• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

חשבון בפפר לטובת החלק הסולידי של התיק שלי, ושאלה בנושא חשבון בנק דולרי בארץ.

Dinoman

משתמש סולידי
הצטרף ב
16/5/20
הודעות
23
דירוג
23
שלום לכולם, ברשותי חשבון בIB אבל לצערי אין בו אפשרות לקנות אגחים ממשלתיים ישראלים. חשבתי על פתיחת חשבון בפפר אינבסט ושאוכל שם להשקיע באגחים ישראלים, בנוסף הבנתי שהתוכנית פקדון שלהם wow מביאה תשואות יפות.

חשבתי שאולי הוא יכול להוות כתחליף לחשבון בנק שלי הנוכחי (אני באוצר החייל שבגיל 28 כבר יגמר לי ההטבות ויהיה לי דמי ניהול על עו"ש).

אבל האם אני איחרתי את המועד? האם יש עדין הטבות למצטרפים חדשים (אם כן אשמח בכל מקרה להזמנה)?

הבנתי שאי אפשר לרשום הערות בPEPPER בהעברות בנקאיות ולהעשות העברות זה"ב לא ניתן, ככה שבכל מקרה הוא לא יכול להוות כתחליף עבורי לבנק מכיוון שאיך אוכל להעביר כספים לIB?

בנוסף, איזה חשבון בנק (דיגיטלי עקב חוסר הרצון שלי בלבלות בבנק כל היום) הכי משתלם לאחד שלא עובד, שלא יהיה לו דמי ניהול עו"ש ולא דמי ניהול כרטיס אשראי, שלא יהיה דמי ניהול על העברות בנקאיות (בתקווה גם זה"ב) ?
רק פפר עומד בדרישותי אבל הבעיה היא העברות לIB.

בנוסף שאלה קצת אחרת, אם עכשיו יש לי דולרים מIB (כסף מדיבידנדים או סתם פשוט נחמד לי יותר להמיר שם שקלים לדולרים) ואני רוצה לקנות מוצרים מאמזון או באלי אקספרס, לא יותר משתלם לי לפתוח חשבון בנק כלשהו בדולרים ולשם אפקיד את הדולרים ואוכל לקנות משם דרך כרטיס אשראי (אני לא יודע אם צריך אחד נפרד או לא) ובכך אחסוך את עלות ההמרה שלי בבנק הנוכחי ומהכרטיס אשראי שלי הנוכחי. יש אפשרות כזאת של חשבון דולרי בארץ? אני לא מתכוון לנסוע לאמריקה או לאירופה בזמן הקרוב אז חשבונות בנק אמריקאים לא קורצים לי, וחשבון דולרי בבנק שלי הנוכחי אוצר החייל לא אפשרי לפי בנקאית שדיברתי איתה בטלפון (25 דולר עמלה על העברת דולרים לחשבון שזה מטורף). לא אכפת לי גם אם המשתמש יהיה בחול. האופציה היחידה שלי לפי מה שאני חושב זה להעביר כספים מIB לTransferWise borderless (שאני לא בקיא מאה אחוז בדמי ניהול שלו ולא בטוח שהוא טוב לתושב ישראלי כי לא ניתן לפתוח חשבון בדיוק פה) ומשם לpayple (שגם כן לא מציאה כי לא תמיד באלי אקספרס למשל ניתן לקנות איתו). כמובן שהמסלול הזה הוא חד כיווני כי אי אפשר להעביר כספים לIB דרך תוכנה צד שלישית כמו TW. אז זה גם לא המסלול האולטימטיבי.
חייבת להיות דרך עבורי לחסוך את העמלות של המרת דולרים לשקל ובחזרה לדולרים.

תודה לכל ויום טוב (סורי אם דוסקס הנושא כבר)
 
מעניין מאוד הנושא שהעלת וגם אני אשמח להבין בזה יותר אם מישהו יודע? כי כרגע כשאני מעביר דולרים מIB לבנק יש עמלות גבוהות של איזה 100 שח בעת העברה אז לא יודע אם זה חכם. ועכשיו אם אזמין משהו מחול זה אוטומטית ישתמש בדולרים במקום בשקלים?
 
