Dinoman
משתמש סולידי
- הצטרף ב
- 16/5/20
- הודעות
- 23
- דירוג
- 23
שלום לכולם, ברשותי חשבון בIB אבל לצערי אין בו אפשרות לקנות אגחים ממשלתיים ישראלים. חשבתי על פתיחת חשבון בפפר אינבסט ושאוכל שם להשקיע באגחים ישראלים, בנוסף הבנתי שהתוכנית פקדון שלהם wow מביאה תשואות יפות.
חשבתי שאולי הוא יכול להוות כתחליף לחשבון בנק שלי הנוכחי (אני באוצר החייל שבגיל 28 כבר יגמר לי ההטבות ויהיה לי דמי ניהול על עו"ש).
אבל האם אני איחרתי את המועד? האם יש עדין הטבות למצטרפים חדשים (אם כן אשמח בכל מקרה להזמנה)?
הבנתי שאי אפשר לרשום הערות בPEPPER בהעברות בנקאיות ולהעשות העברות זה"ב לא ניתן, ככה שבכל מקרה הוא לא יכול להוות כתחליף עבורי לבנק מכיוון שאיך אוכל להעביר כספים לIB?
בנוסף, איזה חשבון בנק (דיגיטלי עקב חוסר הרצון שלי בלבלות בבנק כל היום) הכי משתלם לאחד שלא עובד, שלא יהיה לו דמי ניהול עו"ש ולא דמי ניהול כרטיס אשראי, שלא יהיה דמי ניהול על העברות בנקאיות (בתקווה גם זה"ב) ?
רק פפר עומד בדרישותי אבל הבעיה היא העברות לIB.
בנוסף שאלה קצת אחרת, אם עכשיו יש לי דולרים מIB (כסף מדיבידנדים או סתם פשוט נחמד לי יותר להמיר שם שקלים לדולרים) ואני רוצה לקנות מוצרים מאמזון או באלי אקספרס, לא יותר משתלם לי לפתוח חשבון בנק כלשהו בדולרים ולשם אפקיד את הדולרים ואוכל לקנות משם דרך כרטיס אשראי (אני לא יודע אם צריך אחד נפרד או לא) ובכך אחסוך את עלות ההמרה שלי בבנק הנוכחי ומהכרטיס אשראי שלי הנוכחי. יש אפשרות כזאת של חשבון דולרי בארץ? אני לא מתכוון לנסוע לאמריקה או לאירופה בזמן הקרוב אז חשבונות בנק אמריקאים לא קורצים לי, וחשבון דולרי בבנק שלי הנוכחי אוצר החייל לא אפשרי לפי בנקאית שדיברתי איתה בטלפון (25 דולר עמלה על העברת דולרים לחשבון שזה מטורף). לא אכפת לי גם אם המשתמש יהיה בחול. האופציה היחידה שלי לפי מה שאני חושב זה להעביר כספים מIB לTransferWise borderless (שאני לא בקיא מאה אחוז בדמי ניהול שלו ולא בטוח שהוא טוב לתושב ישראלי כי לא ניתן לפתוח חשבון בדיוק פה) ומשם לpayple (שגם כן לא מציאה כי לא תמיד באלי אקספרס למשל ניתן לקנות איתו). כמובן שהמסלול הזה הוא חד כיווני כי אי אפשר להעביר כספים לIB דרך תוכנה צד שלישית כמו TW. אז זה גם לא המסלול האולטימטיבי.
חייבת להיות דרך עבורי לחסוך את העמלות של המרת דולרים לשקל ובחזרה לדולרים.
תודה לכל ויום טוב (סורי אם דוסקס הנושא כבר)
חשבתי שאולי הוא יכול להוות כתחליף לחשבון בנק שלי הנוכחי (אני באוצר החייל שבגיל 28 כבר יגמר לי ההטבות ויהיה לי דמי ניהול על עו"ש).
אבל האם אני איחרתי את המועד? האם יש עדין הטבות למצטרפים חדשים (אם כן אשמח בכל מקרה להזמנה)?
הבנתי שאי אפשר לרשום הערות בPEPPER בהעברות בנקאיות ולהעשות העברות זה"ב לא ניתן, ככה שבכל מקרה הוא לא יכול להוות כתחליף עבורי לבנק מכיוון שאיך אוכל להעביר כספים לIB?
בנוסף, איזה חשבון בנק (דיגיטלי עקב חוסר הרצון שלי בלבלות בבנק כל היום) הכי משתלם לאחד שלא עובד, שלא יהיה לו דמי ניהול עו"ש ולא דמי ניהול כרטיס אשראי, שלא יהיה דמי ניהול על העברות בנקאיות (בתקווה גם זה"ב) ?
רק פפר עומד בדרישותי אבל הבעיה היא העברות לIB.
בנוסף שאלה קצת אחרת, אם עכשיו יש לי דולרים מIB (כסף מדיבידנדים או סתם פשוט נחמד לי יותר להמיר שם שקלים לדולרים) ואני רוצה לקנות מוצרים מאמזון או באלי אקספרס, לא יותר משתלם לי לפתוח חשבון בנק כלשהו בדולרים ולשם אפקיד את הדולרים ואוכל לקנות משם דרך כרטיס אשראי (אני לא יודע אם צריך אחד נפרד או לא) ובכך אחסוך את עלות ההמרה שלי בבנק הנוכחי ומהכרטיס אשראי שלי הנוכחי. יש אפשרות כזאת של חשבון דולרי בארץ? אני לא מתכוון לנסוע לאמריקה או לאירופה בזמן הקרוב אז חשבונות בנק אמריקאים לא קורצים לי, וחשבון דולרי בבנק שלי הנוכחי אוצר החייל לא אפשרי לפי בנקאית שדיברתי איתה בטלפון (25 דולר עמלה על העברת דולרים לחשבון שזה מטורף). לא אכפת לי גם אם המשתמש יהיה בחול. האופציה היחידה שלי לפי מה שאני חושב זה להעביר כספים מIB לTransferWise borderless (שאני לא בקיא מאה אחוז בדמי ניהול שלו ולא בטוח שהוא טוב לתושב ישראלי כי לא ניתן לפתוח חשבון בדיוק פה) ומשם לpayple (שגם כן לא מציאה כי לא תמיד באלי אקספרס למשל ניתן לקנות איתו). כמובן שהמסלול הזה הוא חד כיווני כי אי אפשר להעביר כספים לIB דרך תוכנה צד שלישית כמו TW. אז זה גם לא המסלול האולטימטיבי.
חייבת להיות דרך עבורי לחסוך את העמלות של המרת דולרים לשקל ובחזרה לדולרים.
תודה לכל ויום טוב (סורי אם דוסקס הנושא כבר)