעתי למסקנה שאני מספיק מוכן להכניס את כל הכסף לשוק.
כדי לעשות את זה, אני בוחן מחדש את הקצאת הנכסים שלי, ואשמח לקצת אינפוט מכם.
כדי להעריך את מידת הסיכון שאני מוכן לקחת, אני חושב על כמה אהיה מוכן להפסיד במקרה הגרוע ביותר.
האם לדעתכם הערכה של נפילה של 50% במדד המניות העולמי (נגיד VWRA או MSCI ACWI) ושל 10% במדד אגח ממשלתי כללי (אגח ממשלת ישראל) נראה לכם הערכה סבירה של worst case scenario?

תודה
 
האם לדעתכם הערכה של נפילה של 50% במדד המניות העולמי (נגיד VWRA או MSCI ACWI) ושל 10% במדד אגח ממשלתי כללי (אגח ממשלת ישראל) נראה לכם הערכה סבירה של worst case scenario?
מניות - כן.
ממשלתי כללי יכול ליפול חזק יותר אם יהיה פיחות בשקל. המטבע הישראלי כבר נמחק פעמיים בעבר.
 
מניות - כן.
ממשלתי כללי יכול ליפול חזק יותר אם יהיה פיחות בשקל. המטבע הישראלי כבר נמחק פעמיים בעבר.
מעניין.
אז אתה חושב שאם אני משקיע שונא סיכון ודי משעמם (נמנע גם מזהב וכו', לפחות בינתיים) אגח קצר זו האפשרות המרכזית שלי לשמור על "כרית האוויר" של התיק עד 10 אחוז הפסד?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אז אתה חושב שאם אני משקיע שונא סיכון ודי משעמם (נמנע גם מזהב וכו', לפחות בינתיים) אגח קצר זו האפשרות המרכזית שלי לשמור על "כרית האוויר" של התיק עד 10 אחוז הפסד?
כיוונתי יותר לאג"ח צמוד.
אג"ח קצר מגן עליך מעליית ריבית.

בעצם הדברים קשורים. אם יהיה פיחות בשקל אז בנק ישראל יאלץ לפתות משקיעים בריבית גבוהה, מה שיקריס את האג"ח הארוך.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
I (מחיר למשתכן) חשיבה נכונה? בשנות ה-30, מרוויח 4,500 נטו, ורוצה להשקיע... נדל"ן 15
עמיתא קבוצת חשיבה ויזמות התפתחות אישית 15
אנא-אל מפת חשיבה על שוק ההון שוק ההון 4
אנא-אל חשיבה לטווח ארוך אוף טופיק 26
ס Mastermind Groups | קבוצת חשיבה | רב מוח התפתחות אישית 19
A מחשב מסלול מחדש יומני מסע אישיים 0
ר האם למכור כעת את התיק ולקנות מחדש? לצורך מס שוק ההון 19
R חלוקה מחדש של תיק השקעות 1.1m שוק ההון 8
M מכירת קרן נאמנות כדי לרכוש אותה מחדש בחשבון אחר שוק ההון 5
עידו ג שיתוף - סגירת והפעלת חשבון מחדש באינטרקטיב ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
Y האם זה הזמן לעצור ולהמציא את עצמי מחדש או לרוץ עם העדר ? התפתחות אישית 3
M קרנות אינדקס והעלויות של איזון מחדש שוק ההון 17
ה הרבה זמן שלא הייתי פעיל פה - מחדש את היומן מסך (31 ששואף להיות מתכנת) יומני מסע אישיים 10
מ האם צריך לשקול מחדש את הסיכון שבקרנות איריות? שוק ההון 5
R חישוב מסלול מחדש בית פרטי או דירה להשקעה נדל"ן 20
? תעזרו לי להבין איך לבחור מדד - עברתי לאיטליה וקונה את התיק מחדש פה שוק ההון 18
ש אבא גרוש בניה מחדש יומני מסע אישיים 30
oferM איך כדאי לבנות את עזה מחדש ? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 6
G האם כדאי למכור ניירות הפסדיים ורווחיים ולקנות מחדש כדי להנות ממגן מס? מיסים 15
N הערכה מחדש - חוות דעת על תיק שוק ההון 25
אגוז_קוקוס העברת קרנות איריות ל-IB או מכירה וקנייה מחדש שוק ההון 63
שם משתמש בעייתי "ספרינט דיגיטלי" של בנק הפועלים: האם הריבית מתעדכנת לבד, או שצריך למשוך ולשים מחדש? צרכנות פיננסית 1
E re-finance/מימון מחדש עבור רכישת דירה שניה נדל"ן 15
M התלבטות בנוגע לסידור מחדש של התיק שוק ההון 2
ד התחלה מחדש בגיל 34, בין אי-ודאות לכורח המציאות. התפתחות אישית 7
B תמ"א 38 -2 הריסה ובניה מחדש נדל"ן 4
ס עצות לבחור צעיר שנכנס מחדש לשוק העבודה התפתחות אישית 2
א משתחרר עוד שמונה חודשים: היה לי מסלול בראש אני אני מחשב מסלול מחדש (עו"ד) התפתחות אישית 5
יבגני_ל האם הגיע הזמן לבחון מחדש אפיקי השקעה לטווח ארוך או שהכל יתאזן מחדש? שוק ההון 16
C מתחיל לבנות תיק מחדש: פרק 1 שוק ההון 12
ג קרן השתלמות - לחשב מסלול מחדש לתקופה הקרובה? שוק ההון 3
M האם במחזור משכנתא מעריכים את שווי הדירה מחדש? נדל"ן 15
ב תכנון מסלול מחדש אחרי 40 יומני מסע אישיים 11
לא חשוב שמות שאלות בנוגע לאסטרטגית איזון מחדש שוק ההון 27
קוף שמבין טיפים לחשיבה מחדש על מנהג הטיפים האדיוטי מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 19
K כל כמה זמן ETF חייב לאזן מחדש שוק ההון 9
Liron2035 דיבדנים, השקעה מחדש - האם יש הסכמה להתנהלות משקיע פסיבי? שוק ההון 27
adamshalev ריפוד מחדש של ספות מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 3
M הכנסה מדיבידנדים בקרן השתלמות שמושקעת מחדש שוק ההון 2
F כמה כסף אני מפסיד כשלא מחדש את הרכב? צרכנות פיננסית 37
H מכירת תיק השקעות בבנק ורכישה מחדש של תיק פאסיבי שוק ההון 6
nmac השקעה מחדש של דיבידנדים שוק ההון 15
M ניתוק ביטוח אכ"ע מהחיסכון ללא חיתום מחדש - אפשרי? צרכנות פיננסית 21
M DRIP השקעה מחדש אוטומטית של דיבידנדים שוק ההון 12
מ מתחילים מחדש ומתייעצים יומני מסע אישיים 5
פ חלוקה מחדש של התיק שוק ההון 14
ה מתחילים מחדש יומני מסע אישיים 5
ט סוכנות ומחאה חברתית - חישוב מסלול מחדש של הסולידית? אוף טופיק 6
hommie הכרויות וזוגיות - חישוב מסלול מחדש אוף טופיק 298
Roi הציבור קיבל שכל והיצרנים בוכים, האם הסולידית מצליחה בחינוך מחדש ? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 28

נושאים דומים

Back
למעלה