היי,
אשמח להתייעץ עם חוכמת ההמונים של חברי הפורום.
הציעו לי באחד הבנקים (לצערי אני לא יכול לרשום באיזה בנק) לפתוח תיק השקעות דרכם עם התנאים הבאים:
* קניה ומכירה:
זרים - 0.08 אחוז.
ישראלים - 0.09 אחוז.
* ללא דמי ניהול.
מה הקאץ? זה למשך שנה. ועוד שנה אני צריך לבקש מהם להאריך את זה.
חשוב לציין שדברים אחרים כמו פטור מעמלות עו"ש + פטור מדמי כרטיס אשראי הם מאריכים לי כל שנה ללא כל בעיה.
כאשר במידה והם יסרבו להאריך לי את ההטבות אז קנייה ומכירה - 0.65 אחוז. דמי ניהול ישראלים - 0.15 אחוז. דמי ניהול זרים - 0.2 אחוז.
מול אפשרות שאפתח חשבון השקעות באקסלנס עם התנאים הבאים:
* קניה ומכירה:
0.07 אחוז
* פטור מדמי ניהול לשנתיים.
* לאחר שנתיים דמי ניהול שנתיים של 180 ש"ח.
חשוב לציין, שאני פחות חושש מ-כך שאשכח לבקש להאריך את ההטבות בבנק .אני רגיל לבקש מהם להאריך פעם בשנה את ההטבות של פטור מעמלות עו"ש + פטור מדמי כרטיס אשראי.
1. מבחינת נוחות אני מעדיף להשקיע דרך הבנק, אך מה עוד עליי לקחת בחשבון מבחינת ההצעות שציינתי?
2. מהניסיון שלכם ,האם ברוב המקרים , הבנקים מסכימים להאריך כעבור שנה את ההטבות של חשבון ההשקעות או שברוב המקרים, יכולים לעשות בעיות עם הארכת ההטבות?
תודה רבה!
אשמח להתייעץ עם חוכמת ההמונים של חברי הפורום.
הציעו לי באחד הבנקים (לצערי אני לא יכול לרשום באיזה בנק) לפתוח תיק השקעות דרכם עם התנאים הבאים:
* קניה ומכירה:
זרים - 0.08 אחוז.
ישראלים - 0.09 אחוז.
* ללא דמי ניהול.
מה הקאץ? זה למשך שנה. ועוד שנה אני צריך לבקש מהם להאריך את זה.
חשוב לציין שדברים אחרים כמו פטור מעמלות עו"ש + פטור מדמי כרטיס אשראי הם מאריכים לי כל שנה ללא כל בעיה.
כאשר במידה והם יסרבו להאריך לי את ההטבות אז קנייה ומכירה - 0.65 אחוז. דמי ניהול ישראלים - 0.15 אחוז. דמי ניהול זרים - 0.2 אחוז.
מול אפשרות שאפתח חשבון השקעות באקסלנס עם התנאים הבאים:
* קניה ומכירה:
0.07 אחוז
* פטור מדמי ניהול לשנתיים.
* לאחר שנתיים דמי ניהול שנתיים של 180 ש"ח.
חשוב לציין, שאני פחות חושש מ-כך שאשכח לבקש להאריך את ההטבות בבנק .אני רגיל לבקש מהם להאריך פעם בשנה את ההטבות של פטור מעמלות עו"ש + פטור מדמי כרטיס אשראי.
1. מבחינת נוחות אני מעדיף להשקיע דרך הבנק, אך מה עוד עליי לקחת בחשבון מבחינת ההצעות שציינתי?
2. מהניסיון שלכם ,האם ברוב המקרים , הבנקים מסכימים להאריך כעבור שנה את ההטבות של חשבון ההשקעות או שברוב המקרים, יכולים לעשות בעיות עם הארכת ההטבות?
תודה רבה!
נערך לאחרונה ב: