לאחרונה הועלו דמי הניהול שלי בקופות גמל והשתלמות מחקות מדד בפניקס מ-%0.3 ל-%0.5, קיבלתי את ההצעה הבאה מהסוכן הפנסיוני שלי:
%0.32 לקופת גמל מחכה מדד והשתלמות באיילון, רק צריך לחכות שיקבלו אישור ממשרד האוצר כיוון שאלו קופות חדשות שמיועדות להיפתח, דמי הניהול יהיו מובטחים לחמש שנים ואז יוכל להעביר אותי בתנאים אלו.
האם יש קאץ׳ להצטרף ולהעביר כספים לקופות חדשות בלי צבירה? מה בדבר דמי הוצאות ניהול כאשר קופות קטנות?
%0.32 לקופת גמל מחכה מדד והשתלמות באיילון, רק צריך לחכות שיקבלו אישור ממשרד האוצר כיוון שאלו קופות חדשות שמיועדות להיפתח, דמי הניהול יהיו מובטחים לחמש שנים ואז יוכל להעביר אותי בתנאים אלו.
האם יש קאץ׳ להצטרף ולהעביר כספים לקופות חדשות בלי צבירה? מה בדבר דמי הוצאות ניהול כאשר קופות קטנות?