חשבתי על פתיחת חשבון בפפר אינבסט ושאוכל שם להשקיע באגחים ישראלים, בנוסף הבנתי שהתוכנית פקדון שלהם wow מביאה תשואות יפות.
1. יש שם רק מניות וקרנות סל אמריקאיות
2. גם אם היה, דמי הניהול הם 0.8% אז כמה כבר תשואה היית משיג על חלק סולידי...
3. אין כבר פיקדון WOW (שהיה מוגבל ל-10000 ש"ח בלבד). תבדוק את הפיקדונות בבנק ירושלים (פיקדון דיגיטלי, לא חייב חשבון עו"ש מראש) ובנק מזרחי, לא מייעץ ולא ממליץ
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
בנוסף שאלה קצת אחרת, אם עכשיו יש לי דולרים מIB (כסף מדיבידנדים או סתם פשוט נחמד לי יותר להמיר שם שקלים לדולרים) ואני רוצה לקנות מוצרים מאמזון או באלי אקספרס, לא יותר משתלם לי לפתוח חשבון בנק כלשהו בדולרים ולשם אפקיד את הדולרים ואוכל לקנות משם דרך כרטיס אשראי (אני לא יודע אם צריך אחד נפרד או לא) ובכך אחסוך את עלות ההמרה שלי בבנק הנוכחי ומהכרטיס אשראי שלי הנוכחי. כבר)
אתה יכול להמיר דולר לש"ח ב IB ולהעביר לעו"ש בארץ + להוציא כרטיס ישראלי עם עמלות המרת מט"ח נמוכה. Simple.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Y הזמנה לפתיחת חשבון בנק בפפר צרכנות פיננסית 1
מ שאלות דיווח שנתי של עובד הייטק עם חשבון השקעות רגיל בבנק מיסים 4
ח מבנה תיק משפחתי: IB / בית השקעות / חשבון משותף – פשטות מול מורכבות דיווח שוק ההון 17
E חשבון מסחר בחול שמקושר לכרטיס אשראי שוק ההון 7
E האם אפשר להעביר חשבון ib מהבינלאומי לישראלי, והאם זה עדיין נחשב פיזור פיזי של ההון. שוק ההון 8
O חשבון wise עסקי צרכנות פיננסית 10
OOmer מעבר מאינטראקטיב ישראל - עדכון 2026 ואפשרות של Delink חשבון קיים שוק ההון 12
SolidusMaximus לבעלי חשבון מסחר בבנק - איפה מופיעים הדיבידנדים\ריביות? פוסטים מאיכות נמוכה 2
Henchman34 צריך המלצה על רואה חשבון שיודע לעבוד עם ברוקרים בחו"ל מיסים 2
A חשבון מסחר כחיסכון לילד שוק ההון 14
P העברה בנקאית נכנסת - איך לראות שם חשבון מלא? צרכנות פיננסית 5
F פתיחת חשבון מסחר - נשוי לאזרחית אמריקאית שוק ההון 15
א מחשבות על פתיחת חשבון באינטראקטיב ברוקרס העולמית שוק ההון 9
N סגירת חשבון ב-IBI - משהו שאני צריך לדעת? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 21
מ האם מותר לבית השקעות מסחר עצמאי לתת אפשרות להוציא כסף על חשבון הביטחונות ? שוק ההון 1
M מוטב מאוחר - פתחתי חשבון השקעות שוק ההון 8
O פתיחת חשבון בנק לאזרח ישראלי בבנק זר פוסטים מאיכות נמוכה 4
A תואר במדעי המחשב וכלכלה או ראיית חשבון ? התפתחות אישית 2
A התנהלות מרחוק מול חשבון בנק אמריקאי צרכנות פיננסית 14
D סגירת חשבון באקסלנס טרייד ופתיחת תיק בשני בתי מסחר שוק ההון 3
J לפתוח חשבון בברוקר זר כדי לפזר סיכון ברוקרים ופלטפורמות מסחר 4
C להמשיך עם בלינק או לפתוח חשבון בבית השקעות? שוק ההון 4
P איך בוחרים רואה חשבון אוף טופיק 4
עידו ג שיתוף - סגירת והפעלת חשבון מחדש באינטרקטיב ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
ב דגשים לבחירת רואה חשבון מיסים 1
מומו הברווז העברת חשבון מאינטראקטיב ישראל לib שוק ההון 6
M הגעה לשכר גבוה כרואה חשבון התפתחות אישית 6
A יש לי לאשתי ובתי חשבון בנק משותף. מיסים 5
T הצהרת הון - לעשות לבד או לשלם לרואה חשבון? מיסים 14
A הלוואה של יאן יפני לישראלים עם חשבון אינטרקטיב ארה"ב שוק ההון 15
E השקעה סולידית חשבון דולרי שוק ההון 5
A עיקול כפול על חשבון ארנונה שלא על שמי מיסים 29
ח קראקן - העברה ומשיכה עם חשבון בנק אמריקאי קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 0
T שאלה על חשבון מרג׳ין (לא פורטפוליו) ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
M חשבון בנק ישראלי שמאפשר להעביר שקלים ל-Wise צרכנות פיננסית 21
Liel חשבון Coinbase קיים - שינוי כתובת לישראל? קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 0
מ פתיחת חשבון משפחתי/יועץ ללא רישיון ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
ב Estate Tax בארה"ב עם חשבון IB שוק ההון 5
ת המלצות על רואי חשבון/חברות בתחום מיסוי אמריקאי. מיסים 15
Moses68 חכמת ההמונים - קריירה בראיית חשבון התפתחות אישית 15
L פתיחת חשבון IRA לצרכי מסחר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
K פתיחת חשבון מסחר בברוקר זר כדי להפחית סיכונים פוסטים מאיכות נמוכה 34
H מס העיזבון בארצות הברית עבור חשבון משותף . לא תושבי ארה"ב מיסים 9
The Objectivist חשבון בנק (דיגיטלי?) ללא תז צרכנות פיננסית 2
Z העברת כסף ל-IB מתוך חשבון משותף עם אזרחית אמריקאית שוק ההון 1
J ברוקר ישראלי שמציע תתי חשבון + שברי מניות + השקעה אוטומטית ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
מ חשבון מסחר באינטראקטיב ברוקרס לאזרח אמריקאי מיסים 1
B ייעוץ על העברות כספים ופתיחת חשבון בנק ישראלי כתושב אמריקאי צרכנות פיננסית 3
י חשבון השקעות דרך הבנק vs חשבון השקעות דרך בית השקעות שוק ההון 32
I חשבון מסחר בשביל קטין מיסים 3

נושאים דומים

Back
למעלה